FastNappie heeft als het meezit een powercommander

Snelle Luier ik ben te lui om alle post te lezen.

Advies om niet te kloten met mappen van een ander, neem ze serieus.
Elke machine is anders.
Volgens mij doet Ruud Fredriks het in het verleden voor fl 150,= dus nu misschien voor €75,=. (in Enkhuizen zou ook een goeie Dynotent zitten)

Als je tot aanschaf over gaat bedenk dan wel dat elke Powercommander een andere aansluiting heeft. Hij moet geschikt zijn voor een BB.

Succes

Btw, als je je BB laat afstellen weet je gelijk hoeveel peekaatjes de BB eruit gooit.
 
Standaard R6 heeft volgens testen de opgegeven 120 pk niet. Men zegt dat het rond de 109 zit op het achterwiel.


Std heeft een R6 ongeveer 104 pk aan het achterwiel. integenstelling wat wordt beweerd door iedereen.

Ken iemand met een R6 die met een volledig akra systeem en carburatiekit en hogere compressie 108 pk haalt aan het achterwiel !!
 
bij ruud in goes zou ik ongeveer tussen de 8 en 900 euro's kwijtzijn aan een power commander,uitlaat en afstellen inbegrepen(zo,n 75 euro)
 
Volgens mij doet Ruud Fredriks het in het verleden voor fl 150,= dus nu misschien voor €75,=. (in Enkhuizen zou ook een goeie Dynotent zitten)
Ik moest €160 betalen om de standaard injectie van mijn TL af te laten stellen, was ongeveer een uur werk, en ik ben er niet veel mee opgeschoten, wat beter in het middengebied en wat minder op top (toch maar een PCII?).
 
Heeeeeee Frankie, vertel jij eens wat jij met de TL gedaan hebt qua veranderingen enzo? Je hebt mijn aandacht! :9

Valt best mee hoor, ik heb hem pas een maand of zo. Heb dus de injectie laten afstellen bij Ruud F. en een K&N filter omdat hij onderin niet lekker liep, dat is nu beter geworden ten koste van wat topvermogen '(
Verder heb ik een Ohlins achterschokje gemonteerd, dat is wel een verbetering (van €570). Verder zaten er al Nikko racedempers op, deze klappen behoorlijk! Voor de rest is het nog een standaard TL voor zover ik het kan bekijken, op de mini knipperlichies na. Ben nu aan het bedenken hoe ik er nog wat kilootjes vanaf kan krijgen.
 
thnx gixx :)
ik zal dit advies tot mij nemen...en goed laten afstellen...

Snelle Luier ik ben te lui om alle post te lezen.

Advies om niet te kloten met mappen van een ander, neem ze serieus.
Elke machine is anders.
Volgens mij doet Ruud Fredriks het in het verleden voor fl 150,= dus nu misschien voor €75,=. (in Enkhuizen zou ook een goeie Dynotent zitten)

Als je tot aanschaf over gaat bedenk dan wel dat elke Powercommander een andere aansluiting heeft. Hij moet geschikt zijn voor een BB.

Succes

Btw, als je je BB laat afstellen weet je gelijk hoeveel peekaatjes de BB eruit gooit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan