ik heb gister me bike op de dyno bank gezet bij mobu motors...
www.mobu.nl
kosten 50 gld...
die frank mors die snapt het echt...hij raced zelf ook...en rijdt met zijn 250 cc honda (prof race bak) een rondje op assen 1:28sec....om een vergelijking te geven...landsaru kan aardig speren...en die reed vorig jaar een rondje assen (crt)1:51sec.(cbr600f)
frank vertelde mij dat ie afgelopen weekend nog op assen is geweest met ene gsxr750 en toen was zijn snelste ronde 1:36....
en geloof dat is rete snel...
hij keek ff naar me fiets...hij zegt een dynojet kit heb jij niet nodig...we moeten alleen je bike ff goed afstellen, en een k&n luchtfilter monteren...
dan zal m wel goed doen....
hij ff de grafiek kijken, zegt...mmm..rare piekjes bij het overschakelen...ff kijken naar je uitgaande demping van je achterveer....
ik zo..
hij ...de uitgaande demping is niet goed...ahh..als we m volgende keer ff onderhanden nemen dan checken we dat ook ffies...
ik ... OK
het grappige is dat de 2e run meer vermogen opleverde als de eerste run...
122.7pk bij 9500 toeren op het achterwiel
94.2nm bij 6500 toeren op het achterwiel..
267 km/h (geijkt) me teller stond dus op 285km/h
als je een keer goed advies wil over je motor en dat soort dingen...laat een run maken...en je komt er meer over te weten...
oja nog een ding, hij zegt je koppeling gaat zwaar en je schakelpookie ook...ik zo van...ik ben niet anders gewend....
hij zegt:\"oh wacht maar..\"
pakt een bussie met spray...zo...een beetje hier een beetje daar...zegt ie:\"als je naar huis rijdt...dan schakelt en knijpt al heel anders...\"
ik naar huis, sjesus...ik dacht dat ik een neiuwe versnellingsbak en hendel...
ok nu genoeg geluld..hier de grafieken...
topspeed..
pk en koppel
en het valt niet tegen voor een fiets die 10 jaar oud is...
www.mobu.nl
kosten 50 gld...
die frank mors die snapt het echt...hij raced zelf ook...en rijdt met zijn 250 cc honda (prof race bak) een rondje op assen 1:28sec....om een vergelijking te geven...landsaru kan aardig speren...en die reed vorig jaar een rondje assen (crt)1:51sec.(cbr600f)
frank vertelde mij dat ie afgelopen weekend nog op assen is geweest met ene gsxr750 en toen was zijn snelste ronde 1:36....
en geloof dat is rete snel...
hij keek ff naar me fiets...hij zegt een dynojet kit heb jij niet nodig...we moeten alleen je bike ff goed afstellen, en een k&n luchtfilter monteren...
dan zal m wel goed doen....
hij ff de grafiek kijken, zegt...mmm..rare piekjes bij het overschakelen...ff kijken naar je uitgaande demping van je achterveer....
ik zo..

hij ...de uitgaande demping is niet goed...ahh..als we m volgende keer ff onderhanden nemen dan checken we dat ook ffies...
ik ... OK

het grappige is dat de 2e run meer vermogen opleverde als de eerste run...
122.7pk bij 9500 toeren op het achterwiel
94.2nm bij 6500 toeren op het achterwiel..
267 km/h (geijkt) me teller stond dus op 285km/h

als je een keer goed advies wil over je motor en dat soort dingen...laat een run maken...en je komt er meer over te weten...
oja nog een ding, hij zegt je koppeling gaat zwaar en je schakelpookie ook...ik zo van...ik ben niet anders gewend....
hij zegt:\"oh wacht maar..\"
pakt een bussie met spray...zo...een beetje hier een beetje daar...zegt ie:\"als je naar huis rijdt...dan schakelt en knijpt al heel anders...\"
ik naar huis, sjesus...ik dacht dat ik een neiuwe versnellingsbak en hendel...
ok nu genoeg geluld..hier de grafieken...

topspeed..

pk en koppel
en het valt niet tegen voor een fiets die 10 jaar oud is...