Fazer FZX lijst

Ja, hij doet 't nu wel. :)

Ik heb alleen zo'n vermoeden dat 't niet de realiteit
benadert. Als je geen gas geeft lijkt het wel of er een Kapiteyn Mobilette
stationair draait. :+ Ik sta i.i.g. nog niet gereed met een boor.
 
Ja, hij doet 't nu wel. :)

Ik heb alleen zo'n vermoeden dat 't niet de realiteit
benadert. Als je geen gas geeft lijkt het wel of er een Kapiteyn Mobilette
stationair draait. :+ Ik sta i.i.g. nog niet gereed met een boor.

Ik heb er ook niet bij vermeld dat ik het niet met de beste app. heb opgenomen, ik kon namelijk mijn mic niet vinden en heb daardoor een koptelefoon gebruikt.
En tijdens het recorden op de comp is het ook een beetje vervormd.

Int echt klinkt het een 100% beter.
 
T zal wel aan mij ligge maar t enige wat ik kan DL is een html document.. en zelfs dat zil ie niet opslaan..naam van t document is wel DENAIL..dus daar kan t aan ligge :P
 
Nou ik heb het nog es geprobeerd, nu met een mic...

Kunt het downloaden op het vorige link, ik heb het dubbel gecheckt en de link werkt.
 
Als ik op de link klik krijg ik
een foutmelding van Fortunecity:

"We're sorry, but we can't supply the file you requested."

;(
 
als je wilt stuur de file dan maar naar wramak@xs4all.nl
dan zet ik em wel op me eigen webserver :)

maar hoe groot is die file eingelijk??
 
OOEEEE VETTTT!!

Ik heb nu ook neon onder me blok zitte..heb zaterdag ochtend alles gehaald en ben de hele fokking dag bezig geweest met een ophang constructie onder me blok...(ben ik ff blij dat ik werktuigbouwkunde studeer ;) )

maar goed..pics moete nog ff w88 tot vanavond want vannacht had ik er geen tijd voor..
 
Ok hier dan de beloofde pics :D
DE foto's zijn weer erug wazig meer t effect is wel duidelijk

neon1.jpg


neon2.jpg
 
Scottie beam me up :+

Tja tis wel leuk zon kermis-atractie het is alleen een beetje veel van het goede vind ik dan. Zoveel neon trekt alleen de aandacht van de motor af (wat ie niet verdient) Ik wil er ook wel neon op maar dan moet het wel de motor accentueren.

Maar verder is het wel aardig
 
weet je wat voor een takke klus t is om je motor te accentueren met neon :P

dit was al 2 dage werk... mede doordat t zoveel koste dan..moest eerst weer ff weekje spare...

maar als je van dat buigbare neon koop dan kan je idd je hele fiets langs..maar t bevestigen wordt wel een takke klus...

maar ik vind t nog niet echt een kermis attractie...ik vind t eigenlijk nog best wel bescheiden want voor de rest doe ik er nu niets meer op. en in t echt ziet t er natuurlijk allemaal VEEEEEL beter uit *D
 
AArgh..wie mooi wil zijn moet pijn lijde :P

na 2 weke is t printplaatje van me neon de fik in gevloge :( gelukkig niets ernstigs, meteen weer naar de winkel en volgende week krijg ik weer een gloednieuwe :) en ik heb niet eens de bon ofoz late zien, alleen t product

dat noem ik nou es service :}
 
Ik heb sinds afgelopen zondag een Fazer 700 gekocht van mijn broer, had zelf geen tijd meer. Is kijken hoe dit rijdt.
Moet eerst na drie jaar stil staan het eea aan gebeuren...maar van het weekend hoop ik erop te mogen vroeeeeeemmmen....
 
Ik heb sinds afgelopen zondag een Fazer 700 gekocht van mijn broer, had zelf geen tijd meer. Is kijken hoe dit rijdt.
Moet eerst na drie jaar stil staan het eea aan gebeuren...maar van het weekend hoop ik erop te mogen vroeeeeeemmmen....

:} :} :}

Heel veel :] plezier met je te gekke fiets.
 
Hoi Furious,

Als ik jouw FZX eens bekijk dan heb je mat-zwart gebruikt om 'm
over te spuiten. Zou je het weer zo doen of zou je toch zijdeglans
of eventueel hoogglans aanraden? Of heb je er überhaupt spijt van dat je 'm zwart hebt gemaakt en zou je 't zowiezo niet aanraden?
(ik sta op 't punt om 'm ook zwart te spuiten. }) )

w_fzx2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Furious,

Als ik jouw FZX eens bekijk dan heb je mat-zwart gebruikt om 'm
over te spuiten. Zou je het weer zo doen of zou je toch zijdeglans
of eventueel hoogglans aanraden? Of heb je er überhaupt spijt van dat je 'm zwart hebt gemaakt en zou je 't zowiezo niet aanraden?
(ik sta op 't punt om 'm ook zwart te spuiten. }) )

(Afbeelding)

Ik zal maar ff reageren voor Furious: We hebben samen de motor matzwart over gespoten. ik vind persoonlijk zwart vele malen beter staan dan rood. Zwart laat de fzx wat minder gedateerd uitzien.
 
Hi, zoals Terror het al zei, we hebben em mat-zwart gespoten...
Ik heb er helemaal geen spijt van, doodat ie zwart is word de accent gelegd op de kenmerken van de motor waardoor die tot zijn recht komt.

Ik ga em wel weer overspuiten, we zijn namelijk vergeten om er een laklaag overheen te doen (hierdoor kan ik em niet schoonpoetsen met doek).

Zijdeglans of hoogglans vind ik te van het goede.
De tankdummy word wel weer in hoogglans gespoten.

p.s. Zwart vind ik een aanrader, mat/zijde- of hoogglans iedereen heeft weer een eigen smaak.
 
Van een Engelse internetkennis ontving ik vanavond deze foto's, hij
heeft 'm bijna vollédig zwart. Ook wel :9

Het streetfighterkuipje wat hij heeft heb ik er vorige week
toevallig ook op gezet, enkel zonder ingebouwde knippers. Het is
een kuipje van Raptor.

MVC-035F.JPG


:9~ Ben alvast aan 't spuiten. :)

MVC-036F.JPG


MVC-037F.JPG


MVC-038F.JPG


Voorvork is compleet overgenomen van een FZR1000. Zo te zien
staat ie, ook van achteren, iets lager op z'n pootjes. Mag wel iets hoger vind ik.
MVC-040F.JPG
 
Laatst bewerkt:
Zo vette bike :9~

Die is echt zwart, een beetje te voor mij.

Dat raptor kuipje had ik er ook bijna opzitten, maar iemand kocht em voor mijn neus weg op de internationale v-max bijeenkomst belgie dit jaar :( .
Het leuke is dat die gast em nu verkoopt voor de nieuw prijs |( .

Nu heb ik zelf een kuipje van poly gemaakt die over de originele koplamp valt.
Moet ik nog es fotos van maken.

Ik ben nu aan het sparen voor een Laser pro stock (street ill) 4-2-1 }) .
Maar ik ben aan het twijfelen of ik er een 4-1 van kerker onder zal zetten.
Ik weet van beiden niet hoe het klinkt of waar je de beste performance mee krijgt, als iemand een sound sample van 1 en/of info heeft, hoor ik het graag.
 
Nice bike ! :}

Ik heb 2 weken geleden dezelfde kuipje gehaald als die van Ricardo's FZX750
de geintregeerde knippers heb ik er van af gesloopt

fairing.jpg


moet hem alleen nog ff overspuiten want hij is nu in carbon uitvoering
 
Terug
Bovenaan Onderaan