favoriete ( motor ) land

demo

MF'er
16 aug 2006
36
0
heusden
Halloa, stap net van m'n motor en erger m,n eigen weer gruwelijk aan ons stomme kikkerland. Dit voornamelijk door die bulten, drempels ook wel genoemd. Zeliggen op de steeds gekkere plaatsen ( in een bocht bijv. )

Ben benieuwd welk land jullie als favoriet motorland vinden ? :( :)
 
Italië toch wel een erg mooi land met de motor: Alpen, Dolomieten, Toscane. Hele aardige mensen en lekker eten :9~

Oostenrijk is ook mooi.
 
je hebt gewoon de verkeerde motor :+
koop gewoon een off road of een supermoto.
door dse lange veerwegen zoef je over die bulten heen :Y

mijn faforiete land is europa.
altijd alles te berijken vanaf huis met de motor :Y
8-) :]
 
Dan moet ik toch zeggen dat Zuid-Frankrijk voor mij er definitely uitspringt. Oh wat is dat toch een mooi gebied!!! Krijg er geen genoeg van dus ga ik volgend jaar lekker een half jaartje naar Cannes! hehe :Y
 
# 1: Luxemburg (geen flitspalen en politie)
# 2: Oostenrijk (goede wegen)
# 3: Italië (zeer mooie passen)
# 4: Duitsland (ligt naast de deur)
# 5: Slovenië (mooie natuurparken en goedkope benzine)


Ik heb in deze landen op de motor gereden, dus komt deze samenstelling uit mijn eigen ervaring. :+
 
# 1: Luxemburg (geen flitspalen en politie goedkope benzine)
# 2: Oostenrijk (goede wegen)
# 3: Italië (zeer mooie passen)
# 4: Duitsland (ligt naast de deur en minder snelheidsbeperkingen)
# 5: Slovenië (mooie natuurparken en goedkope benzine)


Ik heb in deze landen op de motor gereden, dus komt deze samenstelling uit mijn eigen ervaring. :+
:^
 
Helemaal mee eens, lekker dichtbij, ik heb er (in Vianden) niet voor niets een caravan gedurende het hele seizoen (april t/m september) staan :) :) :)
Om de week lekker een lang weekend toeren, benzine is er goedkoop, eten lekker en vriendelijke mensen. En perfecte uitvalsbasis voor Eifel, Zwarte Woud of Vogezen :]
 
Naast natuurlijk de Alpen (als geheel gebied), de Dolomieten en Zuid-Frankrijk. Voor de kortere tripjes komen Luxemburg, Duitsland (Sauerland en de Eifel) in aanmerking :) :Y


CAT
 
Suriname, maar dan wel met een off the road. Mooie zand- & bauxiet wegen, lekker rustig, weinig politie en camera's hebben ze helemaal nog nooit van gehoord.
 
Nog niet met de motor geweest, maar dat komt zeker nog Luxemburg. Mooie bochten, perfect wegdek :}
 
Drempels.. heerlijk, altijd beetje gas bij :) Ik heb dan ook een machine die dat leuk vind > :)

Maar Schotland is heel mooi om te rijden, niet hard maar wel lekker sturen.
 
Oostenrijk, natuur en prachtige wegen er doorheen!
Ja begin hier in mijn omgeving ook aardig geirriteerd
te raken door al die busbanen en versmallingen en drempels... B|
 
Spanje ...

Waarom ?

1. openbare wegen alias supermotard circuits.

2. openbare wegen alias race circuits

3. hoge bergen (en diepe dalen)

4. heuvels

5. goed asfalt

6. uiterst verroerd asfalt

7. gebieden met bijna geen mensen (en geen koekblikken)

8. bijna altijd mooi weer (in het Zuiden dan, hbehalve in de zomer dan ga je bijna dood)

9. ach, laat ik maar stoppen.

Alleen jammer van dat f"cking puntenrijbewijs en dat Europese geld waarvan ze nu camera´s gaan kopen.
 
Zweden, Noorwegen. Wel vertrekken met nieuwe banden want het asfalt is dan een stuk ruwer dan bij ons. En een dealer lijst meenemen vanwege de grote afstanden.
 
alles behalve belgie : het land van putten en bulten


vis_techniquedetail_esa.gif


8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan