Fazerrijder (V/M) hangplek - deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nope....dat was helemaal een slapstick geweest. Aangereden door een bejaarde.... |(
Gaat wel even duren merk ik voordat alles is afgehandeld, taxatierapport etc. Fijn op zoek naar een andere motor momenteel want het schiet op voor mij zo met woon-werk verkeer. Denk dat ik iets goedkoops ga kopen want dan hoef ik mij voortaan iets minder druk te maken om dit soort zaken. De dagwaarde is niks waarschijnlijk aangezien ik alweer 80.000 op de teller heb. Dan kan ik beter een CBR600F o.i.d. kopen.

Volgens JanB moet je dan een Kawa Z-zoveel kopen. ;)
 
Fazer liefhebbers!

Ik ben opzoek naar de eigenaar van de Fazer1000 uit 2004 met kenteken mr-tt-46. Gekocht in de omgeving Breda. Iemand?
 
Mag deze in de openings post aub.
full
 
Vanwege de verkoop van mijn witte FZ1S Fazer van 2012 (zie openingspost) heb ik over een origineel Yamaha hoog tourscherm, een V-Sream scherm en een Rizoma 22mm stuur met stuurdempers. Iemand interesse?
 
Laatst bewerkt:
MF is een stuk opgeknapt sindsdien....!Ach, eerst maar eens kijken wat uiteindelijk de financiële schade is...
Je vindt vast wel weer wat leuks!

Staat een K75 RT ultima op mijn naam nu ;)
Zijkoffers had ik toch nodig en voor het geld hoefde ik het niet te laten. Aangezien ik nog meer kilometers ga vreten dan ik al doe een prima keuze denk ik.
De fz6 wacht ik nogsteeds op. Met wat mazzel valt de schade mee en kan ik hem opknappen.Niet van plan hem weg te doen.
De K75 is een vliegende auto, de FZ6 een motor ;)
 
Zooo ben hier even niet geweest .... en we zijn gelijk .....300 paginas verder...hahah tijd vliegt!!

Weet iemand hoe je de koplampen van een fz1 fazer goed af kan stellen?
 
Hoi allemaal,
Ik ben Mark, kom uit Hoogezand en heb sinds afgelopen vrijdag een Fazer 1000 uit 2004.
Zoals te zien in mijn 'handtekening heb ik verscheidene motoren gehad. Hiervoor dus een Honda Fireblade, maar de sportieve houding, en oncomfortabel zit voor passagier hebben me doen besluiten deze weg te doen.

Mijn moeder heeft een Fazer 600 en een paar week geleden mocht ik daar bij gebrek aan eigen motor, een dag op touren. Dat beviel zo goed dat ik zelf ben gaan kijken naar een 1000.
En man o man, wat bevalt dat geweldig goed! :]

Ik moet nog mijn Garmin navigatie opbouwen, hoe hebben jullie dat gedaan?
En ik wil graag een ander ruitje, het liefst een double bubble, dus als iemand nog wat weet..

Ik wil me graag aansluiten bij dit topic en kijk uit naar een eventuele rit met Fazerrijders.
één van onderstaande foto's mag in de OP
[afbeelding]
[afbeelding]

Volgens mij was je afgelopen vrijdag ook bij de avondrit van MTC Veendam & Omstreken?
 
Hoi Allemaal,

Aangezien ik al een paar dagen hier mee lees in het forum zal ik mijzelf even voorstellen.
Ik ben Patrick, 34 jaar uit Rotterdam en sinds twee weken in het bezit van een fazer (FZ1S). Hiervoor had ik een GSXR maar vanwege de zithouding heb ik hier afscheid van genomen. Ik maak op zijn tijd graag een toerritje en dan is de fazer is een stukje comfortabeler :D


Een foto voor de OP:

full
 
Mooie fiets Zedd! Mijn favoriet en waarschijnlijk mijn volgende motor. Alleen nog een jaartje sparen. Welkom bij de club en veel veilige kilometers gewenst!
 
Ik ben aan het twijfelen om een andere uitlaat op me fiets te zetten (fzs1000 uit 2001) ik vind zelf die korte dempers heel mooi bv van ixil. Wat hebben jullie erop zitten en wat kunnen jullie mij aanraden??
 
Ik heb er een Laser Duotech onder zitten, klinkt mooi donker, maar nog wel beschaafd, zelfs zonder dB-killer... Is alleen geen korte
 
Ik een mivv gp in titanium. Redelijk beschaafd met db killer erin en mooie brwaap zonder. Helaas zit er op mijn linkpijp een zwarte plek van mijn textiele broek gesmolten. Iemand toevallig nog een linkpijp liggen oid?
 
Hoi Fazeraars! Ik ben Dick en rij sinds een jaar op een FZ1-NA. Is het hier een bietje gezellig? Ik heb dan wel geen kuipie, maar hopelijk kijken jullie niet neer op die naaktlopers. In het naked topic willen ze me niet kennen dus misschien kunnen jullie me adopteren? :P
 
Hoi Dick,
Ik rij zelf ook op een naked en kom in beide topics want het zijn
op wat details na dezelfde motoren.
Ik heb even in het andere topic gekeken want ik heb dus je bericht gemist 😳
maar ook daar ben je welkom je heb trouwens een mooie motor
Die striping is dat gespoten of een sticker?
 
Ah gelukkig, zat me al af te vragen of ik iets verkeerd had gezegd :P
Zie in de OP hier dat ik dan inderdaad zeker niet de enige naked rijder ben. Wat jij zegt, het is technisch dezelfde motor dus logisch ook.
Striping is wrapfolie, afgwerkt met blanke lak. Tenminste, het rood. Er zit een zwarte bies langs wat dan weer van een pinstripe rolletje komt.
 
Mooie foto's volgens mij herken ik de achtergrond
ben je in Doel geweest?
Ben daar ook al een paar keer naartoe gereden maar nog lang niet
alle grafity gezien.
Apart ook wat je met je koplamp gedaan heb, Nice 👍🏻
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan