Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
\[modbreak] Topicsstrater heeft zelf al aangegeven dat hij op de hoogte is dat het een kl*tezaak is waar ie m gekocht had enz maar geeft ook aan dat hij geen zin heeft om daarop door te blijven gaan. \[/modbreak]
Ik zou hem gaan martelen tot hij het zegt . Zelf ervoor kiezen om te zwijgen is in Nederland ook niet toegestaan. Je vrije meningsuiting MOET je kenbaar maken
Binnen het metaalkundig onderzoek wordt het etsen gebruikt om bepaalde details van een microstructuur te laten corroderen, zodat ze zichtbaar worden op een oppervlak en ze met de lichtmicroscoop bekeken kunnen worden. Het gebruikte etsmiddel is afhankelijk van het materiaal dat geëtst wordt, en de precieze details die er bekeken moeten worden.
Bron: wikipedia
De oude vin (mits ingeslagen op het balhoofd zelf, dus niet op een type plaatje) moet je met een of ander zuur en een reactiemiddel terug kunnen halen. Het materiaal (en dus de kristalroosters) van het staal/alu zijn vervormd door het inslaan, door deze met bovenstaande vloeistoffen te behandelen zou het originele nummer terug te halen moeten zijn. Echter kan ik je niet aan de namen en exacte manier helpen, maar ik weet 100% zeker dat het kan.
grz Thijs
Vmax / Ray,
Ik heb geprobeerd via Yamaha NL. Het ligt er natuurlijk aan wie daar toevallig de email beantwoord. Als ik daar de normale prijs voor moet betalen en iedereen zijn winstdeel heeft gehaald, weet ik nog niet of ik dit kan betalen
Volgens hem was het niet onmogelijk maar moest het via een Yamaha Dealer...........
Weet iemand wat je voor invoeren betaald
- van een belgische motor?
- op kenteken zetten?
- van een schade motor?
Ik vraag me bv af of je een niet rijdbare schade motor(1) mag invoeren en
hoe het zit met de BPM.
(1) mag dit niet knap je 'm eerst op en dan invoeren.....maar dan is het zeker max BPM toch ?
Grt SL