Fazer 2004 horizontaal geparkeerd :'(

balen man, gelukkig zelf nix ergs.

kan je een (paar) foto('s) plaatsen van je slider en hoe ze het werk gedaan hebben, ben daar erg benieuwd naar.
 
Dank je voor jullie reacties!

*cranium: Ik neem zo snel mogelijk pics van de sliders. Ze hebben bij de dealer er zelf foto's van genomen om te laten zien aan mensen die ze willen aankopen. Ze zijn mooi afgesleten en hebben het frame / motor + tank beschermd dus ben er echt tevreden over.
*pmponer: Het schudden terwijl remmen is opgelost door mijn dealer door een kleine druppel wd40 te doen aan de ophangpunten van de buitenste zwevende schijf...
*sigma: Brussel...
*wullebolle: Mijn quote was met auto verzekerd bij dezelfde firma: 2780€ (daar maak ik hem nu wel voor)

Ben vandaag nog effe langs de dealer geweest en de schade valt als ie nu mooi is opgepoets al bij al nogal mee. OK veel plastiek maar blijkbaar heeft mijn motor TOCH de bestelwagen geraakt want dat is de reden waarom mijn oliepan + waterpomp kaduuk zijn. Als de onderdelen vrijdag binnen zijn kan ik met de motor op vakantie. Iedereen dus duimen!
 
das mooi balen, mischien de volgende keer maar eens kijken naar een motor met ABS.

:+

fuckyou.gif


:+

:X

Succes met het opknappen van je bike!
 
Succes met herstel van lijf en fiets en welkom bij de groep van mensen die asfalt van TE dichtbij hebben gezien en gevoeld!
 
Laatst bewerkt:
Shit!! Da's echt minder!!! :(

ERG veel succes en sterkte met het opknappen van de FZ6!!
 
Laatst bewerkt:
GOED NIEUWS!

Ik heb mijn motor terug dus kan morgen op reis vertrekken!
Bedankt voor jullie duimen want het heeft toch geholpen!
 
Mja ik ben vandaag bij de club van zij die al zijn neergegaan gekomen...

Situatie:
Ik rijd achter een bestelwagen die vertraagd voor een straat van rechts. Ik vertraag ook en als we ter hoogte van de straat zijn trekt de bestelwagen terug op. Dus ik trek ook op en net als ik wil schakelen gaat de bestelwagen HARD op zijn rem staan...

Waardoor ik rem en probeer te ontwijken. Gevolg is dat het voorwiel wegglijd en ik naast de motor val. De motor beslist nog effe door te gaan en mee te doen aan de olympische spelen en draait mooi 2 volmaakte pirouettes B|

Tja blijkbaar was er voor die bestelwagen een kerel die remde omdat ie net daar moest zijn en die bestelwagen had het niet gezien...

Goed direct iedereen op straat en vragen of het gaat. Glas water gekregen van buren :}

Maar jah politie erbij en alle verklaringen opgetekend. Wordt waarschijnlijk toch niets omdat ik niemand heb geraakt maar goed je weet maar nooit... :Z

Schaderapport:
Aan mezelf: bloeduitstorting op linkerdijbeen en voor de rest eigenlijk niets. Hulde aan beschermende kleding :}

Motor:
Stuurkapje in stukken
stuurgewicht half weg
slider half weg (maar wel geen schade op frame en motor)
klein deukje in tank
achterkap geschuurd
handvat geschuurd
voetsteuntje geschuurd...
Maar nu het ergste: Oliepan stuk uit dus alle olie eruit :(

Vrijdag zou ik vertrekken met motor naar frankrijk maar ik vrees dat dat nu niet door gaat...

Geven ze me een vervangwagen om thuis te komen blijkt ie geen olie meer te hebben in de helft van de rit naar huis |(

Mja weer een fijne dag dus...

belgisch = niet omnium verzekerd :(

K*tje, pik, andijvie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan