FAZER rijders............ vertel het hier! Deel 3

Welk model fazer heb jij?

  • FZS600

    Stemmen: 21 39,6%
  • FZS1000

    Stemmen: 8 15,1%
  • FZ6 Fazer

    Stemmen: 7 13,2%
  • FZ6-N

    Stemmen: 6 11,3%
  • FZ1 Fazer

    Stemmen: 4 7,5%
  • FZ1-N

    Stemmen: 3 5,7%
  • andere fazer......

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb geen fazer!

    Stemmen: 4 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo nu even weer een vrolijk berichtje na alle schade berichten.......
ik ben weer mobiel!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
(Afbeelding)
Het stuurt wel erg vaag, lijkt alsof ie in ieder bocht wat schuift. Tja en de motorprestaties :X , laat ik het daar maar niet over hebben. Misschien past er een R6 blok in? :+

Beetje late reactie :P

Maarre TOPPER ben je!!!
:}
 
:W

Ik kom ook weer eens kijken :) Ben erg druk met het afronden van m'n stageopdracht, dus ff weinig tijd om op het MF rond te hangen B| Vanavond mijn DB-killer er eens uitgesloopt, morgen eens kijken wat het effect is in de file }) :P
 
Vraagje, m'n fazer van 2005 heeft nog wel eens moeite met het schakelen naar de 1e versnelling (flink trappen of omhoog en weer naar beneden schakelen). Hebben meerdere rijders dat?
 
rij er nu op 1 van 2006 en die klakt ook..maar das met elk model wel.

schakelen vind ik soms ook niet echt lekker gaan op die FZ6. heb vaak dat ik toch nog een trap extra moet geven voordat ie in de 1e versnelling wil schiete.
 
rij er nu op 1 van 2006 en die klakt ook..maar das met elk model wel.

schakelen vind ik soms ook niet echt lekker gaan op die FZ6. heb vaak dat ik toch nog een trap extra moet geven voordat ie in de 1e versnelling wil schiete.


Die klak gaat af en toe ook door metg en been, klinkt best hard. Wat jij hebt met de 1e versnelling lijkt wel heel erg op wat ik heb. Zal vanavond nog een rondje doen, even testen.
 
Motoport Leek, showmodel met 0Km op de teller.


:) cool....

Ik had t gisteren met Mr impuls over nieuwe motor (erg he). ik twijfelde een beetje over hoe lang ik met deze door kan rijden. Voor mn gevoel rij ik er gewoon een jaar of 4-5 op en staat de teller dan op 120.000. Maar ja, dan krijg je er niets meer voor natuurlijk en dan heb ik niet ineens geld voor een nieuwe.

Dus misschien toch maar over een jaar of anderhalf een andere... Vraagt Mr impuls wat ik dan voor motor wil..

Duhhhh... Een fazer natuurlijk!
 
:) cool....

Ik had t gisteren met Mr impuls over nieuwe motor (erg he). ik twijfelde een beetje over hoe lang ik met deze door kan rijden. Voor mn gevoel rij ik er gewoon een jaar of 4-5 op en staat de teller dan op 120.000. Maar ja, dan krijg je er niets meer voor natuurlijk en dan heb ik niet ineens geld voor een nieuwe.

Dus misschien toch maar over een jaar of anderhalf een andere... Vraagt Mr impuls wat ik dan voor motor wil..

Duhhhh... Een fazer natuurlijk!

Ja, was een erg goede deal, in maart 2006 een juli 2005 fazer met 0Km gekocht met onderkuip, seatcover voor 6500€ incl. rijklaar etc. 8-) Mijn mening daardoor, nooooooit meer een nieuwe, maar zo'n oKm demo
 
Zou toch eens met ze gaan babbelen, zeer redelijke lui daar.... 8-)


Ja, heel redelijk 8-) Had wel een goede vriend van me meegenomen die autoverkoper is, wat zaten ze daar (verkoper en hij) een show op te voeren.... te duur, nee ik moet ook geld verdienen etc. heel lang lullen... Gaat de verkoper weg om met de baas te overleggen (terwijl wij weten dat hij de baas is :) ).
 
Ja, heel redelijk 8-) Had wel een goede vriend van me meegenomen die autoverkoper is, wat zaten ze daar (verkoper en hij) een show op te voeren.... te duur, nee ik moet ook geld verdienen etc. heel lang lullen... Gaat de verkoper weg om met de baas te overleggen (terwijl wij weten dat hij de baas is :) ).

Begrijp niet waar je het over hebt :?
Ik heb daar al heel wat motoren gekocht, en heb dit nog nooit meegemaakt...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan