Favoriete bocht?

Favoriete bocht?

  • Links

    Stemmen: 34 38,2%
  • Rechts

    Stemmen: 31 34,8%
  • S-bocht

    Stemmen: 18 20,2%
  • Haarspeldje

    Stemmen: 2 2,2%
  • Geen één

    Stemmen: 1 1,1%
  • Anders.....

    Stemmen: 3 3,4%

  • Totaal aantal stemmers
    89
Ondanks dat ik weet dat het tussen de oren zit, gaan bij mij linker bochten beter, sneller, platter en met meer vertrouwen dan rechter.


:^


Lekkerste bocht is op de A15
Dordrecht (richting)-> Rotterdam (zuid)

Afslag Lombardijen/Ridderkerk, onder de fly-over door
Richting Lombardijen
Linksom..........HEEEEEEEEEEEERLIJK :} :}
 
Laatst bewerkt:
Favo bochtje:
vanuit richting eindhoven A2 ten hoogte van Rosmalen kan je de A59 op richting Den Bosch Waalwijk... Heerlijken bocht. Een hele lange rechter bocht die op het einde ff knijpt. Dus niet met alles er in gaan anders wordt je afgestraft als je 3/4 door de boch bent ;)
Aan die bocht heb ik hele fijne herinneringen.

Als je wilt heb je daar ook een lange linker bocht, vanuit waalijk A59 de A2 opdraaien richting Utrecht,.... maar na die bocht moet je een pokken end rijden voordat je de snelweg af kan om weer te keren :N

Heb die bochten nu ingewisselt voor dit soort ongein *O*
corksrew_road.jpg

btw niet mijn motor :X
hillroad_2.jpg
 
Dat ziet er ook errrrrrrrrrg vervelend uit daar!!!

Zou daar best wel een keertje hard overheen willen gaan :P
(zeker die onderste foto :} )
 
nou zekers die onderste :9~ zeker niet een beetje in de buurt :( begint gelijk te jeuken *O*
Als je lang genoeg graaft in je tuin, kom je aardig in de richting :o _O-

Inderdaad vette bochten, wel raar dat er zo'n motor bij staat dan ? O-) O-)
(zag het onderschriftje wat te laat) dat van " niet mijn motor" enzo :W *O*
 
Wat dat betreft zijn die bochten voor mij gevoel ook ver weg. Ik zit er nu alweer 4 maanden 1000km van vanaf.

Op dit moment werk ik me helemaal uit de naad in een resort voor gepensioneerde australiers. Die komen hier naar de woestijn om te over winteren?? Alhoewel de koudste dag aan zee ongeveer 14graden was deze winter :z :z

Ik zit nu dus in dit stink gat vast met maar 3000 inwoners en geen reet te doen. Gelukkig merk ik er niks van dat er zo weing te doen is ben toch alleen maar met me werk bezig 7 dagen in de week .... :X :N
Maar het heeft zijn positieven kanten nog 3 maanden en dan weer terug naar de heuvels en gelijk door naar de dealer om iets leuks uit te zoeken :] :] :] :] *O*
 
Nou, ik heb heeeeel veel favo-bochten bij mij in de buurt *O*

Mijn absolute Favo-bocht is een combinatie van een rechtse en linkse, met verkante/oplopende (zoals Assen vroeger) asfalt. Heb er geen piccie van, maar ga ik zeker nog maken :Y

Hier een piccie van 1 van de andere vele :9~ bochten :]

full
 
Tja je hebt altijd weer een baas boven baas. B|

:+


En ik zie daar toch ook weer een naked bike voor in de bergen. Is dat echt makkelijker rijden dan??
Denk dat ik straks dan toch maar is moet gaan proefrijden op zo'n naked/ street fighter model.
Fazer naked is erg :9~ :9~ oid. Wat is dat voor een bike op die foto?

Is Ardennen of Luxemburg ofzo :P
@Bear: wat voor leuks ga je kopen???
nop ietsje verder. Zuid Australie. Heuvels 20km oost van Adelaide.
Dus dat betekent ook nog is 10mnd in het jaar perfect tot goed motor rij weer. 2 maanden in het jaar matig motor rij weer 8-)
Wat ik ga kopen. Geen idee.
kijk hier maar:
Bijna ruim 1 1/2 jaar niet gereden en nu :?
 
Laatst bewerkt:
Tja je hebt altijd weer een baas boven baas. B|

:+


En ik zie daar toch ook weer een naked bike voor in de bergen. Is dat echt makkelijker rijden dan??
Denk dat ik straks dan toch maar is moet gaan proefrijden op zo'n naked/ street fighter model.
Fazer naked is erg :9~ :9~ oid. Wat is dat voor een bike op die foto?

Baas boven Baas rijdt een Kwak Z750 *O*

Hij stuurt makkelijk en je zit er goed op. En met slecht wegdek is t ook wel lekker dat ie een beetje meegeeft vind ik, dus niet knoeper hard is afgeveerd. Ik vind het een prima bike voor dit berg-werk, een beetje meer power zal welkom zijn, maar zolang ik nog niet voorbij gereden wordt en met diehards kan meekomen is mn Kwak mijn bike :]

Een naked bike is naar mijn mening inderdaad een perfecte bergmotor. Een supersport is toch minder makkelijk te rijden, zeker met 170pk monsters, want die 170 paarden gebruik je niet. Een dikke V-twin is qua koppel natuurlijk ook wel lekkor :Y
Je ziet hier ook veel Supersports/superbikes a la ZX10/Gixxers met een breeder en hoger superbikestuurtje erop, speciaal om makkelijker te kunnen sturen in haarspelden. dat is dus ook een goede optie.

Verder: er zijn ook gasten met dikke BMW-schepen die aardig de hoek omkomen, dus de rijder maakt naar mijn menig nog het grootste verschil.
 
nop ietsje verder. Zuid Australie. Heuvels 20km oost van Adelaide.
Dus dat betekent ook nog is 10mnd in het jaar perfect tot goed motor rij weer. 2 maanden in het jaar matig motor rij weer 8-)
Wat ik ga kopen. Geen idee.
kijk hier maar:
Bijna ruim 1 1/2 jaar niet gereden en nu :?
Maar een klein beetje verder inderdaad :P had beter moeten lezen, haha 8-)

Grrr, ben jaloers: tien maanden motorrijweer.... Geweldig *O*

heb het topic even doorgelezen...je bent er inderdaad nog niet uit. Voor in de bergen zou ik ook een (semi)naked nemen
 
Laatst bewerkt:
10 maanden motorrij weer? Daar ben ik ook wel jaloers op. Ik heb eind mei, begin juni nog sneeuw gehad -O-

Seizoen begon dus laat. En nu sneeuwt het op de passen ook weer :( Vh weekend dus geen passenrit :N


Maar goed... waar blijven die andere Favo-bochten nou? Oh ja.... het meest laaglanders/poldergasten hier :9
 
Nope, geen bergen inderdaad (of je moet die in Valkenburg meetellen).... *D
 
Wonen in zuid limburg!! mooi zeg in 20 min in eifel of ardennen.
En bochten genoeg, kijk maar men vriend maakt liefst rechter bocht.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan