Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb pilot road 4 achterop liggen en ik vind het de beste band die ik ooit heb gehad. Hiervoor had ik diablo's en daarvoor contiattack. Vond de conti's ook fijn alleen bij gladheid heeft de mpr4 duidelijk meer grip... Over levensduur kan ik je helaas nog niets vertellen
 
Er zijn diverse aftermarket stuur einden te koop zoals rizoma
Maar wellicht is hier iemand die je er 1 kan verkopen omdat die over is?
 
Zelfs op Louis.de e.d. vind je goedkope stuureinden. Je moet alleen even weten welke maat je nodig hebt.
 
Vraagje aan alle mensen met pilot road 4's, wat zijn jullie ervaringen? hoeveel KM halen jullie eruit?
Mijn originele Bridgestones zijn bijna op na 7000mijl (Fazer8) en ik vind dat best snel, met name voor..
Tja, tot nu toe zijn de ervaringen prima, ook voor een PR4 laten monteren. Aantal km kan ik nog niet zeggen, maar eerlijk gezegd boeit me dat ook minder. Ik vind een goede grip, ook bij natte wegen en een goede feedback belangrijker dan levensduur. :)
 
Vandaag voor 2 tientjes via marktplaats maar het reguliere ruitje voor mn 2004 fz6 laten komen. Mooi koopje! Vind de hoge toerruit die er bij aankoop op zat niet veel denk ik. Zorgt bij 120 voor klapperende wind op mn helm. Dan liever een constante stroom. Zoek nog altijd naar een extreem laag ruitje die eigenlijk niks doet, maar nog wel mooi oogt. Lastig te vinden. Zal wellicht zagen worden :-O
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor 2 tientjes via marktplaats maar het reguliere ruitje voor mn 2004 fz6 laten komen. Mooi koopje! Vind de hoge toerruit die er bij aankoop op zat niet veel denk ik. Zorgt bij 120 voor klapperende wind op mn helm. Dan liever een constante stroom. Zoek nog altijd naar een extreem laag ruitje die eigenlijk niks doet, maar nog wel mooi oogt. Lastig te vinden. Zal wellicht zagen worden :-O

Zagen inderdaad. Voor de 2004 versie bestaan geen lage ruitjes. Helaas. Ik moet zelf ook volgende zomer maar eens met de dremel aan de slag. Nu in de winter is een hoge ruit wel prettig.
 
Inmiddels eens gekeken waarom de fazer slecht schakelde. "Schaam". Even het asje gesmeerd van de schakelpendaalas. Ik dacht nog even dat de veer die het pendaal terug naar het midden trekt zwak was. Mwoah.
Wat een likje vet niet kan oplossen. Dan gaat het niet meer zo stroef.
 
Nieuw deeltje! :W

Mijn fotootje doet het niet meer. Mag deze in de OP aub?
full
 
Rustig hier. Na weer een paar ritjes kan ik constateren dat mijn schakelprobleem idd in een stroeve schakelas as zat. Hierdoor had de veer die de schakelas terug moet trekken naar het midden het wel erg zwaar.
 
Hmmm, moet olie bijvullen in m'n 2004 fz6, geen idee wat de vorige eigenaar erin heeft gedaan. Zou 15w40 altijd wel kunnen?
 
Wat je wel moet weten is of de olie synthetisch is of niet
Want gooi je er een andere soort olie bij heb je kans dat de boel gaat schuimen.
Wellicht handiger om de olie en het filter gelijk allemaal te vervangen?
 
Ik heb pilot road 4 achterop liggen en ik vind het de beste band die ik ooit heb gehad. Hiervoor had ik diablo's en daarvoor contiattack. Vond de conti's ook fijn alleen bij gladheid heeft de mpr4 duidelijk meer grip... Over levensduur kan ik je helaas nog niets vertellen
Heb na jááren Bridgestone BT021 en BT023 nu een Michelin Pilot Road 4 er achter op liggen. Als deze op is ga ik toch snel weer terug naar de Bridgestones.
De Michelins geven mij niet het vertrouwen in de bochten wat de Bridgestones wel doen. Met de BT021's wel eens een stapje opzij gezet in de bochten, maar de BT023's deden dit nooit. De Michelin PR 4 daarentegen... Al een keer of 3-4 gehad dat bij een gangetje van zo'n 80-90 km/h, onder een flinke hellingshoek, dat de motor een flinke stap zette... Is écht niet fijn tussen mijn oren. En in m'n broek... :P
Voor mij geen Michelin meer dus :X
 
Heb na jááren Bridgestone BT021 en BT023 nu een Michelin Pilot Road 4 er achter op liggen. Als deze op is ga ik toch snel weer terug naar de Bridgestones.
De Michelins geven mij niet het vertrouwen in de bochten wat de Bridgestones wel doen. Met de BT021's wel eens een stapje opzij gezet in de bochten, maar de BT023's deden dit nooit. De Michelin PR 4 daarentegen... Al een keer of 3-4 gehad dat bij een gangetje van zo'n 80-90 km/h, onder een flinke hellingshoek, dat de motor een flinke stap zette... Is écht niet fijn tussen mijn oren. En in m'n broek... :P
Voor mij geen Michelin meer dus :X

:? :? :? :?
 
Banden blijft persoonlijk. Ik rijd nu al jaren met Michelin Pilot Road, nu versie 3. Deze bevallen mij juist erg goed. Met vochtig weer vond ik de Bridgestone juist minder. Met droog weer vond ik de Bridgestones wel fijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan