Fazerrit - 25 september 2011 - De tweede van 2011

Zijn er nog mensen uit regio ZH (buiten fatopi daarvan weet ik het al)

Wellicht ook daar een pre-meet voor houden?
 
Zijn er nog mensen uit regio ZH (buiten fatopi daarvan weet ik het al)

Wellicht ook daar een pre-meet voor houden?

Ik kom uit hartje ZH, Gouda :)

Maar als ik niet op de Fazer maar op de XT kom, tuf ik met 110 over de snelweg :X
Misschien een beetje vervelend voor anderen ;)
 
Ik kom uit hartje ZH, Gouda :)

Maar als ik niet op de Fazer maar op de XT kom, tuf ik met 110 over de snelweg :X
Misschien een beetje vervelend voor anderen ;)


Afhankelijk van welke snelweg is dat een legale snelheid.. O-)

Moraal ridder modus off.. eh waarom kom je op een brommer dan? :P })
 
Afhankelijk van welke snelweg is dat een legale snelheid.. O-)

Moraal ridder modus off.. eh waarom kom je op een brommer dan? :P })

Brommer B|
660 echte cc's zware eencilinder hoor :(

_DSC0481.jpg

Lag hier wel een beetje uit elkaar voor onderhoud, maar is m.i. leuker spul dan een Fazer *D
Niet letten op de tuin, ben hier recent naar verhuisd en de puintuin is met dank aan de vorige bewoners.. Hebben het inmiddels al een stuk opgeknapt.

Fazer rijdt niet zoals ik wil, en zit tegen een beurt aan. Wil er geen geld meer insteken aangezien ie over niet al te lange tijd toch weggaat. :)

XT kan wel een stuk harder, maar staat momenteel op noppenbanden en dan gaat het stuur boven de 120 per uur een partij lopen meppen.. lijkt wel een bokser.


Kan me voorstellen dat het heel irritant is als je op snelweg rijdt en je kunt er geen 120 rijden omdat zo'n mafkees voor je dat niet rijdt.
 
Laatst bewerkt:
haha het was een grapje ;) verdediging is niet nodig.

Off road je alleen met dat ding dan?

Wel vet beetje door de bossen raggen :D
 
haha het was een grapje ;) verdediging is niet nodig.

Off road je alleen met dat ding dan?

Wel vet beetje door de bossen raggen :D

Wist dat het een grapje was, maar wilde gewoon een foto van m'n XT posten _O-

Rag er mee over bouwplaatsen, maar rij er voornamelijk gewoon op de weg mee.
Liggen geen zware noppen onder, ze staan te dicht bij elkaar en zijn te groot om er echt zwaar mee te offroaden (lees: ze lopen heel snel vol. Met droog zand loopt de voorband al vol, laat staan in de blub).

Kan wat offroad wegen in de route verwerken natuurlijk })

Maar alles trilt als de pest, eencilinder én noppenbanden. Op hoge snelheid is ie behoorlijk instabiel. Geeft niet, houdt het spannend natuurlijk :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil de mijne graag heel houden. En ik vermoed dat mijn bandjes niet geschikt zijn voor potje offroaden :)
 
Zojuist de navigatie van de Fazer af gesloopt en op de XT gehangen. Tenzij ik voor 14 september de Fazer weer klaar voor gebruik heb, kom ik op de XT (kan eigenlijk niet hè).

Moet het die dag alleen niet gaan regenen, want dan heb ik een probleem op die noppen :X

En ik kan in de spiegels niet zien of de groep nog achter me rijdt, dingen zitten er voor de sier op aangezien alles trilt als de pest :/
 
Zojuist de navigatie van de Fazer af gesloopt en op de XT gehangen. Tenzij ik voor 14 september de Fazer weer klaar voor gebruik heb, kom ik op de XT (kan eigenlijk niet hè).

Moet het die dag alleen niet gaan regenen, want dan heb ik een probleem op die noppen :X

En ik kan in de spiegels niet zien of de groep nog achter me rijdt, dingen zitten er voor de sier op aangezien alles trilt als de pest :/

Wingman nodig achter je? Hou ik de groep wel in de gaten of het nog compleet is, hoef jij alleen een gele-fazer-tril-vlek in je spiegel te houden ;)
 
Wingman nodig achter je? Hou ik de groep wel in de gaten of het nog compleet is, hoef jij alleen een gele-fazer-tril-vlek in je spiegel te houden ;)

_O- Goed plan :+

Als ik rustig rij, en de toeren laag hou dan gaat het nog wel. Zodra je gaat doorhalen zie je helemaal niets meer. Is ook een beetje de charme van het beestje ;)
 
Route voor de rit die ik nog tussendoor zal rijden is gereed, getest, en op een paar kleine (inmiddels aangepaste) puntjes na unaniem goedgekeurd door de proefkonijnen.

Kan me nu weer storten op de Fazerrit *O*

Daarvan zit de grove versie in Mapsource (zie OP). Nu nog een keer grondig nalopen en een finishplaats kiezen. Waarschijnlijk de Mac aan het strand en langs de A28, zodat iedereen makkelijk naar huis kan rijden.

Voor de zeurpieten enthousiastelingen: ja, de route is zo'n 200 km dus je hoeft er niet over in te zitten dat je langer bezig bent om er te komen dan het rijden van de rit. :+
 
Laat ik me dan ook maar eens aanmelden :W

Pre-meet voor de Brabanders onder ons:

Pre-meet Watertoren Raamsdonksveer
Locatie: Watertoren A27/A59
Tijd: nnb
Wie: MarkieNL
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan