Fazer rijder beetje dom |( (wegmisbruikers)

280 km/h R-6

Die hard MF'er
19 jan 2004
761
2
LIEREN
Net wegmisbruikers zitten kijken.
Een bmw en een Fazer 1000 zijn een beetje aant kloten Fazer wordt aan de kant gehaald, heel verhaal en video bla bla.
Agent heel rustig nog niks over boetes gehad. Vraagt die motorrijder zelf wat gebeurt er met de notities die jullie hebben gemaakt, terwijl ze min of meer het gesprek al hadden afgerond.
Krijgt die dus als nog een boete voor niet rechts inhalen, +de snelheid.
Niet erg slim dus hij had beter gewoon ja en amen kunne zeggen.
 
Nee man, hij had die boete toch wel gekregen...Denk je nou echt dat ze iemand matsen in dat programma?? Dan ziet 'heel nederland dat...' neej helaas, en dan die k*tspee er nog bij :r
 
Wel grappig, afgelopen weken een aantal zaken in de actualiteit over de quota's e.d en HOP, even een verhaaltje van de man zelf.

Heerlijk als de propaganda er zo dik op ligt :P
 
Nee hoor tijdens de film kijken, zij de agent alleen wat er was gebeurt en dat die vent in die bmw erg fout was.
Ze konden geen eens hard maken dat ie over de doorgetrokken streep had gereden.
Toen vroeg hij aan die grote neus wat ze met die notieties gingen doen.
En daarna kreeg ie pas de boete als gewoon had gezegd het was dom en uitgestapt had ie echt niet zo'n hoge boete gehad.

Maar goed ik wil er niet om strijden.
ERn idd als die galbak van een presentator met z'n poephoofd op t.v. komt schakel iki hem snel om . :r
 
Ik had de schuld gewoon aan die bmw gegeven en gezegd dat die kerel mij afgrijselijk achterna zat en probeerde mij van de weg te drukken. Dat je dacht dat het een mongool op ramkoers was... })

en wat stond andre weer te glunderen naast
full
Spee
 
Een man die onderweg is naar zijn kind, die net opgenomen is in het zieken huis, een proces-verbaal geven (ipv een waarschuwing)..........................................................................................................................................................................................................




:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z



De Kale
 
Een man die onderweg is naar zijn kind, die net opgenomen is in het zieken huis, een proces-verbaal geven (ipv een waarschuwing)..........................................................................................................................................................................................................




:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z



De Kale

Als dat inderdaad echt waar was :r tot de 500ste macht.
 
Nee hoor, die rechtse agent had allang opgeschreven waar hij een bekeuring voor kreeg. Dat was allang vastgelegd. Wel goed dat hij er nog een beetje tegenin ging in het begin, anders had hij er ook een gehad voor die doorgetrokken streep. Nu haalde hij gewoon netjes die auto in over dezelfde rijbaan, maar hij kwam niet over de streep. ;)
 
Nee hoor, die rechtse agent had allang opgeschreven waar hij een bekeuring voor kreeg. Dat was allang vastgelegd. Wel goed dat hij er nog een beetje tegenin ging in het begin, anders had hij er ook een gehad voor die doorgetrokken streep. Nu haalde hij gewoon netjes die auto in over dezelfde rijbaan, maar hij kwam niet over de streep. ;)

Inderdaad, de auto was op dezelfde baan, dat is het voordeel van motorrijden })
 
Ik heb pas een intervieuw gelezen met die engert die dat programma bij elkaar blaat
Tjonge wat vondt die gast zich geweldig omdat hij goede kijkcijfers haalde
Ik denk als men iemand anders dat programma laat presenteren de kijkcijfers nog wel zullen stijgen vooral als ze die spee ook lozen
Ik heb net nog gezapt toen ik die twee engerts zag
 
Nee hoor, die rechtse agent had allang opgeschreven waar hij een bekeuring voor kreeg. Dat was allang vastgelegd. Wel goed dat hij er nog een beetje tegenin ging in het begin, anders had hij er ook een gehad voor die doorgetrokken streep. Nu haalde hij gewoon netjes die auto in over dezelfde rijbaan, maar hij kwam niet over de streep. ;)
Niet mee eens jammer dat ik het programma niet heb opgenomen
had ik het tegen deel kunnen bewijzen.
Hij had ook gewoon een boeking kunnen krijgen als ie z'n mond had gehouden.
"ervaring? ja"
 
tja wat heet dom....

die vent had zo op artikel 5 zijn rijbewijs in kunnen leveren of op ik meen art 10 (racen) gepakt kunnen worden.

wat doen die wouten.... pakken ze hem op doorgetrokken streep. Helaas.... dat was dus niet het geval. die streep waar hij overheen ging was een zijstreep (weet ff de officiele naam niet). overschrijden hiervan is niet verboden, dit in tegenstelling tot een doorgetrokken streep TUSSEN twee rijbanen.
 
ik heb zooooooooooon hekel aan dat programma voor al als ze de motors aan houden.
ze jagen je eerst op en dan als je op de juiste snelheid zit dan pakken ze alles van je af .
ik spuug op die vuile land verraders. :r :r :r
 
Laatst bewerkt:
wel een leipe actie van die bwm toen die achter de motorrijder aanreed van rechts naar links, pfffjieuwww.


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
tja wat heet dom....

die vent had zo op artikel 5 zijn rijbewijs in kunnen leveren of op ik meen art 10 (racen) gepakt kunnen worden.
Bij art. 5 krijg je ee nsterretje achter je naam, na zoveel sterretjes mag je eens uit komen leggen hoe dat zit en wat je dr tegen gaat doen. Maw, je rbw ben je niet kwijt (tenminste, dat heeft een vriendelijke plizieman mij wijsgemaakt)
 
Ik kijk het niet eens meer, wordt er nog meer ontoerekeningsvatbaar van
 
Ik heb in principe niets tegen rechtvaardigheid; als je te hard rijdt en je wordt betrapt krijg je een boete, punt. Maar dat ze er op zo een manier een televisieprogramma van maken.... :r Maar hier zijn al de nodige woorden over vuilgemaakt, ga ik dus niet meer doen...

Zeeuwse Klei vind dus wel dat er veel te veel wordt gecontroleerd.... maargoed
 
Ik heb gister eigenlijk met verbazing gekeken naar wegmisbruikers. Het lijkt wel of Korps Gelderland Zuid al aan hun quota zitten.
Die lui zijn normaal echte flikkers, elke week zitten ze in Wegmisbruikers en mierenneuken om alles en geven je daar dan ook gelijk een bekeuring voor.
 
ik heb zooooooooooon hekel aan dat programma voor al als ze de motors aan houden.
ze jagen je eerst op en dan als je op de juiste snelheid zit dan pakken ze alles van je af .
ik spuug op die vuile land verraders. :r :r :r

:^

.... :( :( :( ...HELEMAAL GELIJK.....

Ze weten van gekkigheid niet hoe ze het programma vol moeten krijgen, ...dus gaan ze de halve dag achter een potentieele "klant " aan.
En dan kiezen hun ff het beste moment uit, voor de hoogste snelheid te bepalen..........KOTS....
EN VOOR DIE TERING DWERG: ....BLIJF MET JE :X :X VAN DE MOTORRIJDERS AF.....
durf i.p.daarvan ff bij mij te filmen, zal ik je ff rubberen....l :+ l
 
Schitterend, al die reacties hier. Iedereen vind het een ruim waardeloos programma, maar toch allemaal kijken!!! Vraag me dan toch echt af wie er nu 'een beetje dom' is. :?
 
wel goed kijken de volgende keer als hier weer een topic over geopend wordt......................................'t was een fazer 600(eerste model,kleur rood).................geen 1000.








mierneukermodus uit :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan