Fazerrijders - Hangplek - deel 15

Wel iets meer in de toekomst uiteraard, maar er moeten ook wel wat gegadigden zijn.

3 Fazers is wel wat karig :9
 
Lijkt me leuk :-D

Misschien in polletje ook even vragen waar mensen ongeveer zitten in het land/provincie.
Zal wel weer Veenendaal of Barneveld worden :-P
 
Even mijn Fazer verwend!
Sportwindscherm, blauwe hendels en tankgrips.
Poeh. Sexy beast!
IMG_20190816_174124.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vraagje. Fzs600 dus nog carburateurs. Koude start, 1 of 2 keer aan de gashevel draaien voor de start of werkt dat niet bij CV carburateurs? Hoor het graag!
 
Kan iemand mij vertellen of zadel en duo zadel van een fz1n passen op een fz1s ?
Dacht dat het duo zadel van de n iets korter was, maar geen idee of het een 'probleem' is.
 
Vraagje. Fzs600 dus nog carburateurs. Koude start, 1 of 2 keer aan de gashevel draaien voor de start of werkt dat niet bij CV carburateurs? Hoor het graag!
De FZS heeft geen acceleratie pomp dus heeft weinig zin, is meer iets voor Harley's en ander oud spul. :)

CV carburateurs moet je normaal gesproken starten met het gas dicht en de choke open met koud starten. Klein beetje gas wil wel is helpen, maar moet zeggen dat sinds ik nieuwe (iridium) bougies erin heb zitten de motor gewoon makkelijk start zonder gas, alleen wat choke als die koud is.
 
Heel mooi, over wassen gesproken. Mijn motor is vies. Veel aangekoekte zooi. Hoe pak je dat aan? Kun je een ontvetter gebruiken en wat Dan?
 
@JBi thanks ;)

Heel mooi, over wassen gesproken. Mijn motor is vies. Veel aangekoekte zooi. Hoe pak je dat aan? Kun je een ontvetter gebruiken en wat Dan?

Ja zoiets als Dasty zou kunnen. Pas wel op dat je het niet de tijd geeft om op te drogen. Was de motor goed af met bijv. een autoshampoo en veel water. Door dasty heb ik ooit eens een velgenset opnieuw moeten laten spuiten doordat de lak ingevreten was.
 
Koppelingskabel op fzs600 is alleen verstelbaar aan de hendel? Bij veel motoren kan het ook bij de verbinding bij het koppelingsdeksel. Mis ik wat?
 
Terug
Bovenaan Onderaan