Fazerrit - 1 mei 2011 - De eerste van 2011

Deze is wel mooi :Y

Zal 'm alvast in deze startpost zetten ;)

P1040792.jpg
 
Vind zelf mijn foto's absoluut niet mooi geworden. Klopt geen ruk van de waardes die de camera heeft gekozen.. In het donker zijn de foto's afschuwelijk, maar blijkbaar is het probleem nog wat groter geworden..

Tijd dat de hele camera eens onder handen wordt genomen.
 
Ik vind ze duidelijk zat hoor!
Foto's zeggen meer dan.......ehh ja....duizend woorden :W
 
Zo ik ben ook weer thuis, prima dag gehad! lekker gereden, gezellig op terrasje gezeten en nu een verbrande kop.

Iedereen bedankt voor de dag en natuurlijk Paul voor de route en het voorrijden.

Ook mijn bijdrage aan foto's

Trefpunt
IMAG0032.jpg


Trefpunt
IMAG0033.jpg


Tankstop
IMAG0034.jpg


Hier dit dan: toch maar even wassen tussendoor *D
IMAG0036.jpg


En de bijna TE gecoördineerde parkeeractie in Gorinchem, ongelooflijk hoe snel die op een rij stonden
IMAG0040.jpg
 
Ja, ik was nog verrassend snel thuis vanmiddag..
Beetje doorgereden, nog een paar keer de 180 aangetikt :X
Was best rustig op de A12, en ik weet waar de camera's hangen ;)
 
Goed dat je een foto hebt gemaakt dat Paul z'n motor wast, kan ie die mooi als bewijs overleggen als er weer mensen zeuren :+
 
Ja, ik was nog verrassend snel thuis vanmiddag..
Beetje doorgereden, nog een paar keer de 180 aangetikt :X
Was best rustig op de A12, en ik weet waar de camera's hangen ;)

Dat valt nog best mee, opritje A27.. en dan de A15 af met 2xx - was snel thuis :+
 
Heb gister al gereden, het was heerlijk rustig op de wegen, 195 km in iets meer dan 3 uur *D en daarbij weet ik niet of motorrijden het beste idee is na gisteravond.

Van mij mag het vrijdag zijn, op naar de bergtraining in Duitsland, ben heel benieuwd.
Veel plezier dan.
Ik neem aan bij de LCVM van John Bruins en in de Taunus.

Ik heb hem in september 2009 gedaan, heel erg leerzaam en zeer goed voor je bochtentechniek.
"Zo lang mogelijk buiten blijven in de bocht, is het credo"

Dat wordt dus lekker eten en genieten. :]
 
Laatst bewerkt:
Veel plezier dan.
Ik neem aan bij de LCVM van John Bruins en in de Taunus.

Ik heb hem in september 2009 gedaan, heel erg leerzaam en zeer goed voor je bochtentechniek.
"Zo lang mogelijk buiten blijven in de bocht, is het credo"

Dat wordt dus lekker eten en genieten. :]

Ja, idd de training van LCVM.
Het stomme is, dat ik meeste in theorie ook wel weet, maar in de praktijd dit toch niet altijd goed gaat. Maar afgelopen zater alweer even dagje heel bewust met bochtjes bezig geweest. Had een hele goede rijder voor me en we waren maar met z'n tweeen.
Bevalt met toch veel beter dan in groepen rijden, moet ik heel eerlijk zeggen.
 
Ja, idd de training van LCVM.
Het stomme is, dat ik meeste in theorie ook wel weet, maar in de praktijd dit toch niet altijd goed gaat. Maar afgelopen zater alweer even dagje heel bewust met bochtjes bezig geweest. Had een hele goede rijder voor me en we waren maar met z'n tweeen.
Bevalt met toch veel beter dan in groepen rijden, moet ik heel eerlijk zeggen.

Bij LCVM mag je in je eigen groepje 1 voor 1 voorrijden en dan gaat de instructeur achter je rijden en geeft je na een stukje feedback over hoe je rijdt.
Heel leuk, gezellig en leerzaam.
De LCVM is echt een club die voor veiligheid en fijn motorrijden gaat en ieder moet gewoon zijn eigen grenzen aangeven en niet overschrijden!
De zondag is helemaal mooi, want dan ga je vanaf de Moesel omhoog de Katzen ellebogen door een leuke berg met giga mooie bochten en daar wordt dan ook een fotoshoot gemaakt.

Probeer op de vrijdagmiddag goed te laten zien wat je kunt, want dan kom je tenminste in een groep die bij je niveau past.
Veel plezier hè :]
 
Bij LCVM mag je in je eigen groepje 1 voor 1 voorrijden en dan gaat de instructeur achter je rijden en geeft je na een stukje feedback over hoe je rijdt.
Heel leuk, gezellig en leerzaam.
De LCVM is echt een club die voor veiligheid en fijn motorrijden gaat en ieder moet gewoon zijn eigen grenzen aangeven en niet overschrijden!
De zondag is helemaal mooi, want dan ga je vanaf de Moesel omhoog de Katzen ellebogen door een leuke berg met giga mooie bochten en daar wordt dan ook een fotoshoot gemaakt.

Probeer op de vrijdagmiddag goed te laten zien wat je kunt, want dan kom je tenminste in een groep die bij je niveau past.
Veel plezier hè :]

Heb de routes even bekeken om ze in mijn zumo te zetten en ziet er goed uit. Ik ken het gebied daar wel een beetje, ben er in het verleden wel een eens een dag of 10 geweest en verder komen we er elk jaar met de Moezel toer. We gaan het zien, heb er zeker zin in en laat jullie weten wat ik ervan vond.
 
Allemaal bedankt voor de gezelligheid gisteren.
Het was een prachtige dag met een geweldige route. 8-)
M,n complimenten daarvoor.
Hou me aanbevolen voor een volgende rit ;) ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan