fastnappie gaat waarschijnlijk blackbird kopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NapO

MF veteraan
25 jun 2001
13.785
149
A.
zo weer ff terug van weggeweest...

paar weken niet op het forum gezeten...en het begon weer te jeuken dus ik dacht laat ik maar is ff gaan kijken...

tevens heb ik mijn oog op een andere motor laten vallen...

ja ja...ik weet het niet ieders zijn favoriet...maar ok...ik wilde het toch met jullie delen :)

een Honda cbr1100xx Blackbird uit 1998 met 7500km op de teller.

kosten €10.210,-

cbr5%2Ejpg


ik ben er helemaal mal van dit apparaat...

wat vinden jullie?
 
Lekker hoor :9~
Ik blijf het een mooie fiets vinden :}
En rijdt natuurlijk als een beest.
Wordt dat ook de kleur :? Dan heb ik nog wel een Tankhoes & Tas voor je.

Hier nog een plaatje van de mijn ouwe bird:

cbr1100xx.jpg
 
ja het is precies die...inderdaad!!!
zelfde kleur enzo...

wel gaaf zadel trouwens...zo in 2 kleuren...
 
vind \'t ook maar een saai uitziende motor, maar dat hangt er natuurlijk vanaf wat je ermee doet

een wheelie op \'n harley is ook niet saai, maar \'n harley????
 
kleuren zijn wel ok, niet zo flitsend, lijkt het gelijk zo een mak dingetje en stiekem toch lekker niet
 
Leuk zo\'n snelwegkanon... Lijkt me alleen wat minder lekker de bocht om te gooien. Maar jij bent er maf van, dus kopen dat ding :}
 
Leuk en mooi ding, hoewel sommige van mijn vrienden het daar niet eens mee zijn. Wil er later misschien ook wel een of anders z\'n kale broertje ;)

misc.php


Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/650/44ef15c9e2397220a09a86845c1add89 (cb1100sf_10_2001_l.jpg)​
 
Doen joh... :)
Je vindt het een mooi ding, je vindt het lekker rijden en het ding heeft niet zoveel gelopen... Echt goedkoop vind ik het niet voor een 98-er, maar garantie is ook wat waard, toch? En zeker het aantal kilometers in consideratie genomen is het geen slecht prijsje...
 
ik ga zaterdag kijken...want dan heeft zaanstad m overgehaald bij hun leverancier....

ik hoop dat het wat is!!!
en dan natuurlijk maar hopen dat je inruil een beetje goedzit....

ik hou jullie op de hoogte...

Doen joh... :)
Je vindt het een mooi ding, je vindt het lekker rijden en het ding heeft niet zoveel gelopen... Echt goedkoop vind ik het niet voor een 98-er, maar garantie is ook wat waard, toch? En zeker het aantal kilometers in consideratie genomen is het geen slecht prijsje...
 
Dit is niet zo\'n saaie blackbird, seatpipes etc.
Kan alleen \'t kleine plaatje laten zien de grote zit copyright op ofzo. :(
arno-blackbird_small.jpg

Meer info op www.sportsbikeworld.co.uk
[edit]H\'m zie nu dat het zitje met seatpipes afkomstig is van een R1 niet bijster orgineel dus[/edit]
 
Laatst bewerkt:
als je met een cbr 1000f kan smijten in de bochten...dan moet dat toch zeker lukken op een blackbird ....

gewoon een beetje ernaast hangen....knietje naar buiten...en *SCCRRRAAAPPPPP*

hehehe.. :)

Leuk zo\'n snelwegkanon... Lijkt me alleen wat minder lekker de bocht om te gooien. Maar jij bent er maf van, dus kopen dat ding :}
 
als je hem mooi vind zou ik hem kopen, mij is hij veeeeeeel te log

ik zou persoonlijk eerder voor een fireblade gaan

mocht je hem kopen, veel plezier ermee gewenst
 
als je met een cbr 1000f kan smijten in de bochten...dan moet dat toch zeker lukken op een blackbird ....

gewoon een beetje ernaast hangen....knietje naar buiten...en *SCCRRRAAAPPPPP*

hehehe.. :)

Met een blackbird kan je zeker gooien en smijten in de bochten....en hard mee gaan....laatst, toen het nog lekker weer was...reden we met www.raul.nl en Unstable bij Zaandam...kwam een blackbird erbij...gewoon lekker meerijden...en die gast ging lekker hard door de bochten en reed wel zn kuip aan de grond...dus ook met een blackbird kan je hard knallen :)
 
Met dat schrapen moet je wel uitkijken met BB: zoals eerder opgemerkt loop je kans om met je kuip de grond te raken! Schraap ja!! Als je dit zonde vindt van je kuip, zou ik maar iets minder ver gaan.

Daarom doe ik het ook niet..............en heb dus glimrandjes.....(ja hoor, let op: nou komen ze!!!!!)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan