Fazer 600 loopt alleen op choke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stefan92112

MF'er
10 sep 2019
33
8
Hallo allemaal

Ik ben bezig met het opknappen van mijn yamaha fazer. Hij heeft bij de vorige eigenaar 3 jaar stil gestaan. Ik heb de carburateurs ultra soon gereinigd en helemaal schoongemaakt. Ook heb ik de inlaat rubbers vervangen. Nou heb ik het volgende probleem dat de motor niet start zonder remmen reiniger. Als de motor eenmaal gestart is blijft hij op de choke wel lopen. Ook als ik het gas open draai lopen de toeren lekker mee. Als ik de choke weer uitzet dan slaat de motor af. Waar zou ik nu nog kunnen kijken ?ik heb al gekeken naar de brandstof pomp die doet het gewoon en als de motor loopt. Dan loopt ook het tankje netjes leeg. Dus hij krijgt ook uit zichzelf benzine. Waar zou ik nog naar kunnen kijken ? Bougies misschien? Alvast bedankt
 
Ik heb zelf onlangs een ultrasoon reiniger gekocht bij Ultra Center. Je kunt bij dit bedrijf veel lezen over ultrasoon reinigen, echt top!

Ik heb hiervoor zelf een ultrasoon reiniger gehad van A.D. Jansen en HBM, maar echt een waardeloos ding. Slecht ultrasoon vermogen en praten over totaal vermogen, wtf is dat? Geen kunde als je het mij vraagt.

Ik wil even inhaken op je bericht van zo-even. Kun je mij wat meer vertellen over je ervaring met deze partijen? Wat heb je als frustrerend ervaren? Ik ben zelf ook op zoek naar een ultrasoon reiniger en heb de vraag gesteld in een andere topic, maar mijn bevinden met de twee bedrijven die jij slecht noemt vallen bij mij wel mee.

Ik heb zo-even zelf telefonisch contact gehad met A.D. Jansen en ben zeer kundig geholpen, waar zit je wrang in? Ik heb uiteindelijk via Bol.com een ultrasoontje besteld.

Of ben jij dezelfde gast die ook eerder al negatief was over HBM, zie andere topic?
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
Het is offtopic, maar ook ik heb steeds meer negatieve ervaringen met HBM. Het is een hele leuke winkel, kom er graag, maar het gros blijft goedkoop spul uit China. Het heeft zijn voor- en nadelen.

Helicoil setje, 2 tappen gebroken (heb een setje van de gamma, nu al 10 jaar en daar is er nog geen 1 van gebroken).

Veel spul is al stuk in de winkel (luchtslang haspel, rpm meter) of al snel onbruikbaar (de pomp van de ontvetterbak is letterlijk opgelost in de HBM ontvetter na 1 jaar) Reactie was dat ik een nieuwe pomp kon kopen, poelietrekkers trekken direct krom (mannesmann).

Lasapparaat doet het tot nu toe prima, weinig gebruikt, maar wil je daar een tig toorts op zetten dan hebben ze die alleen van 150 euro.

Goedkoop is duurkoop is zeker van toepassing in mijn ogen.

Het is makkelijk dat ze veel hebben, dichterbij zitten dan China, makkelijker met garantie zijn maar toch twijfel ik steeds vaker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan