Favoriete bocht!

favo soort bocht

  • Op/af rit

    Stemmen: 15 25,9%
  • Haarspeld bocht

    Stemmen: 3 5,2%
  • S bocht

    Stemmen: 26 44,8%
  • Flauwe bocht

    Stemmen: 1 1,7%
  • Onoverzichtelijke bocht

    Stemmen: 1 1,7%
  • Rotondes

    Stemmen: 3 5,2%
  • Ik haat bochten!

    Stemmen: 0 0,0%
  • Elke bocht is mooi

    Stemmen: 9 15,5%

  • Totaal aantal stemmers
    58
Staat er niet bij ;(

1) Snelle doordraaiers, waar je met zwaar illegale snelheden uitkomt (minimaal 160 kph)
2) Vloeiende bochtencombinaties
3) Snelle korte knikken (zoals Meeuwemeer)
 
Staat er niet bij ;(

1) Snelle doordraaiers, waar je met zwaar illegale snelheden uitkomt (minimaal 160 kph)
2) Vloeiende bochtencombinaties
3) Snelle korte knikken (zoals Meeuweweer)
ja sorry hoor kon niet meer in de poll kwijt zal het onthouden voor de volgende keer!!!! |(
 
wel erg in zo`n bocht is als er vlakbij het einde van de bocht iets op de weg ligt of het wegdek een beschadiging heeft. Bekende bochten blijven wel numero uno
 
wel erg in zo`n bocht is als er vlakbij het einde van de bocht iets op de weg ligt of het wegdek een beschadiging heeft. Bekende bochten blijven wel numero uno

Rij je er toch gewoon omheen :? Laat in sturen, hard naar binnen en dan rustig naar buiten laten lopen. Heb je alle ruimte om de lijn te kiezen die jij wilt volgen ... ook om de rotzooi heen. :)
 
Ja maar dan is het geen ideale bocht meer!

Wat is jouw ideale bocht dan? Vroeg insturen, zo lang mogelijk de bocht blijven volgen en op het einde te weinig asfalt over hebben? ;)

Stuur maar laat in, zul je zien dat knijpende bochten ook gemakkelijker gaan. :)
 
het mooiste is toch altijd weer een flinke slinger weg die daarna weer op een hele lange bocht uit komt en inderdaad moet je m dan wel een beetje kennen maar das altijd kicken :9~
 
Heb liefst op-en afritten,maar de kans dat er vetzakkerij ligt is toch groot vind ik,ga er wel lekker door ,maar echt loeihard....nee dank u,vangrails zien er wat vettig uit ....


Dus maar voor S-bocht gekozen :)
 
Mandeveen/duikersloot, lekker plat, hahaha heb daar zelfs de kuip aan de grond gehad, Ruben Xaus your not alone... :+
mande1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gekozen voor elke bocht... ga maar een keer in de Eiffel rijden en je snapt wat ik bedoel...

OK, Op- en afritten zijn wel lekker overzichtelijk.
 
Terwijl een rijden chicane op de snelweg ook wel lekker is (autotje rechtlangs en dan 1 linkslangs!!!) alleen wel oppassen kan gevaarlijk zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan