Faster (coming soon)

Ik zag net dat ie (in Amerika dus) in de bios gaat draaien... ik hoop dus eigenlijk in Nederland ook.
 
Hehehe, die trailer op de Faster site.
Leuk stukje van Rossi achter het stuur: "at the beginning when you try the first time the 500, oooohhh fuck". Komt er leuk uitrollen :}
 
Tis eigenlijk best wel een beetje saai om te kijken na 20 min. Bijna hetzelfde als die "promo" movies (van na de race) die je kunt downloaden van de motogp.

Echt supergaaf wil ik het niet betitelen.
 
Alles beter dan 'Torque'!!!!!

Is het jullie ook opgevallen dat als ze door de woestijn rijden, ze gewoon op de off the road motoren rijden die zijn gespoten in de kleuren van de 'echte' sportmotoren waar ze op zitten??

Echt een prut film zeg!! :r
waarom is het toch zo moeilijk om een realistische motor- ( of zelfs auto- (aii verboden woord hier?!) ) film te maken zonder al dat geflits en dat andere gkl**t!
 
Alles beter dan 'Torque'!!!!!

Is het jullie ook opgevallen dat als ze door de woestijn rijden, ze gewoon op de off the road motoren rijden die zijn gespoten in de kleuren van de 'echte' sportmotoren waar ze op zitten??

Dat waren KTM's (Duke, dus geen off the road). Die andere merken kunnen zulk misbruik niet volhouden :P ;)
 
Torque? Wie gaat er dan ook opzettelijk een film kijken met Icecube?

Afgezien daarvan... faster is toch meer een documantaire dan een film?
 
Als ik hem via suprnova wil downloaden kan ik 4.5 dagen wachten voordat ik hem binnenheb. En daar heb ik ff geen zin in met mijn snelle internetverbinding. (220 kb/sec) Via suprnova gaat die met 12kb :(
 
Ja da's waar...ik was helemaal vergeten dat ie ook in 3 kings speelde... mijn excuses, dat is nog steeds een knap stukje film als je het mij vraagt.
 
Ik zoek hem nu ook maar kan hem nergens vinden :(

Iemand tips............... O-)

Kent iemand nog meer films zoals dit? Ik hoorde zoiets als "3 Kings" Kan dat?
 
Laatst bewerkt:
Als ik hem via suprnova wil downloaden kan ik 4.5 dagen wachten voordat ik hem binnenheb. En daar heb ik ff geen zin in met mijn snelle internetverbinding. (220 kb/sec) Via suprnova gaat die met 12kb :(
wat is het probleem, als je hem na 4 dagen binnen hebt, dan heb je hem toch?

of koop je hem liever over 2 dagen?
 
Als ik hem via suprnova wil downloaden kan ik 4.5 dagen wachten voordat ik hem binnenheb. En daar heb ik ff geen zin in met mijn snelle internetverbinding. (220 kb/sec) Via suprnova gaat die met 12kb :(

FF geduld Mad-Max het begint mestal langzaam,maar later wordt de snelheid echt wel groter bij bt.en je kunt natuurlijk ooknog ht 1 en nader instellen.


Had hem met bt in 6 uur binnen, is idd te vinden op suprnova
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan