Fazer 2004 horizontaal geparkeerd :'(

Karoshi

Die hard MF'er
8 apr 2004
524
0
Belgie
Mja ik ben vandaag bij de club van zij die al zijn neergegaan gekomen...

Situatie:
Ik rijd achter een bestelwagen die vertraagd voor een straat van rechts. Ik vertraag ook en als we ter hoogte van de straat zijn trekt de bestelwagen terug op. Dus ik trek ook op en net als ik wil schakelen gaat de bestelwagen HARD op zijn rem staan...

Waardoor ik rem en probeer te ontwijken. Gevolg is dat het voorwiel wegglijd en ik naast de motor val. De motor beslist nog effe door te gaan en mee te doen aan de olympische spelen en draait mooi 2 volmaakte pirouettes B|

Tja blijkbaar was er voor die bestelwagen een kerel die remde omdat ie net daar moest zijn en die bestelwagen had het niet gezien...

Goed direct iedereen op straat en vragen of het gaat. Glas water gekregen van buren :}

Maar jah politie erbij en alle verklaringen opgetekend. Wordt waarschijnlijk toch niets omdat ik niemand heb geraakt maar goed je weet maar nooit... :Z

Schaderapport:
Aan mezelf: bloeduitstorting op linkerdijbeen en voor de rest eigenlijk niets. Hulde aan beschermende kleding :}

Motor:
Stuurkapje in stukken
stuurgewicht half weg
slider half weg (maar wel geen schade op frame en motor)
klein deukje in tank
achterkap geschuurd
handvat geschuurd
voetsteuntje geschuurd...
Maar nu het ergste: Oliepan stuk uit dus alle olie eruit :(

Vrijdag zou ik vertrekken met motor naar frankrijk maar ik vrees dat dat nu niet door gaat...

Geven ze me een vervangwagen om thuis te komen blijkt ie geen olie meer te hebben in de helft van de rit naar huis |(

Mja weer een fijne dag dus...

belgisch = niet omnium verzekerd :(
 
Kl :( te.

Zelf gelukkig goed vanaf gekomen... maar de motor is flink geraakt. Succes er mee (wordt financieel een pijnlijke zaak).
 
Minder :(

Succes met het herstel (van jou en je fazer)
 
Maar nu het ergste: Oliepan stuk uit dus alle olie eruit :(

Vrijdag zou ik vertrekken met motor naar frankrijk maar ik vrees dat dat nu niet door gaat...

Balen, maar die oliepan zou ik niet het ergste vinden. Bij m'n vorige Honda heeft dat iets van 30 euro gekocht + olie en dat ding hebben ze er zo onder zitten. Zou eerder balen van de tank. Volgens mij kun je vrijdag gewoon: :]
 
Damn '( :( Gelukkig ben je zelf nog helemaal heel, op een flink pijnlijk been na dan maar je motor is er minder goed aan toe... Misschien kan je een deal sluiten met je dealer en voor weinig een motor lenen voor je vakantie? Succes iig met je lijf, de schade en ik hoop dat je vakantie nog doorgaat!
 
Das mooi balen idd. en je had hem al zo aardig verbouwd
succes met het repareren iig ik hoop dat het redelijk te redden valt.

[offtopic] had jij nu ook last van dan stuiterende voorkant bij heel hard remmen? zo ja hoe heb jij dat toen opgelost? [/offtopic]
 
pfff lijkt echt plaag te zijn laatste tijd ;(

toch veel sterkte en niet te veel kosten
jij bent al ongedeerd, dat blijft toch altijd het voornaamste
 
D@mn, da's mooi balen :r :r ..... Hij zag er nog we zo mooi uit! Gelukkig heb je zelf (bijna) niets.
Nog wel lekker op vakantie gaan, laat je dat niet ontnemen....

Succes met de schade (mijn vlaams is niet zo goed, maar moet je alles zelf betalen?).
 
Mja ik ben vandaag bij de club van zij die al zijn neergegaan gekomen...

Situatie:
Ik rijd achter een bestelwagen die vertraagd voor een straat van rechts. Ik vertraag ook en als we ter hoogte van de straat zijn trekt de bestelwagen terug op. Dus ik trek ook op en net als ik wil schakelen gaat de bestelwagen HARD op zijn rem staan...

Waardoor ik rem en probeer te ontwijken. Gevolg is dat het voorwiel wegglijd en ik naast de motor val. De motor beslist nog effe door te gaan en mee te doen aan de olympische spelen en draait mooi 2 volmaakte pirouettes B|

Tja blijkbaar was er voor die bestelwagen een kerel die remde omdat ie net daar moest zijn en die bestelwagen had het niet gezien...

Goed direct iedereen op straat en vragen of het gaat. Glas water gekregen van buren :}

Maar jah politie erbij en alle verklaringen opgetekend. Wordt waarschijnlijk toch niets omdat ik niemand heb geraakt maar goed je weet maar nooit... :Z

Schaderapport:
Aan mezelf: bloeduitstorting op linkerdijbeen en voor de rest eigenlijk niets. Hulde aan beschermende kleding :}

Motor:
Stuurkapje in stukken
stuurgewicht half weg
slider half weg (maar wel geen schade op frame en motor)
klein deukje in tank
achterkap geschuurd
handvat geschuurd
voetsteuntje geschuurd...
Maar nu het ergste: Oliepan stuk uit dus alle olie eruit :(

Vrijdag zou ik vertrekken met motor naar frankrijk maar ik vrees dat dat nu niet door gaat...

Geven ze me een vervangwagen om thuis te komen blijkt ie geen olie meer te hebben in de helft van de rit naar huis |(

Mja weer een fijne dag dus...

belgisch = niet omnium verzekerd :(
Da's minder.. :(

Piccies van de schade?
 
Potdomme alweer één neer. :(
Succes met de afwikkeling en fijn dat je er zelf amper iets aan over hebt gehouden! Dat je maar weer snel op een mooie Fazer mag rijden!
 
Die belgen ook he, kun je je motorfiets er niet all risk verzekeren.... helemaal gek zijn ze. Enige compensatie is dat de bikes er goedkoper zijn.

Nou, succes het het herstel van lijf en fazer.
 
Das mooi balen. Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen! Sterkte met het opknappen van je bike en hopelijk kun je nog gaan genieten van je vakantie!
 
Tjonge.......das mooi kl*te,
Gelukkig heb je zelf geen enstig letsel.
succes met het herstellen van jezelf en je Bike
 
Shit! Gelukkig heb je zelf niks...

Mijn (wellicht wat kortzichtige) advies: Oliepan laten repareren, en dan lekker gewoon wel op vakantie gaan! Die schuifschade komt later wel, eerst lekker :]

Een lekkere vakantie neemt niemand je meer af!
 
belgie: motor all risk? kan je wel hoor
Div900s van 1998, dankzij verzekerd koekblik en mijn +30jaar leeftijdkan ik goejkope verzekering nemen: minium + rechtsbijstand = 250E (en da noeme ze goejkoop???). All risk = omnium kon wel: prijs 2500E (jawel 2duizend5honderd). Ammenooitniet!
Best dat motors & onderdelen in B goejkoper zijn dan in NL, we kunne toch geen omnium veroorloven ....
 
D@mn, da's mooi balen :r :r ..... Hij zag er nog we zo mooi uit! Gelukkig heb je zelf (bijna) niets.
Nog wel lekker op vakantie gaan, laat je dat niet ontnemen....

Succes met de schade (mijn vlaams is niet zo goed, maar moet je alles zelf betalen?).
Omnium = all risk = echt niet te betalen in België '(

das mooi balen, mischien de volgende keer maar eens kijken naar een motor met ABS.






:+
Vreemde humor heb jij soms...
 
Balen man! Gelukkig was je zelf ok verder...

Zijn er nu zoveel mensen neergegaan de laatste tijd? Ikzelf was 1.5 week geleden aan de beurt...ik lees ook wat over ernstigere valpartijen....bah!! Echt erg gewoon.... '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan