Favoriete bestemming zondagmiddag rit?

De dijk bij ons langs de Rijn tot aan knpt. Ressen en dan via de kop van Pannerden weer langs de Waaldijk terug, die route blijft leuk :)
 
Eh... sja.. het noorden, het oosten, soms het zuiden en het westen? Dat houdt hier zo snel op in Rotterdam ;)

Ik vind maar de Mergeland route is wel leuk en op de Postbank kan je lekker rijden. Langs de Rivieren is het ook lekker rijden, als je maar ff de stad uit bent. :]
 
De Holterberg. Eerst rijden en dan eten of andersom (hangt er vanaf van welke kant je komt). En de Posbank (zonder t) is ook leuk, maar daar ben je in 10-15 minuten overheen... :]

Holterberg is leuk, maar niet als het mooi weer is, want dan rijden r teveel (race-)fietsers en auto\'s in de weg. Boven (bij Holten) kun je wel lekkere kappoetsjieno drinken met een stuk lekker appelgubak. :9~

Zelf vind ik de Zuid-Veluwe route van de ANWB, de 7-Heuvelenweg (ik heb ze nooit geteld, dus ik zal het maar geloven) en de dijk bij Pannerden leuk om te rijden. Ook een aanrader: de Lek(dijk)route om vervolgens uit te komen in Schoonhoven. Vervolgens voor dat je met de pont gaat ff wat happen!
 
Voor korte ritjes; de ooipolder over de dijken. Anders de Eifel = heerlijk rijden daar (wel goed uitkijken voor koekblikken die op jou weghelft de bocht doorkomen :( )
 
O ja, shiiiiit kzou bijna onze \"mooi weer-\" stamkroeg POPOV vergeten aan de Waalkade in Nijmegen...
Voor en na de 7-Heuvelenweg altijd leuk om te stoppen en een beetje plestik ( :} ) brommers te kijken en luisteren onder het genot van een sjekkie en iets te drinken.
 
een middagje is kort, maar de hele zondag is om 8 uur vertrekken Delft, over snelweg naar Aken (240 km), dan binnendoor (258) naar Nurburgring (125 km), paar rondjes rijden(100 km), terug en 10 uur s\'avonds thuis, leuk joh.(totaal 850 km)

Gaan we weer, Martin,R1beest,Unstable???????
 
een middagje is kort, maar de hele zondag is om 8 uur vertrekken Delft, over snelweg naar Aken (240 km), dan binnendoor (258) naar Nurburgring (125 km), paar rondjes rijden(100 km), terug en 10 uur s\'avonds thuis, leuk joh.(totaal 850 km)

Gaan we weer, Martin,R1beest,Unstable???????

YES, zeker weten :]
 
een middagje is kort, maar de hele zondag is om 8 uur vertrekken Delft, over snelweg naar Aken (240 km), dan binnendoor (258) naar Nurburgring (125 km), paar rondjes rijden(100 km), terug en 10 uur s\'avonds thuis, leuk joh.(totaal 850 km)

Gaan we weer, Martin,R1beest,Unstable???????

Vorig jaar nog geweest met de Formule 1 (Nee niet voor :r :r :r SCHUMI :r :r :r )
Als je in het Oosten van het Land woont (+- 1 1/2 uur rijden) dus ik denk dat ik er met mijn motor maar eens een keer naartoe ga !

Kun je er als \"Gemiddelde\" motorrijder ook fatsoenlijk rondjes rijden ?? of rijden ze je dan van de baan ?
 
[offtopic]
Het is een goede rijder maar...

Bijv
nadat ze achter pitcar reden liet hij zich ver afzakken waardoor hij de anderen tot last was, vervolgens gingen de lichten uit en meneer
Schumi vol op het gas, terwijl de rest nog aan het remmen was !!!

Schumi zijn auto valt uit vervolgens complete herstart (is normaal) maar hij mocht VOORAAN starten !!!!

Zo zijn er nog meerdere punten, ik weet wel dat hij er door de baancommisie op aangesproken zou moeten worden
Maar om een of andere reden heeft hij meer rechten op de baan dan andere rijders
 
Laatst bewerkt:
Is er nog wel leuk te rijden op de openbare weg ??????? \'t Is overal schijtdruk...........kijk als je wilt toeren kan dat maar ik ga voor het bochtenwerk :} .
En om \"verantwoord\" door bochten heen te knallen lukt door de drukte haast niet meer.
Dus ik rij haast niet meer op openbare weg maar meer op afgesloten terreinen.........circuits.
Daar kan je je helemaal uitleven :9 .

gR1d
 
Is er nog wel leuk te rijden op de openbare weg ??????? \'t Is overal schijtdruk...........kijk als je wilt toeren kan dat maar ik ga voor het bochtenwerk :} .
En om \"verantwoord\" door bochten heen te knallen lukt door de drukte haast niet meer.
Dus ik rij haast niet meer op openbare weg maar meer op afgesloten terreinen.........circuits.
Daar kan je je helemaal uitleven :9 .

gR1d

Ligt aan de drukte. In west-nederland zal het wat drukker zijn. Hier in midden nederland valt nog goed te rijden hoor. Geen last van drukte op de openbare weg, behalve in de spits :+
 
[offtopic]
Het is een goede rijder maar...

Bijv
nadat ze achter pitcar reden liet hij zich ver afzakken waardoor hij de anderen tot last was, vervolgens gingen de lichten uit en meneer
Schumi vol op het gas, terwijl de rest nog aan het remmen was !!!

Schumi zijn auto valt uit vervolgens complete herstart (is normaal) maar hij mocht VOORAAN starten !!!!

Zo zijn er nog meerdere punten, ik weet wel dat hij er door de baancommisie op aangesproken zou moeten worden
Maar om een of andere reden heeft hij meer rechten op de baan dan andere rijders
Ik ben geen Schumi fan maar dit lijkt nergens op :P :P
 
een middagje is kort, maar de hele zondag is om 8 uur vertrekken Delft, over snelweg naar Aken (240 km), dan binnendoor (258) naar Nurburgring (125 km), paar rondjes rijden(100 km), terug en 10 uur s\'avonds thuis, leuk joh.(totaal 850 km)
Ik sluit me helemaal aan. Alleen rij ik niet eerst naar Delft, en savonds eerder thuis.

Is ie niet geil die Nordschleife? *D
 
Pleuris weer hier :( . Alweer... Helemaal grijs, waait hard, af en toe wat nattigheid, niks an. Geen zondagmiddag bestemming voor mij.

[edit] Nou regent het hard hier. Kan ook al geen parachutespringen... ;( [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Pleuris weer hier :( . Alweer... Helemaal grijs, waait hard, af en toe wat nattigheid, niks an. Geen zondagmiddag bestemming voor mij.

[edit] Nou regent het hard hier. Kan ook al geen parachutespringen... ;( [/edit]
Hier netzo,
Wat een klotezooi, voorspellen ze voor zaterdag regen, is het harstike mooi weer. (waar ik niks aan heb omdat ik moet werken)
Is het eindelijk zondag regent het :(
Ik ben toch nog ff wezen rijden, had wel veel last van de wind hiero.
Maandag (als ik weer moet werken) is het natuurlijk weer mooi weer :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan