fazer 600 2002?!?!?

apex

Die hard MF'er
2 mei 2003
331
0
België
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en had graag wat meer geweten over de fazer ( :} model 2002: }) van forum'ers die er ervaring mee hebben(ondermeer "BIKING"?).Normaal zal ik komende zomer mijn eerste moto kopen. Ik droom van de fazer 2002( :} *D )en ga dus vanaf de vakantie op zoek naar een mooie tweedehands fazer.Ik heb wel gehoord dat de fazer waarschijnlijk wordt vernieuwd volgend jaar ( nieuwe fazer600 mét r6-blok? ) omdat de huidige niet meer aan de huidige europese normen meer voldoet maar dat kan in de tweedehandsmarkt alleen maar in mijn voordeel zijn zeker?
Ik droom ook van tal van opties voor de fazer maar dat is waarschijnlijk wel écht peperduur als ik ze allemaal zou nemen.
Ik heb zelf een fotoalbum (http://gallery.bikepower.nl/album53) met heel wat fazerfotos (mn collectie'tje :9~ ).Weten jullie de prijs van de opties(hoe meer jullie kunnen geven hoe beter)? Ik zou minimum willen investeren in valblokken icm het sport onderkuipje en ook blokken op het blok zelf omdat dait dan even beschermend zou zijn als valbaren maar veel mooier.een uitlaat(extreme high level maar weet nog niet welke uitlaat;ixil, yoshimura,laser duotech of hotcam...) en andere gadgets komen er zodra mn budget dat toelaat }) .
Kijk eens op de volgende link naar de foto en zoek de valblokken ter hoogte van het motorblok.kent iemand deze valblokken?
ALLE INFO omtrent de fazer 2002 is welkom! ook mensen die een tweedehands fazer verkopen (vanaf het jaar 2002 )mogen me gerust een berichtje sturen

thx

:] KAN NIET WACHTEN!!! :]
 
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum en had graag wat meer geweten over de fazer ( :} model 2002: }) van forum'ers die er ervaring mee hebben(ondermeer "BIKING"?).Normaal zal

ALLE INFO omtrent de fazer 2002 is welkom! ook mensen die een tweedehands fazer verkopen (vanaf het jaar 2002 )mogen me gerust een berichtje sturen

thx

:] KAN NIET WACHTEN!!! :]
Beste apex, niet overal topics gaan starten, ik zie dat je wat ongeduldig bent, wel begrijpelijk hoor want :] is leuk.
Je hebt mijn site al gevonden zag ik in mijn E-mail.
Gebruik anders ook de zoekfunctie eens en kijk in de andere hoofdgroepen, zoals naked Bikes of Gezocht en gevonden.
Ook op marktplaats.nl of motoroccasion.nl staat nogal wat.
 
Hoi Apex,

Helaas kan ik je wat betreft info over die "opties" niet echt helpen. Mijn Fazer (2003) is nagenoeg origineel wat betreft 't uiterlijk. Enige wat je er aan ziet zijn de carterbeugeltjes. Die gaan in combinatie met een onderkuip niet echt werken, dus die info is voor jou ookal niet relevant vrees ik.

Maar waarom post ik dan? Tja, misschien heb je 'm al eens gezien, maar 't is echt een waardevolle site:

http://www.fazer.nl/

Op 't forum van die zeer interessante website kun je in contact komen met bezitters die ook een hoop "opties" hebben enzo. Trouwens, op 't forum hier weet volgens mij Damted er een hoop van. Hij heeft ook een eigen site: http://teddamen.tripod.com/ die je zeker eens moet bezoeken.

Misschien is 't overigens ook slim om eerst voor de Fazer zelf te gaan kijken. Het kan natuurlijk ook dat hij helemaal niet bevalt wanneer je erop gaat rijden. Ik zou 't me niet voor kunnen stellen, maar tis natuurlijk altijd mogelijk. Trouwens, ik zou me nog niet zo druk maken over de opties, die kun je altijd nog erop zetten wanneer je de motor hebt. Ik bedoel eigenlijk: die originele uitlaat werkt prima hoor :]

Succes!

Proos
 
Terug
Bovenaan Onderaan