Fazer rijden mei 2008 A'foort

Gijs `71

Die hard MF'er
30 dec 2005
767
0
Amersfoort
Fazer rijden 10 mei 2008!

route_noord.jpg


Voorstel is om een ritje te maken op zaterdag 10 mei.


Hier vind je http://www.aergrimm.nl/gpx_loader.asp?route=ToDo/Fazer%202008.xml (de route!)

Het lijkt me handig om 11.00 te verzamelen bij de Mac. Amersfoort noord, om vervolgens uiterlijk 11.15 te gaan rijden. Mensen die langer koffie willen leuten en brommers kieken, kunnen natuurlijk altijd eerder dan 11.00 verzamelen.

Het is wel zo handig losgeld mee te nemen voor de pond in Amerongen.


In dit topic blijven jullie op de hoogte.

Wie komt er....


  1. Gijs
  2. Keen
  3. Nobodie
  4. Fazer P.
  5. aergrimm
  6. FaToPi
  7. Sven-2020
  8. SilverShadow
  9. Gebrabbel
  10. Bouke (als er niet geoefend wordt)
  11. Mrmaximum
  12. Wicos
  13. Hog555
  14. JW (is jarig)
  15. JackH
  16. Frenk




Graag zien we nog meer aanmeldingen tegemoet!

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Netjes!!! *O*

ik kom *O*

maar ik stond er al op :P

De 12e fazermeeting btw! 8-)
 
Laatst bewerkt:
Netjes!!! *O*

ik kom *O*

maar ik stond er al op :P

De 12e fazermeeting btw! 8-)

Keen,

Ik heb ff je site bekeken. Ik zag dat jij fotografeerd met Eos.

Ik sinds kort ook met een eos400d...

Doe dit onderandere voor mijn werk. Kortom kunnen we 10 of 11 mei ook nog verhalen over uitwisselen.

We hebben elkaar volgens mij 8ste Fazer (woerden) meeting ook ontmoet. Ik reed toen nog (als enige) FZX.
 
Helaas kan ik er niet bij zijn vanwege mijn andere hobby. Dat weekend is de North Sea Regatta (zeilen.
Jammer want Amersfoort is lekker dichtbij....... ik kom zelf uit Eemnes.
 
Helaas kan ik er niet bij zijn vanwege mijn andere hobby. Dat weekend is de North Sea Regatta (zeilen.
Jammer want Amersfoort is lekker dichtbij....... ik kom zelf uit Eemnes.

Ja idd jammer is ook echt om de hoek!

Zeil je ook vanuit Eemnes?

Zeilen was nl ook een hobby. Maar met een motor een, oldtimer, fotograferen en een eigen huis, is ook nog zeilen een beetje te veel hobby van het goeie...
 
Hulde voor dit initiatief Gijs :}

Topic had alleen in 'Waar is wat te doen' moeten staan denk ik :?
 
Keen,

Ik heb ff je site bekeken. Ik zag dat jij fotografeerd met Eos.

Ik sinds kort ook met een eos400d...

Doe dit onderandere voor mijn werk. Kortom kunnen we 10 of 11 mei ook nog verhalen over uitwisselen.
Ik ben inderdaad de fotograaf op zulke dagen, was idd ook bij de 8e fazermeeting in woerden :)

en http://img178.imageshack.us/img178/2628/img2623oz1.jpg (Dit!) ben jij neem ik aan :) :) :)


Hulde voor dit initiatief Gijs :}

Topic had alleen in 'Waar is wat te doen' moeten staan denk ik :?
daar heb je een punt :+
was me niet opgevallen :P
 
Laatst bewerkt:
Ja idd jammer is ook echt om de hoek!

Zeil je ook vanuit Eemnes?

Zeilen was nl ook een hobby. Maar met een motor een, oldtimer, fotograferen en een eigen huis, is ook nog zeilen een beetje te veel hobby van het goeie...

hahaha, nee ik zeil niet vanuit eemnes. Het liefst vanuit scheveningen ofzo. Ik ben met je eens dat zeilen veel tijd vraagt waardoor je minder tijd hebt voor de andere, dus dan moet je keuzes maken. lastig lastig allemaal
 
Zet je mij op zondag ovb. Zaterdag heb ik een vrijgezelinfeestje...ik weet niet hoe 'wild' t wordt, dat ik de volgende dag nog instaat ben om te broembroem.
 
Ik ga vanuit delft, mensen die mee gaan ?

Hopelijk heb ik tegen die tijd weer een camera waarmee ik op de motor kan filmen.
heb net een nieuwe digicam, maar de lens resoneert met de motor, dus trillend beeld :(
 
Misschien een tip, kijk eerst eens hoe laat je wilt starten en tot hoe laat je wilt rijden.
Daar 2 rook pauzes en een lunch pauze er af halen en je hebt het aantal uur wat je kan/wilt rijden.

hou bv ook rekening mee met mensen die een uur moeten rijden om naar amersfoort te komen. die rijden bv die dag dan al 9 uur als je 7 uur wilt rijden.


mij maakt het verders niks uit, ga zometeen me motor ophalen en hopen dat alle klachten weg zijn
 
het hangt dr ff vanaf of ik dat weekend op oefening ben, zo niet dan ben ik dr ook.
 
Misschien een tip, kijk eerst eens hoe laat je wilt starten en tot hoe laat je wilt rijden.
Daar 2 rook pauzes en een lunch pauze er af halen en je hebt het aantal uur wat je kan/wilt rijden.

hou bv ook rekening mee met mensen die een uur moeten rijden om naar amersfoort te komen. die rijden bv die dag dan al 9 uur als je 7 uur wilt rijden.


mij maakt het verders niks uit, ga zometeen me motor ophalen en hopen dat alle klachten weg zijn

Ik heb even mijn route in Tom gezet...

Nu is het in eens vier uur.

Het leek me ook al lang voor het aantal km's

Vier uur rijden met een paar tussenstoppies lijkt me goed te doen.

Gr., Gijs
 
Terug
Bovenaan Onderaan