Fatboy???

No problem hoor.
Ik heb niets tegen HD rijders. Sterker nog, HD rijders hebben iha veel liefde voor het materiaal, dat heb ik ook, alleen voor m'n Italianen.

Italianen...hmmm...

Waren die niet ook fout in diezelfde periode?

Dat kruiske is gewoon ook een soort symbool in de stoere-manne-die-ook-motor-rijden scene geworden.

Als mijn geheugen me niet in de steek laat, staat het voor de acht ridderordes die op MAlta vroeger de dienst uitmaakte. Iets met "iedereen heeft evenveel in de pap te brokkelen".

Maar misschine is er her en der wel weer meer te vinden (wiki?).

On topic: Dikke achterband maakt nog geen chopper, maar je hebt al wat foto's lang zien komen.

En een Fat Boy (naam afgeleid van de bommen uit WO II, wat een link....) is een gave fiets.
 
Italianen...hmmm...

Waren die niet ook fout in diezelfde periode?

Dat kruiske is gewoon ook een soort symbool in de stoere-manne-die-ook-motor-rijden scene geworden.

Als mijn geheugen me niet in de steek laat, staat het voor de acht ridderordes die op MAlta vroeger de dienst uitmaakte. Iets met "iedereen heeft evenveel in de pap te brokkelen".

Maar misschine is er her en der wel weer meer te vinden (wiki?).

On topic: Dikke achterband maakt nog geen chopper, maar je hebt al wat foto's lang zien komen.

En een Fat Boy (naam afgeleid van de bommen uit WO II, wat een link....) is een gave fiets.


Had Harley-Davidson toen geen liefdesaffaire met een Italiaanse Bella, Aermacchi genaamd :? :)
 
Laatst bewerkt:
Had Harley-Davidson toen geen liefdesaffaire met een Italiaanse Bella, Aermacchi genaamd :? :)

Triestige periode.
full
 
Italianen...hmmm...

Waren die niet ook fout in diezelfde periode?

Dat kruiske is gewoon ook een soort symbool in de stoere-manne-die-ook-motor-rijden scene geworden.

Als mijn geheugen me niet in de steek laat, staat het voor de acht ridderordes die op MAlta vroeger de dienst uitmaakte. Iets met "iedereen heeft evenveel in de pap te brokkelen".

Maar misschine is er her en der wel weer meer te vinden (wiki?).

On topic: Dikke achterband maakt nog geen chopper, maar je hebt al wat foto's lang zien komen.

En een Fat Boy (naam afgeleid van de bommen uit WO II, wat een link....) is een gave fiets.

de link is nogal logisch. Harley domineerde de 750cc+ markt (mede dankzij importbescherming door de Amerikaanse overheid, vandaar ook de Suzuki VS700, die viel buiten de regels), totdat Suzuki kwam met de Intruder; juist, de indringer. De reactie van HD was snel en effectief; een bom erop, dat werd de FatBoy. Keurig in grijs en geel, zoals de bommen op Hiroshima en Nagasaki ook gekleurd waren. Schijnt nogal een politieke rel gegeven te hebben :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan