FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5

Welke bandjes heb jij onder je fazer zitten

  • Michelin Pilot Road (2)

    Stemmen: 9 13,8%
  • Michelin Pilot Power (2ct)

    Stemmen: 13 20,0%
  • Bridgestone Bt020/Bt021

    Stemmen: 28 43,1%
  • Bridgestone Bt014

    Stemmen: 5 7,7%
  • Metzeler Roadtec Z6

    Stemmen: 5 7,7%
  • metzeler sportec M1/M3

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continentals

    Stemmen: 1 1,5%
  • Dunlops

    Stemmen: 4 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
-O- Idd een beetje veel. Maak er maar wat moois van. Ben er namelijk wel benieuwd naar.
volgens mij kan ik er maar 8 inzetten -O-

heb je twee verschillende, doe je maar je achterband ofzo :P
staat je bandje er niet bij of weet je het niet, stem je maar niet :P
 
Laatst bewerkt:
Dan heb ik me zeker vergist. In ieder geval is het iemand met precies net zo'n bmw (maar dan anders dus).
Andere mensen wel uit hoorn e.o.?
Als je een zwarte K1200S spot, dan zou het Hantheman uit het grote K1200 R / S topic deel 3 kunnen zijn. Zo niet, dan is het wss. geen MF-er :?

met een bmw??? :?

die horen niet in dit topic te zitten :P

1 is wel genoeg :+
Gestemd :P.

Of had ik dat niet moeten doen :X

:+

edit: zolang jij mijn foto nog in de openingspost zet ;) :+.
 
Laatst bewerkt:
Gestemd! Kheb geen 2ct, maar wel voor en achter MPP.


En dat met mijn rijstijl _O-
 
Kom oorspronkelijk uit Hoorn, maar ben inmiddels (3 maanden geleden) verhuist naar Zaandam! :)
Ik lees net dat Hantheman tot 2 maanden geleden een geel/zwarte had. Dus hij kan het dan toch wel zijn geweest ;). Nog meer kenmerken, zoals kleur helm of pak of zo?
 
je moet alleen zover naar beneden scrollen iedere keer :)
 
raar...nog geen roads :)

moet zeggen dat ik die al prima zat vind.
ik heb nu allemaal al verschillende dingen voor en achter gehad :P
en me volgende wordt gewoon weer een road. misschien voor wel een power, die slijten daar toch niet zo snel :)
 
Hallo @,

Ik mag noodgedwongen ff rijden op de fazer 600 van mijn vrouw, omdat mijn eigen motor met panne bij de dealer staat. De fazer stond echter nog in de winterstalling, en nu wil ik de bandenspanning controleren maar weet niet wat de bandendruk moet zijn. Het instructieboekje kan ik ff niet vinden. Weet iemand van jullie het? 2.0 voor 2.2 achter misschien?

groeten hantheman
 
Hallo @,

Ik mag noodgedwongen ff rijden op de fazer 600 van mijn vrouw, omdat mijn eigen motor met panne bij de dealer staat. De fazer stond echter nog in de winterstalling, en nu wil ik de bandenspanning controleren maar weet niet wat de bandendruk moet zijn. Het instructieboekje kan ik ff niet vinden. Weet iemand van jullie het? 2.0 voor 2.2 achter misschien?

groeten hantheman

Goh. Heeft die Johan Cruijf toch gelijk met zijn opmerking " elk nadeel heeft zijn voordeel"

:+
 
@ maeslander welkom op dit forum

@ keen ik heb gestemd jij mag gokke welke ik heb gekozen :P
 
Tja, het moet niet gekker worden :P. Nou posten ook al Fazer-rijdsters in het grote K1200 R / S topic deel 3 :+.
 
tjonge zeg je logt een paar dagen niet in en de hele wereld lijkt veranderd. Toppie deel 5!!!

Alleen er staat geen plaatje van mij bij ;( of moet ik eerst een plaatsje verdienen?

van het weekeinde weer beter weer het heeft goed geregend hier dus schone wegen geen pekel *D

Jammer 11e fazer meeting ga ik niet halen misschien een volgende keer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan