Fazer FZX lijst

SilverShadow

MF veteraan
6 aug 2003
9.326
1
Amsterdam
Ok aangezien de V-maxen hem heben en de Tuono en de de X-4's waarom dan de FZX-en niet :P

Dus wie rijd hier allemaal een Yamaha Fzx??
Ik zal vanmiddag was foto's van me bike make en poste 8-)

nou laat de lijst maar gevuld worde :)
 
Ok zoals beloofd hier mijn 1e motor..tevens een FZX 750

FZX1.JPG

hier kan je duidelijk op zien dat ik een fireblade achterbrug heb en tevens ook het achterwiel van een blade :)

FZX2.JPG

mijn 2 mooie pijpjes :9~

FZX3.JPG



FZX4.JPG


misschien als er animo naar is dat ik meer foto's maak *D
 
Nou ik had maar beter me mond kunne houde want zoveel FZXén zijn er hier niet :(
ik had beter een v-max kunne kope..(en dan nog op 25 kW zette :P )
 
Sorry, ik had net hetzelfde idee (zie mijn post, van vandaag, ik wist niet van deze post af sorry)

Ik rij er dus ook sinds kort eentje zal eens ff naar geschikte foto's zoeken maar kan even duren.

Dick
 
Ja ja..dit is nou DE fazer :P

Father of all the fazers :} lolz :+

Maar misschien kunne we met alles FZX-en es een keertje gaan touren (als t weer het toelaat) want ik rij nu steeds in me uppie :X omdat er niemand verder motor rijd...tsja..dat heb je he met studenten '(
 
Ja ja..dit is nou DE fazer :P

Father of all the fazers :} lolz :+

Maar misschien kunne we met alles FZX-en es een keertje gaan touren (als t weer het toelaat) want ik rij nu steeds in me uppie :X omdat er niemand verder motor rijd...tsja..dat heb je he met studenten '(

Als ik rij , rij ik bijna altijd samen met een Fazer 700 (die van Furious FZX)
dus mag ik dan ook met die FZX toer mee??? Want de vmax is een nauwe familie lid van de FZX ;)
 
Ok zoals beloofd hier mijn 1e motor..tevens een FZX 750

http://www.xs4all.nl/~wramak/pics/FZX1.JPG ((Afbeelding))
hier kan je duidelijk op zien dat ik een fireblade achterbrug heb en tevens ook het achterwiel van een blade :)

Mooi fietsje!!!
Die achterbrug en -wiel zien er :9~ uit (een 180 3spaaks wil ik er ook nog wel is op).
Betreft jou uitlaten, zijn dat lasers (legal / illegal) en hoe klinken die?
Ik ben namelijk toe aan nieuwen en ben benieuwd hoe openpipes erop klinken, de mijne rammelen ;( .

Wat touren bertreft, ben ik helemaal voor als het maar mooi weer is!

Piccie van mijn fiets...(gefotosoept)
fzxspoiler.jpg

onlangs veranderd zijn: de banden, knipperlichtjes (carbon-look), chrome spatbord verwijderd. })
 
Laatst bewerkt:
Die laser uitlaten zijn natuurlijk illegaal }) althans volgens mij, want ze maken me toch een bruut geluidje :P

bij mij zaten ze er al gelukkig op toen ik de motor kocht, maar nieuw kosten die pijpjes zo'n dikke 700-800 euro.

op me uitlaten staat ook de volgende tekst: "FOR RACING USE ONLY"

lijkt me duidelijk :P hehehe

btw. zwart is ie idd ook super mooi :9~ ik wou dat ik t geld had om em zwart te spuite ...maar aan de andere kant ook niet, want ik heb net een bijpasende jas en tas gekocht :P

en ik zie dat jij ook dat chrome kapje mist bij je middenas
 
Ohw dan zijn die dingen in het westen redelijk duurder, hier kosten ze +/- 500 pleuros, niet dat ik dat geld ook heb '( .

Helaas wel, ik heb gemerkt dat het bij meerdere voorkomt, ze zitten ook niet echt goed vast (een x met je voet ertegenaan en ie is eraf).
 
Ik ga morge trouwens kijke voor een motorbroek en handschoene voor de winter :P
en misschien kijk ik (als ik wat geld overheb) of ik wat neon kan kope *D

de neon zou dan boven me achterwiel komen..onder/in me motorblok en misschien nog 2 lapjes op me voorvork 8-)
 
Mooi fietsje!!!
Die achterbrug en -wiel zien er :9~ uit (een 180 3spaaks wil ik er ook nog wel is op).
Betreft jou uitlaten, zijn dat lasers (legal / illegal) en hoe klinken die?
Ik ben namelijk toe aan nieuwen en ben benieuwd hoe openpipes erop klinken, de mijne rammelen ;( .

Wat touren bertreft, ben ik helemaal voor als het maar mooi weer is!

Piccie van mijn fiets...
http://members.home.nl/m.trip/pics/w_fzx2.jpg ((Afbeelding))
onlangs veranderd zijn: de banden, knipperlichtjes (carbon-look), chrome spatbord verwijderd. })

Heb jij je achterspatbord verwijderd?????? :? Waarom moet ik dat via het MF lezen :? :P
 
Lol, nee was ik al meteen van plan toen ik hem kocht maar het kwam er niet van.

Nou terror ik wou bij je langs gaan, maar mijn broer zei dat je bij K.. was gaan eten, dus zijn we maar een stukje gaan rijden, wilde ik daarna nog ff langs gaan maar toen begon het al donker en nat te worden.... vandaar dus ;)

en weg is de element of surprise '(
 
Laatst bewerkt:
ERmm das meer me standaard logo :P
ik heet ook SilverShadow...maar mij zal je niet op zo'n moter zien rijde hoor :P hehehe.

ik zal vandaag misschien wel ff een vet logo'tje make en dan zulle jullie weer :9~
 
Voor wie benieuwd is hoe een stock fzx er uit ziet:

full
.

full
.

full
.

Heerlijke fiets

Dick
 
Laatst bewerkt:
Das idd een mooie man :)

maar vandaag heb ik neon onder me motor gezet *D
ik moet alleen nog ff vanaaf/vannacht ff foto's make (als t weer mee zit :P )

nu heb ik dus een rode gloed over me achterwiel hangen *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan