Fazerrijders - Hangplek - deel 15

Niemand ervaart dat abrupte reactie op het gas?
Ik heb een FZ1 dus ik ken het model niet. De eerste vraag is: carburateurs of injectie? Is het antwoord carburateurs, dan zou ik ze eerst goed schoon (laten) maken, ultrasoon dus, en daarna synchroniseren. Is het injectie dan eerst het injectiesysteem schoon (laten) maken en de benzinepomp laten testen en als dat niet helpt, een powercommander overwegen......

Succes!

Grtn, Will.
 
Je hebt adapters nodig om de ruimten op te vullen. Jij hebt adapters voor de FZ6 nodig, die zijn hetzelfde als die voor de R6. De adapters voor de FZS600 zijn groter dan die voor jouw motor, dus let daar even op bij bestellen ;)

Die moet ik ook nog hebben voor m’n fz1. Rare is dat ik verschillende maten tegen kom op internet.
 
Ik had een feestje gisteren, toen zag ik ineens dubbel!
wuqwic.jpg

Aangezien er roest in mijn huidige tank aanwezig was en er ook al wat roest onder de blanke lak te zien was maar eens op zoek gegaan naar een nette nieuwe tank.
Uiteindelijk dus gevonden, hele nette tank zowel van binnen als van buiten.

Daarna de fazer zijn pak maar weer eens aangetrokken *O*
9ih4wn.jpg


sgo61c.jpg


Tussendoor nog even wat olie op de zuigers laten lopen en de startmotor rond laten draaien, het blok liep nog netjes rond in ieder geval.
Van de week de niveaumeter van de benzinetank in orde maken en dan komend weekend benzine erin en een echte startpoging doen. En als'ie start natuurlijk ook gelijk stukkie sturen :]
 
Je hebt adapters nodig om de ruimten op te vullen. Jij hebt adapters voor de FZ6 nodig, die zijn hetzelfde als die voor de R6. De adapters voor de FZS600 zijn groter dan die voor jouw motor, dus let daar even op bij bestellen ;)

het gaat bij mij om een fzs1000 uit 2001. hoe ziet zoiets eruit en waar kan je het bestellen?
 
Laatst bewerkt:

Jouw Fazer ziet er weer top uit, helemaal met die knippers *D

het gaat bij mij om een fzs1000 uit 2001. hoe ziet zoiets eruit en waar kan je het bestellen?

Excuses, zat even met een FZ6 in m'n hoofd. In het geval van een FZS1000 heb jij dezelfde adapters nodig als de FZS600.
Is niet zozeer model afhankelijk heb ik begrepen. De meeste Yamaha's van rond ons bouwjaar hebben de grotere adapters. Rond 2003 is Yamaha overgestapt op de kleinere adapters. Niet heel belangrijk maar altijd goed om te weten :9

het gaat bij mij om een fzs1000 uit 2001. hoe ziet zoiets eruit en waar kan je het bestellen?
Een hoop webshops hebben wel dat soort plaatjes. Bij Ali en Ebay zijn ze wel het goedkoopste.
Via google zijn ze wel te vinden via turn signal adapters of spacers.

Hier bijvoorbeeld:
Motorcycle Turn Signal Indicator Adapter Spacers Yamaha FZS 1000 Fazer 2001-2005 • £7.99

Maar zoek vooral zelf nog even om te zien of ze ergens goedkoper zijn.

Dat zijn inderdaad de goede :t
 
Laatst bewerkt:
@PatrickSoler: Mijn compliment met je mooi project. Hoe krijg je zo schoon? Helemaal geen hogedruk spuit gebruikt? Mocht je nog zo'n project willen aangaan dan hou ik mijn fiets aanbevolen, graag een offerte.
Woon je vriendin aan de Baliestraat in Den Haag. Volgens mij heb je fiets gezien.
 
Ik heb een FZ1 dus ik ken het model niet. De eerste vraag is: carburateurs of injectie? Is het antwoord carburateurs, dan zou ik ze eerst goed schoon (laten) maken, ultrasoon dus, en daarna synchroniseren. Is het injectie dan eerst het injectiesysteem schoon (laten) maken en de benzinepomp laten testen en als dat niet helpt, een powercommander overwegen......

Succes!

Grtn, Will.

Het betreft een injectiemodel FZ6S fazer 2005 (dus met de dubbele uitlaatpijpjes onder de kont).

Benzinepomp werkt goed, verder loopt, start, acceleert de motor ook goed. Ik denk ook niet dat het een storing is maar dat het meer normaal is bij dit type wat ik graag zou willen wijzigen.

Met een TDM900 was ook zoiets aan de hand waarbij de truc was dat je iets anders in kon stellen (Co waarde?). Ik hoop(te) dus dat iets dergelijks met de FZ6 is.

het is alleen de gas reactie van stationair naar iets gas. Rechtuit wegtrekken merk je het niet. Rustig rijdend in een 30km zone en dan haaks de bocht om merk je het wel.

Hier heb ik wel wat gevonden met dezelfde klachten "jerky delayed throtle response" wat dan blijkbaar is op lossen met een powercommander. Hebben veel FZ6 rijders dan een PC?

Is there a solution for jerky delayed throttle response?? - Page 2
 
Laatst bewerkt:
@PatrickSoler: Mijn compliment met je mooi project. Hoe krijg je zo schoon? Helemaal geen hogedruk spuit gebruikt? Mocht je nog zo'n project willen aangaan dan hou ik mijn fiets aanbevolen, graag een offerte.
Woon je vriendin aan de Baliestraat in Den Haag. Volgens mij heb je fiets gezien.

Bedankt voor je compliment :) Bedoel je echter niet de motor van NorthSider? :9 Tenzij je de kleine aanpassingen ook onder 'project' vindt vallen.
Ik zal toch even toelichten hoe ik 'r schoonmaak.
Voor het schoonmaken gebruik ik gewoon de hogedrukspuit :$ Eerst even de velgen met zwarte dasty inspuiten in het spuithok. Dan de hele motor afspuiten en vervolgens afdrogen met microvezeldoekjes. Alleen niet van dichtbij op elektronica spuiten, verder kan een motor het prima hebben hoor. Wordt lekker schoon en zonder veel moeite op deze manier. En natuurlijk gelijk de ketting smeren na het wassen :t
 
Laatst bewerkt:
@NorthSider: Mijn compliment met je mooi project. Hoe krijg je zo schoon? Helemaal geen hogedruk spuit gebruikt? Mocht je nog zo'n project willen aangaan dan hou ik mijn fiets aanbevolen, graag een offerte.
Eerder verkeerd persoon gepost ;-(
 
@NorthSider: Mijn compliment met je mooi project. Hoe krijg je zo schoon? Helemaal geen hogedruk spuit gebruikt? Mocht je nog zo'n project willen aangaan dan hou ik mijn fiets aanbevolen, graag een offerte.
Eerder verkeerd persoon gepost ;-(
Haha, dank je wel!
Maar hoe leuk ik het ook vind om een motorfiets weer helemaal netjes te maken, voorwaarde is wel dat het mijn eigen motorfiets is ;)
Maar met een beetje technisch inzicht en een hele hoop geduld weet ik zeker dat je het zelf ook kunt hoor!
En vragen staat vrij, er is altijd wel iemand die wil helpen.
 
Ik heb de spacers gevonden! 2 euro op aliexpress. Ook meteen CNC hendels besteld omdat ik niet goed bij de koppeling kan (staat te ver weg) van V-Trec. Ben benieuwd! Ik zag dat ze hier ook door iemand waren besteld, al dan wel niet van V-trec volgens mij :).

Edit: Weet iemand trouwens nog een luxe motorhoes met hele zachte binnenvoering voor buiten? Ik heb nu een hoes die potentieel krassen maakt op de punten waar je de hoes over de motor trekt.. Het schuurtje staat nog in de planning maar tot die tijd is het even behelpen met een hoes..
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik ben al een paar jaar af en toe hier op het forum en dan voornamelijk het FZ6n topic maar nadat ik zelf ook even weggeweest ben blijkt het FZ6n topic een beetje doodgebloed/leeggelopen en ik krijg er vooralsnog geen nieuw leven meer in.

Nou is hier nog wel wat leven in de brouwerij dus ik dacht ik kom hier eens buurten.

De afgelopen 2 jaar eigenlijk geen meter op de motor gereden door het weer, vrije tijd/werk, sociaal leven, de omslachtigheid en een klacht aan mijn motor zelf en daar wou ik dit jaar wat verandering in brengen, dus een complete nieuwe outfit gescoord en een paar weken terug de motor maar weer eens uit de schuur getrokken:

full


Ondertussen al weer 2 tanken leeggereden dus het gaat de goeie kant op. Met de nieuwe outfit stap ik een stuk sneller op de motor en de nieuwe helm is echt superfijn. Ik heb het motorvirus in ieder geval weer te pakken :]

De klacht die ik aan mijn motor heb is een vervelende motorvibratie in het stuur waardoor mijn hand gaat slapen, ik heb nu ondertussen al meerdere dingen geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden.

Zo heb ik laatst mijn throttle bodies laten synchroniseren en handlebar risers geïnstalleerd voor een betere houding, mijn houding is merkbaar beter maar het is de oplossing voor de slapende hand nog niet. Andere handschoenen zonder polssluiting voor minder knelling doen het hem ook niet.

Ik wil nu proberen met balanceerloodjes of zwaardere stuurgewichten wat doet en er is een setje "grip puppies" onderweg.

Ook is er een andere set spiegels onderweg die weer op de orignele bevestiging kan, ik heb er nu handlebar end mirrors opzitten, daarvoor heb ik de handvaten ~1cm naar binnen moeten verplaatsen. als ik die weer terugzet is dat misschien ook beter voor mijn houding.

Ook ben ik nog een beetje bezig geweest met de looks van mijn FZ6, het ruitje eraf, de voorvork matzwart gespoten en de 2 kapjes van de radiateur en de 2 "pedal pads" die allemaal zilver metallic waren nu zwart metallic gespoten, de 2 kapjes van de koplamp had ik al eerder zwart gespoten zoals je op de foto kan zien, misschien dat ik die ook nog een keer metallic maak. Het staat hem in ieder geval er goed :9~

Ik heb ook nog een gear indicator besteld voor het gemak, zit er nu nog wel eens naast |(

Als ik de motor weer eens gewassen heb zal ik van de veranderingen een foto plaatsen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de spacers gevonden! 2 euro op aliexpress. Ook meteen CNC hendels besteld omdat ik niet goed bij de koppeling kan (staat te ver weg) van V-Trec. Ben benieuwd! Ik zag dat ze hier ook door iemand waren besteld, al dan wel niet van V-trec volgens mij :).

Edit: Weet iemand trouwens nog een luxe motorhoes met hele zachte binnenvoering voor buiten? Ik heb nu een hoes die potentieel krassen maakt op de punten waar je de hoes over de motor trekt.. Het schuurtje staat nog in de planning maar tot die tijd is het even behelpen met een hoes..

Dat is geen geld. Heb je zwarte of doorzichtige? Ik wilde per se zwart maar die kon ik op ali niet zo snel vinden.

Hallo,

Ik ben al een paar jaar af en toe hier op het forum en dan voornamelijk het FZ6n topic maar nadat ik zelf ook even weggeweest ben blijkt het FZ6n topic een beetje doodgebloed/leeggelopen en ik krijg er vooralsnog geen nieuw leven meer in.

Nou is hier nog wel wat leven in de brouwerij dus ik dacht ik kom hier eens buurten.

De afgelopen 2 jaar eigenlijk geen meter op de motor gereden door het weer, vrije tijd/werk, sociaal leven, de omslachtigheid en een klacht aan mijn motor zelf en daar wou ik dit jaar wat verandering in brengen, dus een complete nieuwe outfit gescoord en een paar weken terug de motor maar weer eens uit de schuur getrokken:

full


Ondertussen al weer 2 tanken leeggereden dus het gaat de goeie kant op. Met de nieuwe outfit stap ik een stuk sneller op de motor en de nieuwe helm is echt superfijn. Ik heb het motorvirus in ieder geval weer te pakken :]

De klacht die ik aan mijn motor heb is een vervelende motorvibratie in het stuur waardoor mijn hand gaat slapen, ik heb nu ondertussen al meerdere dingen geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden.

Zo heb ik laatst mijn throttle bodies laten synchroniseren en handlebar risers geïnstalleerd voor een betere houding, mijn houding is merkbaar beter maar het is de oplossing voor de slapende hand nog niet. Andere handschoenen zonder polssluiting voor minder knelling doen het hem ook niet.

Ik wil nu proberen met balanceerloodjes of zwaardere stuurgewichten wat doet en er is een setje "grip puppies" onderweg.

Ook is er een andere set spiegels onderweg die weer op de orignele bevestiging kan, ik heb er nu handlebar end mirrors opzitten, daarvoor heb ik de handvaten ~1cm naar binnen moeten verplaatsen. als ik die weer terugzet is dat misschien ook beter voor mijn houding.

Ook ben ik nog een beetje bezig geweest met de looks van mijn FZ6, het ruitje eraf, de voorvork matzwart gespoten en de 2 kapjes van de radiateur en de 2 "pedal pads" die allemaal zilver metallic waren nu zwart metallic gespoten, de 2 kapjes van de koplamp had ik al eerder zwart gespoten zoals je op de foto kan zien, misschien dat ik die ook nog een keer metallic maak. Het staat hem in ieder geval er goed :9~

Ik heb ook nog een gear indicator besteld voor het gemak, zit er nu nog wel eens naast |(

Als ik de motor weer eens gewassen heb zal ik van de veranderingen een foto plaatsen :)

Welkom!
Leuke FZ6! :]

Ik zou zeker inderdaad eens zwaardere stuurgewichtjes proberen. Aangezien die aan de buitenkant zitten zou ik denken dat dat het meeste effect heeft door de hefboom, maar kan het ook mis hebben.

Is die Shark Raw je oude of nieuwe helm? Wat voor helm had je hiervoor/hierna? Ik ben wel benieuwd naar hoe die Raw zit op de snelweg.
 
Hallo,

Ik ben al een paar jaar af en toe hier op het forum en dan voornamelijk het FZ6n topic maar nadat ik zelf ook even weggeweest ben blijkt het FZ6n topic een beetje doodgebloed/leeggelopen en ik krijg er vooralsnog geen nieuw leven meer in.

Nou is hier nog wel wat leven in de brouwerij dus ik dacht ik kom hier eens buurten.

De afgelopen 2 jaar eigenlijk geen meter op de motor gereden door het weer, vrije tijd/werk, sociaal leven, de omslachtigheid en een klacht aan mijn motor zelf en daar wou ik dit jaar wat verandering in brengen, dus een complete nieuwe outfit gescoord en een paar weken terug de motor maar weer eens uit de schuur getrokken:

[afbeelding]

Ondertussen al weer 2 tanken leeggereden dus het gaat de goeie kant op. Met de nieuwe outfit stap ik een stuk sneller op de motor en de nieuwe helm is echt superfijn. Ik heb het motorvirus in ieder geval weer te pakken :]

De klacht die ik aan mijn motor heb is een vervelende motorvibratie in het stuur waardoor mijn hand gaat slapen, ik heb nu ondertussen al meerdere dingen geprobeerd maar nog geen oplossing gevonden.

Zo heb ik laatst mijn throttle bodies laten synchroniseren en handlebar risers geïnstalleerd voor een betere houding, mijn houding is merkbaar beter maar het is de oplossing voor de slapende hand nog niet. Andere handschoenen zonder polssluiting voor minder knelling doen het hem ook niet.

Ik wil nu proberen met balanceerloodjes of zwaardere stuurgewichten wat doet en er is een setje "grip puppies" onderweg.

Ook is er een andere set spiegels onderweg die weer op de orignele bevestiging kan, ik heb er nu handlebar end mirrors opzitten, daarvoor heb ik de handvaten ~1cm naar binnen moeten verplaatsen. als ik die weer terugzet is dat misschien ook beter voor mijn houding.

Ook ben ik nog een beetje bezig geweest met de looks van mijn FZ6, het ruitje eraf, de voorvork matzwart gespoten en de 2 kapjes van de radiateur en de 2 "pedal pads" die allemaal zilver metallic waren nu zwart metallic gespoten, de 2 kapjes van de koplamp had ik al eerder zwart gespoten zoals je op de foto kan zien, misschien dat ik die ook nog een keer metallic maak. Het staat hem in ieder geval er goed :9~

Ik heb ook nog een gear indicator besteld voor het gemak, zit er nu nog wel eens naast |(

Als ik de motor weer eens gewassen heb zal ik van de veranderingen een foto plaatsen :)
Welkom! :W
Mooie fiets hoor, en zeker eens zwaardere stuurgewichten proberen om van de trillingen af te komen :Y
 
Welkom!
Leuke FZ6! :]

Ik zou zeker inderdaad eens zwaardere stuurgewichtjes proberen. Aangezien die aan de buitenkant zitten zou ik denken dat dat het meeste effect heeft door de hefboom, maar kan het ook mis hebben.

Is die Shark Raw je oude of nieuwe helm? Wat voor helm had je hiervoor/hierna? Ik ben wel benieuwd naar hoe die Raw zit op de snelweg.

Dankje, nog een andere mogelijke oplossing is een barsnake o.i.d. maar die heb ik hier nog niet kunnen vinden.

De Shark RAW is mijn nieuwe helm, hij zit heerlijk en zeker tijdens de hevige warmte die we de laatste tijd af en toe mogen genieten waait ie lekker door, ook het skibril gedeelte. Daar zit voor mij dan ook tot nu toe het enige minpunt dat ik zelf ben tegen gekomen. Ik heb al 2x een fruitvieg formaat vliegje in de bril gehad door de ventilatie heen. :')

De andere minpunten die je hoort:

*dat ie lawaaiig is, dat klopt wel maar ik draag toch otoplastieken en rijd het meest 60-80 km/h wegen dus mij stoort dat niet.
*De elastieken van het masker kunnen uitrekken, dat voorkom je door het masker niet bovenop de helm te zetten, dat is ook niet nodig want je kunt hem gewoon als een integraal helm op en af doen. je kunt de elastieken aan 2 kanten verstellen en een nieuw setje kost €15 dacht ik.
*Ik las in een review dat als je op de snelweg rijd en je je hoofd draait dat de wind dan onder het masker kan komen en deze wat opzij drukt. Ik heb dit getest met 150km/h en ik had hier geen last van, misschien door nog strakke elastieken maar misschien ook wel afhankelijk van hoe het masker op je gezicht zit.
*hij is natuurlijk niet waterdicht, maar ik houd zelf ook niet van regen dus dat probeer ik sowieso te voorkomen.

Ik denk dat het grootste nadeel van de RAW op de snelweg het geluid is.

Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden mee.

Hiervoor had ik een Shark RSI integraal helm, deze had ik van mijn broer overgenomen, opzich niets mis met het helpmje. Maar nadat ik de RAW in een winkel heb gepast en een maat groter heb meegenomen blijkt de RSI mij eigenlijk altijd te strak gezeten te hebben, vooral op de wangen. de RAW geeft me dus ook veel meer comfort.
 
Waarom denk je dat de vibratie gerelateerd is aan een slapende hand?
Slapend lichaamsdeel is slechte doorstroming van het bloed dacht ik altijd. Als ik jou was zou ik dus lekker gaan experimenteren met de afstelling van stuur en koppeling/rem hendel.
 
Waarom denk je dat de vibratie gerelateerd is aan een slapende hand?
Slapend lichaamsdeel is slechte doorstroming van het bloed dacht ik altijd. Als ik jou was zou ik dus lekker gaan experimenteren met de afstelling van stuur en koppeling/rem hendel.

Daar ben ik ook zeker mee bezig, zo heb ik al risers geinstalleerd en het stuur en de hendels opnieuw ingesteld. Volgende stap is de handvaten weer naar de originele plek maar dan houd het voor mijn houding wel op.

Het gevoel wat ik krijg is vergelijkbaar met wat je krijgt als je lang met een schuurmachine in de weer gaat, de vibratie in het stuur is dan ook vergelijkbaar aan die van een schuurmachine. Ik weet dat zowel houding als de vibratie een soortgelijk resultaat hebben en ze zullen elkaar versterken, daarom probeer ik beide zo goed mogelijk te krijgen.
 
Dankje, nog een andere mogelijke oplossing is een barsnake o.i.d. maar die heb ik hier nog niet kunnen vinden.

De Shark RAW is mijn nieuwe helm, hij zit heerlijk en zeker tijdens de hevige warmte die we de laatste tijd af en toe mogen genieten waait ie lekker door, ook het skibril gedeelte. Daar zit voor mij dan ook tot nu toe het enige minpunt dat ik zelf ben tegen gekomen. Ik heb al 2x een fruitvieg formaat vliegje in de bril gehad door de ventilatie heen. :')

De andere minpunten die je hoort:

*dat ie lawaaiig is, dat klopt wel maar ik draag toch otoplastieken en rijd het meest 60-80 km/h wegen dus mij stoort dat niet.
*De elastieken van het masker kunnen uitrekken, dat voorkom je door het masker niet bovenop de helm te zetten, dat is ook niet nodig want je kunt hem gewoon als een integraal helm op en af doen. je kunt de elastieken aan 2 kanten verstellen en een nieuw setje kost €15 dacht ik.
*Ik las in een review dat als je op de snelweg rijd en je je hoofd draait dat de wind dan onder het masker kan komen en deze wat opzij drukt. Ik heb dit getest met 150km/h en ik had hier geen last van, misschien door nog strakke elastieken maar misschien ook wel afhankelijk van hoe het masker op je gezicht zit.
*hij is natuurlijk niet waterdicht, maar ik houd zelf ook niet van regen dus dat probeer ik sowieso te voorkomen.

Ik denk dat het grootste nadeel van de RAW op de snelweg het geluid is.

Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden mee.

Hiervoor had ik een Shark RSI integraal helm, deze had ik van mijn broer overgenomen, opzich niets mis met het helpmje. Maar nadat ik de RAW in een winkel heb gepast en een maat groter heb meegenomen blijkt de RSI mij eigenlijk altijd te strak gezeten te hebben, vooral op de wangen. de RAW geeft me dus ook veel meer comfort.
Ik vind de looks zeker wel OK van die Shark raw.
Groot nadeel vind ik wel dat het geen volledige bescherming geeft bij een eventueel ongeluk.
 
Dankje, nog een andere mogelijke oplossing is een barsnake o.i.d. maar die heb ik hier nog niet kunnen vinden.

De Shark RAW is mijn nieuwe helm, hij zit heerlijk en zeker tijdens de hevige warmte die we de laatste tijd af en toe mogen genieten waait ie lekker door, ook het skibril gedeelte. Daar zit voor mij dan ook tot nu toe het enige minpunt dat ik zelf ben tegen gekomen. Ik heb al 2x een fruitvieg formaat vliegje in de bril gehad door de ventilatie heen. :')

De andere minpunten die je hoort:

*dat ie lawaaiig is, dat klopt wel maar ik draag toch otoplastieken en rijd het meest 60-80 km/h wegen dus mij stoort dat niet.
*De elastieken van het masker kunnen uitrekken, dat voorkom je door het masker niet bovenop de helm te zetten, dat is ook niet nodig want je kunt hem gewoon als een integraal helm op en af doen. je kunt de elastieken aan 2 kanten verstellen en een nieuw setje kost €15 dacht ik.
*Ik las in een review dat als je op de snelweg rijd en je je hoofd draait dat de wind dan onder het masker kan komen en deze wat opzij drukt. Ik heb dit getest met 150km/h en ik had hier geen last van, misschien door nog strakke elastieken maar misschien ook wel afhankelijk van hoe het masker op je gezicht zit.
*hij is natuurlijk niet waterdicht, maar ik houd zelf ook niet van regen dus dat probeer ik sowieso te voorkomen.

Ik denk dat het grootste nadeel van de RAW op de snelweg het geluid is.

Ik ben er in ieder geval heel erg tevreden mee.

Hiervoor had ik een Shark RSI integraal helm, deze had ik van mijn broer overgenomen, opzich niets mis met het helpmje. Maar nadat ik de RAW in een winkel heb gepast en een maat groter heb meegenomen blijkt de RSI mij eigenlijk altijd te strak gezeten te hebben, vooral op de wangen. de RAW geeft me dus ook veel meer comfort.

Lijkt mij heerlijk om zo'n soort helm voor de zomer te hebben, alleen geluid en veiligheid lijken mij inderdaad ook de grootste minpunten daar ik veel op de snelweg rij.


Goedemiddag. Sinds enkele dagen lid hier en kwam dit onderwerp tegen. Bij deze dus even mijn bijdrage eraan.
full

full

Welkom! Mooie fiets!


Blijkbaar moet ik ook een FZ hebben om een Raw te mogen dragen :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan