FAZER rijders............ vertel het hier! Deel 3

Welk model fazer heb jij?

  • FZS600

    Stemmen: 21 39,6%
  • FZS1000

    Stemmen: 8 15,1%
  • FZ6 Fazer

    Stemmen: 7 13,2%
  • FZ6-N

    Stemmen: 6 11,3%
  • FZ1 Fazer

    Stemmen: 4 7,5%
  • FZ1-N

    Stemmen: 3 5,7%
  • andere fazer......

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik heb geen fazer!

    Stemmen: 4 7,5%

  • Totaal aantal stemmers
    53
Status
Niet open voor verdere reacties.
Das ook zo, maar om de meeting pas in september ofzo te organiseren is ook weer een beetje jammer -O-
Relax, niks mis met de maand Juni. Vergeet niet; het ontstaan van het idee van deze 8e meeting is nog geen 24 uur oud en het topic is pas gisterenavond laat gestart, dus velen weten er waarschijnlijk nog helemaal niet van af.
 
Das ook zo, maar om de meeting pas in september ofzo te organiseren is ook weer een beetje jammer -O-


Dat zou zeker zonde zijn! Dan is t seizoen alweer op zn eind... En tja, hoe groter de groep, hoe groter de kans dat er mensen niet kunnen... Ik zeg er moeten meer meetings zijn... :) dan geeft t niet als je er 1 mist..
 
Je hoort mij ook zeker niet zeggen dat er geen meeting in juni/juli zou kunnen worden georganiseerd.



Maar, misschien in juni en september O-)
 
Je hoort mij ook zeker niet zeggen dat er geen meeting in juni/juli zou kunnen worden georganiseerd.

Maar, misschien in juni en september O-)
Hmmm, een 9e Fazermeeting in September met rit door west Brabant en Zeeland, georganiseerd door Droppie73 & Vindtieleuk? })
 
Hmmm, een 9e Fazermeeting in September met rit door west Brabant en Zeeland, georganiseerd door Droppie73 & Vindtieleuk? })


Euh, ja daar zeg je zo wat. :)

In principe vind ik het goed. Effe afwachten maar.


 
Laatst bewerkt:
Euh, ja daar zeg je zo wat. :)

In principe vind ik het goed. Als de rest van de aanwezigen hier het er ook mee eens zijn? *D (we zijn er in ieder geval vroeg bij zo :Y )

Een topic openen in WIWTD misschien pas na de 8e meeting? :9
Laten we het voorlopig nog maar even bij een hersenspinsel houden ;)

First things first...
 
ik heb vandaag me fazer het asfalt laten zien -O-
ik geloof niet dat ze (me fazer B| ) er zo blij mee was.

schade? geen idee! spiegels/knippers/topkuip......... :?

zelf ook helemaal niks B| ik baal alleen ontzettend! -O-

toch nog een goeie smoes om een schooltoets niet te maken *O*
 
ik heb vandaag me fazer het asfalt laten zien -O-
ik geloof niet dat ze (me fazer B| ) er zo blij mee was.

schade? geen idee! spiegels/knippers/topkuip......... :?

zelf ook helemaal niks B| ik baal alleen ontzettend! -O-

toch nog een goeie smoes om een schooltoets niet te maken *O*

Heee, door de wind en regen ofzo?
Andere voertuigen bij betrokken?


Balen Keen, '(
 
ik heb vandaag me fazer het asfalt laten zien -O-
ik geloof niet dat ze (me fazer B| ) er zo blij mee was.

schade? geen idee! spiegels/knippers/topkuip......... :?

zelf ook helemaal niks B| ik baal alleen ontzettend! -O-

toch nog een goeie smoes om een schooltoets niet te maken *O*


Shit man keen...
Gelukkig dat je zelf niets hebt... En je wilde toch al nieuwe spiegels... ;) (alleen niet op deze manier natuurlijk).

Wel leuk dat jouw fazer een "ze" is....

succes met je schade.... en je baal moment
 
weer een fazer die ten strijde onder is gegaan :N

hopelijk valt je schade mee..tis allang goed dat jij niets hebt... nu kan je idd meteen nieuwe spiegels erop zette :9
 
klote Keen, shit happends. gelukkig was het op lage snelheid en heb je verder zelf niets. Succes met 't oplappen.

[me]Tamiya rijdt ook nogsteeds met een kapotte topkuip en bellypan rond maar 't kan 'm geen r*k schelen[/me]
 
Erg balen Keen.....

De schade aan spiegels en knippers is niet zo'n probleem. Hopelijk valt de verdere schade mee. Tank, frame, motorblok? Gelukkig voor jou maar ook voor haar (je Fazer) gebeurde het met lage snelheid.

Was er toevallig een zebrapad of andere witte belijning op de weg bij het uitkomen van de rotonde? In zo'n situatie heb ik bij te enthousiast wegaccelereren ook regelmatig dwars gestaan. Dat was overigens wel met ongeveer 150pk (R1) dus met jouw 25kw... :} ... Het zou overigens ook goed veroorzaakt kunnen zijn door een plasje diesel van een te volgetankt koekblik.

Hopelijk kan je de oorzaak van deze sliding voor jezelf voldoende verklaren en geeft het niet een te grote deuk in je zelfvertrouwen....
 
De schade aan spiegels en knippers is niet zo'n probleem. Hopelijk valt de verdere schade mee. Tank, frame, motorblok?
de dop van het blok heeft volgens mij het meest opgevangen samen met de topkuip.
bagster die ik op me tank had zitten zag er in eerste instantie nog goed uit. ook de tas die erop zat is maar licht beschadigt en de laptop die erin zat zit ik op dit moment achter.

Was er toevallig een zebrapad of andere witte belijning op de weg bij het uitkomen van de rotonde? In zo'n situatie heb ik bij te enthousiast wegaccelereren ook regelmatig dwars gestaan. Dat was overigens wel met ongeveer 150pk (R1) dus met jouw 25kw... :}
behalve het natte wegdek was er verder niks te zien, asfalt zag er verder ook goed uit.
ik kwam de rotonde ook al uit toen het gebeurde, het was dus niet zo dat ik de rotonde als een gek nam.

maar goed, toen ik de rotonde uit kwam wou ik wel het gas open gooien. :W

bedankt voor jullie medeleven. ;)
ik denk (hoop) inderdaad dat het mee valt. (motor is in het gras terecht gekomen)

en nu ga ik eten, ik heb honger :Y
 
Hey Keen, balen man maar zo te horen komt alles wel weer goed. Het belangrijkste is toch dat je zelf niets hebt. Ben je zelf nog verder naar huis gereden of hoe is dat gegaan?
 
Hey Keen, balen man maar zo te horen komt alles wel weer goed. Het belangrijkste is toch dat je zelf niets hebt. Ben je zelf nog verder naar huis gereden of hoe is dat gegaan?
ik heb hem bij iemand in de tuin mogen zetten en de dealer gebelt (en als het is goed is, is die hem komen ophalen O-) )
om eerlijk te zijn heb ik geen eens geprobeerd om hem te starten..........geen eens aan gedacht om dat moment.
en het stonk naar benzine, dus was misschien niet zo slim geweest?
 
gewoon starte en rijde hoor.. heb ik ook gedaan na een flinke schuiver..uit medisch oogpunt was t misschien idd slimmer geweest om em te late staan maar goed :9
 
dat doe ik de volgende keer dan maar.








o nee.................dit was de eerste en laatste keer :P

O-)
 
dasnietzogoed keen! |(

nuja, er zijn maar twee soorten motorrijders

zij die al gevallen zijn, en zij die nog moeten vallen


niemand gaat graag onderuit, maar je moet beseffen dat je als motorrijder er vroeg of laat mee geconfronteerd zal worden, dus maar goed voor je dat het nog relatief goed is afgelopen!
 
dasnietzogoed keen! |(

nuja, er zijn maar twee soorten motorrijders

zij die al gevallen zijn, en zij die nog moeten vallen


niemand gaat graag onderuit, maar je moet beseffen dat je als motorrijder er vroeg of laat mee geconfronteerd zal worden, dus maar goed voor je dat het nog relatief goed is afgelopen!
Jep, en zo is het maar net.

In de 16 jaar dat ik motor rij heb ik 3x het wegdek van dichtbij mogen inspecteren. Eentje daarvan was niet best. Een highsider op een snelweg oprit met ongeveer 130 km/u op mijn R1. Uiteindelijk bijzonder hard in de vangrails geschoven, maar na deze klapper toch gewoon (door de adrenaline) weer de motor overeind getrokken en met achterlating van enige onderdelen naar huis gereden. Sterk spul die R1's. Later (mede op aandringen van mijn vriendin, maar ook omdat ik me toch wat zorgen begon te maken over de pijn die steeds erger werd) toch maar naar het ziekenhuis gegaan, bleek dat ik (onder andere) een wervel in mijn rug had gebroken. -O- Zo zie je maar, je motor oprapen na een crash is niet altijd even slim. Dit klusje had heel beroerde gevolgen kunnen hebben voor mijn rug.

Het enige wat ik er uiteindelijk aan over heb gehouden is dat ik ietsje kleiner ben geworden door de 'gemodificeerde' wervel in mijn rug.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan