Fazerrijders - Hangplek - deel 15

Iemand misschien interesse in een puig toerrit voor de fazer 600 2007+?

Ik heb hem er even opgehad, maar met mijn 1,90m heb ik last van turbulentie rondom mijn helm. De standaard ruit werkt voor mij beter.

Deze ruit
 
Omdat we vermoedden dat de koppelingsplaten plakten besloot ik de zaak uit elkaar te trekken. Nu zie ik dit in de korf..

Lijkt mij niet helemaal goed.
 

Bijlagen

  • D0FB5A69-A320-4002-BD1F-2E654A5A7763.jpeg
    D0FB5A69-A320-4002-BD1F-2E654A5A7763.jpeg
    152 KB · Weergaven: 49
Bedoel je de afdruk van de veren of die van de platen in de tanden? Dat laatste is wss de oorzaak van het plakken. Ik heb dat ooit enigszins kunnen oplossen door de tanden licht te vijlen met een zo'n grote nagelvijl. Wel een behoorlijk werkje want het zijn veel tanden ;);)
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoelde in eerste instantie de afdruk van de veren maar ik had al snel door dat dat niet het probleem kan veroorzaken.

Het moet dus in die tanden zitten. Denk dat ik maar op zoek ga naar een andere korf.
 
Is een demper van een fz8 passend te krijgen op een fz1? (Met linkpipe?)
Niet dus 😅

Iemand die nog een mooie demper zoekt voor zijn fz8?
 
Laser hotcam gemonteerd, plannen onderhoud bijwerken. Olie ververst/ filter opnieuw geolied en de kvs vervangen. Bougies heb ik nog liggen en remblokken en remvloeistof staan ook nog klaar.

Die servo motor verwijderen moet niet perse en een quickshifter lijkt me nog wel wat (wie heeft er allemaal een?)
 

Bijlagen

  • 13D2EFCB-A1A8-4B94-950B-45001B8D12CA.jpeg
    13D2EFCB-A1A8-4B94-950B-45001B8D12CA.jpeg
    180,7 KB · Weergaven: 10
Nee, laat je niet gek maken....
Eergister de mijne gesprongen.
Zonde maar kan gebeuren, succes met herstellen.
Het is niet dat ze allemaal kapot gaan, misschien hebben de hoge temperaturen ermee te maken.
Ik ga hem niet preventief vervangen in ieder geval.





Zal je zien dat hij aankomt weekend kapot gaat in het Sauerland 🙈🙈😅😅
 
Is er dan ook een aftermarket oplossing of dezelfde erin die na verloop van tijd weer hetzelfde probleem heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan