Fazerrit - 1 mei 2011 - De eerste van 2011

Zal vanacht even de route rond mailen. Als je de route wil, stuur me een PD met daarin je mail, dan ik het allemaal snel achter elkaar verwerken
 
Systeem van rijden:
Groep is iets aan de grote kant voor een sliert, net weer te kort voor Follow Up. We hebben genoeg GPS'en in de groep. Als we ergens in het midden iemand met een beetje GPS ervaring zetten, kan dat als buffer dienen. Mocht het harmonica effect te groot worden door drukte op de dijken, dan splitsen. Vrijwilligers om eventueel voorop te rijden :P ?
 
Deze OVB-er twijfelt nog steeds....
ik heb nog geen plannen voor 30 april... dus op zich ben ik 1 mei dan best wel uitgerust... :D
 
Deze OVB-er twijfelt nog steeds....
ik heb nog geen plannen voor 30 april... dus op zich ben ik 1 mei dan best wel uitgerust... :D
Dan mag je in mijn plaats. Waar ik eerder in de week nog dacht definitief mee te kunnen krijg ik vandaag te horen dat de plannen veranderd zijn en dat ik dus toch niet mee kan -O-
 
Sorry mensen, ik haak af, ik had graag meegegaan, maar het komt gewoon niet uit.
Het huis eist een schoonmaakbeurt.
 
Hmm, Magic Tempest is nog steeds ovb..
Ik zal er gewoon staan, bij de Andel in Gouda en ga 'gewoon' om 09.30uur rijden :+


Iedereen, tot morgen :W
 
Afmeldingen verwerkt. Straks nog even de route op de Garmin zetten en dan op naar morgen *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan