Fazer 1000??

Stijn_TDM850

Rookie
10 jun 2003
16
0
Avelgem
Collega motorijders vraagske...

Ik rij vandaag met een TDM850 die nu te koop staat, ik heb dit weekend een fazer 1000 gaan testrijden, ja hallo!!! Dat is een redelijk vinnig motoke vergeleken met mijn TDM, draait zoet, schakelt goed, wendbaar, ... ik heb er maar 90min mee gereden maar ik vind het leuke bike. Nu mijn vraag naar jullie: Wat zijn jullie bevindingen van de fazer 1000??? olieverbruik? algemeen verbruik? kwaaltjes? enzo... wat vinden jullie van de machine???
 
Als die minstens zo goed rijd als mijn 600, dan :9~

:+

Wat serieuzer: kijk eens in het fazer topic en stel daar de vraag. Genoeg mensen met een fazer (ook 1000).

Edit: link staat ook al hierboven |( |( |( ....
 
Collega motorijders vraagske...

Ik rij vandaag met een TDM850 die nu te koop staat, ik heb dit weekend een fazer 1000 gaan testrijden, ja hallo!!! Dat is een redelijk vinnig motoke vergeleken met mijn TDM, draait zoet, schakelt goed, wendbaar, ... ik heb er maar 90min mee gereden maar ik vind het leuke bike. Nu mijn vraag naar jullie: Wat zijn jullie bevindingen van de fazer 1000??? olieverbruik? algemeen verbruik? kwaaltjes? enzo... wat vinden jullie van de machine???
Olieverbruik: bij mij iets na 30.000 km
Algemeen verbruik: hangt van het tempo af ;) maar goed te doen
Kwaaltjes: gaat na een tijdje wat olie verbruiken

Heerlijke motor *D Zit goed, stuurt lekker, rijdt heerlijk en je kan er mee scheuren, toeren, mee op vakantie etc.
 
Hoi Stijn!!

Ben vorig jaar van een TDM overgestapt naar de Fazer. Bevalt prima! De zithouding is wel iets sportiever en je hebt wat minder ruimte, maar dat went snel. De power is in elk geval erg lekker }) , en ze liegt ook veel beter op de weg. De enige nadel (tijdelijk dan) zijn metzeler Z4, die er standard onder liggen. Ik ben nog steds bezig ze op te rijden en er iets fatsoenlijks op te leggen. Aan de andere Fazer-rijders: Hoe is de roadtec Z6? Op de TDM was ie super, maar daar beviel de Z4 ook... Ik heb wel een tourband nodig, wegen de vakantie's ( en de centen ;( )
 
Ik vond de Z4 ook helemaal niks, zeker niet in de regen! Gewoon meteen vragen of ze er andere banden om willen leggen, die Z4's kunnen ze zo weer verkopen dus dat moet geen probleem zijn.

Ik rij zelf met BT020's. Ze geven me genoeg grip en ze gaan tussen de 9.000 en de 13.000 km mee, afhankelijk van het weer (zomer/winter).
 
Terug
Bovenaan Onderaan