Fatboy???

gsxr750w telefonica

Die hard MF'er
22 apr 2004
622
0
rotterdam
Goedeavond,

ik ben al een tijdje op zoek naar de naam van zo een motor met een mega dik achterwiel

het zullen hoogstwaarschijnlijk wel custom bike's zijn maar ik kan ze nergens vinden
dus helaas kan ik ook geen foto bijvoegen

nou ben erg benieuwd

groet nils
 
Dit is een FatBoy (een ook nog eens de 'echte'):

Arnolds_Harley_Davidson_FLST_F_Fatboy_01.jpg

(FatBoy is een originele HD type aanuiding)

Wat jij bedoeld heeft geen typeaanduiding, dat zijn meestal custom-made fietsen waar (al dan niet later) een dik wiel in is gebouwd. Kan dus van alles zijn.
 
mijn Vrod (night rod special) komt met een 240mm achterband, mijn volgende wordt een 260 (breedste voor de velg) maar idd je kan ze custom kopen
 
zo'n "over the top"-ding is ook niet om mee te rijden.
nou, ja.
dat kleine stukje naar een terras lukt nog wel.
 
als je de geschidenis kent zou je nietr zeggen dat het een duits kruis is maar dat die duitsers het toendertijd gebruikt hebben kunnen wij ook niets aandoen het is een maltezerkruis DUS GEEN DUITS KRUIS :(
 
Het Maltezer kruis is inderdaad geen nazi-symbool, maar komt in allerlei landen in de militaire en ridder-symboliek voor.

Lees dit wikipedia artikel er even op na: het is vermoedelijk door Amerikaanse motorclubs geadopteerd om rebels en controversie uit te stralen.
Om te rellen dus. :]
 
Laatst bewerkt:
als je de geschidenis kent zou je nietr zeggen dat het een duits kruis is maar dat die duitsers het toendertijd gebruikt hebben kunnen wij ook niets aandoen het is een maltezerkruis DUS GEEN DUITS KRUIS :(


Ik wilde je niet beledigen hoor. Duits kruis is geen hakenkruis (dan had je terecht boos mogen worden) en het wordt nog steeds door het Duitse leger gebruikt.

Het was een zeer serieuze vraag van iemand die hele andere typen motoren rijdt, maar zich dit wel al een tijdje afvraagt.
 
als je de geschidenis kent zou je nietr zeggen dat het een duits kruis is maar dat die duitsers het toendertijd gebruikt hebben kunnen wij ook niets aandoen het is een maltezerkruis DUS GEEN DUITS KRUIS :(
:^


Evenals het hakenkruis (of Swastika) ook door de duitser is gemisbruikt!
 
Sorry gobert dat je denkt dat ik boos werd . maar waar jij mee kwam over dat kruis zet ons ( H-D rijders )altijd weer in een verkeerd dag licht waar ik Absolut niet mee vergelijkt wil worden maar dit kruis is het merk symbool van West Coast Choppers uit de USA ;) ;) ;)
 
Sorry gobert dat je denkt dat ik boos werd . maar waar jij mee kwam over dat kruis zet ons ( H-D rijders )altijd weer in een verkeerd dag licht waar ik Absolut niet mee vergelijkt wil worden maar dit kruis is het merk symbool van West Coast Choppers uit de USA ;) ;) ;)
No problem hoor.
Ik heb niets tegen HD rijders. Sterker nog, HD rijders hebben iha veel liefde voor het materiaal, dat heb ik ook, alleen voor m'n Italianen.
 
No problem hoor.
Ik heb niets tegen HD rijders. Sterker nog, HD rijders hebben iha veel liefde voor het materiaal, dat heb ik ook, alleen voor m'n Italianen.


hehehe en je krijgt dus net als harleyrijders ook altijd van die cud opmerkingen met zo n italiaan :o
 
Dit is een FatBoy (een ook nog eens de 'echte'):

[http://www.arnoldsbikeshop.nl/assets/images/Arnolds_Harley_Davidson_FLST_F_Fatboy_01.jpg (afbeelding)]
(FatBoy is een originele HD type aanuiding)

Wat jij bedoeld heeft geen typeaanduiding, dat zijn meestal custom-made fietsen waar (al dan niet later) een dik wiel in is gebouwd. Kan dus van alles zijn.

is er een site voor?
 
hehehe en je krijgt dus net als harleyrijders ook altijd van die cud opmerkingen met zo n italiaan :o


Ja, ducati stuk gaatie en Bimota is toch zo'n nep italiaan die steeds failliet gaat.
Kan mij niet schelen hoor. Meestal is het afgunst en het zijn mijn speledingen en ik vind ze ongelooflijk gaaf en daar gaat het om.
 
Terug
Bovenaan Onderaan