Fazerrit - 25 september 2011 - De tweede van 2011

Jammer, ik moet werken. Had het de vorige keer goed naar mijn zin en zou er graag met de AT achteraan brommen.
 
Ik ben pas een paar dagen in het bezig van mijn eerste motor. (een Fazer natuurlijk :) ) Het lijkt me erg leuk om mee te rijden, maar is dat een beetje bij te houden voor een beginner..?
 
Ik ben pas een paar dagen in het bezig van mijn eerste motor. (een Fazer natuurlijk :) ) Het lijkt me erg leuk om mee te rijden, maar is dat een beetje bij te houden voor een beginner..?
mijn eerste ritje met MF was ook de fazerrit vorige keer :P, gewoon een beetje voorin mee rijden en dan komt het allemaal goed :) het is een fazerrit geen R1 rit :P
 
mijn eerste ritje met MF was ook de fazerrit vorige keer :P, gewoon een beetje voorin mee rijden en dan komt het allemaal goed :) het is een fazerrit geen R1 rit :P
Cool, dan ben ik ook van de partij! *O*

Zijn er nog mensen uit regio ZH (buiten fatopi daarvan weet ik het al)

Wellicht ook daar een pre-meet voor houden?
Ik kom uit Delft, maar kom misschien al een dagje eerder die kant op.
 
Jammer, ik moet werken. Had het de vorige keer goed naar mijn zin en zou er graag met de AT achteraan brommen.

Jammer, een tweede allroad erbij was wel leuk geweest. Konden we in de lunchpauze even ergens gaan raggen in het overhard })


:+
 
Ik ben pas een paar dagen in het bezig van mijn eerste motor. (een Fazer natuurlijk :) ) Het lijkt me erg leuk om mee te rijden, maar is dat een beetje bij te houden voor een beginner..?

Wat Kippenei al zei, gewoon voorin meerijden en dan komt het helemaal goed. :]

Tempo zal zeker niet hoog liggen, aangezien we al een leuke groep aan het kweken zijn :)
 
Ik ben pas een paar dagen in het bezig van mijn eerste motor. (een Fazer natuurlijk :) ) Het lijkt me erg leuk om mee te rijden, maar is dat een beetje bij te houden voor een beginner..?

Belangrijkste is dat je nimmer harder gaat rijden dan je zelf wil/kan/durft ;) . De rest komt allemaal wel goed :] :Y
 
Wat Kippenei al zei, gewoon voorin meerijden en dan komt het helemaal goed. :]

Tempo zal zeker niet hoog liggen, aangezien we al een leuke groep aan het kweken zijn :)

Misschien splitsen? Met 16 m/v in een groep wordt misschien wel iets te gezellig ;)
 
Belangrijkste is dat je nimmer harder gaat rijden dan je zelf wil/kan/durft ;) . De rest komt allemaal wel goed :] :Y

:^


Geef overigens die ochtend nog even aan dat je graag voorin rijdt, dan kun je gewoon achter mij of m'n eventuele wingman aan tuffen ;)
 
Misschien splitsen? Met 16 m/v in een groep wordt misschien wel iets te gezellig ;)

Zou kunnen inderdaad, 16 man vind ik zelf nog niet zo'n probleem (zondag een rit met vooralsnog iets van 25 man achter me aan :X ).

Maar als men liever splitst kunnen we dat ook overwegen.
 
Dan rijden we iig niet te hard toch paul?

Ik ben ook een newbie op gebied van groep rijden hoor dus het komt vast wel goed maak mij niet echt druk erom..

Was toch niet van plan te gaan sprinten met mensen of wheelies proberen.. Dat oefen ik wel rustig zelf ;) (tenzij mensen nog tips hebben ofc ;) haha)
 
Geef overigens die ochtend nog even aan dat je graag voorin rijdt, dan kun je gewoon achter mij of m'n eventuele wingman aan tuffen ;)
Zal ik doen!

Tot die tijd ga ik zelf lekker kilometers maken en ervaring opdoen. Nu heb ik de neiging om voor een bocht flink vaart te minderen, terwijl ik dan ik de bocht merk dat dat helemaal niet nodig was.
 
Zal ik doen!

Tot die tijd ga ik zelf lekker kilometers maken en ervaring opdoen. Nu heb ik de neiging om voor een bocht flink vaart te minderen, terwijl ik dan ik de bocht merk dat dat helemaal niet nodig was.

Dat noemen ze veiligheid ;) . Kan geen kwaad :)
 
Zal ik doen!

Tot die tijd ga ik zelf lekker kilometers maken en ervaring opdoen. Nu heb ik de neiging om voor een bocht flink vaart te minderen, terwijl ik dan ik de bocht merk dat dat helemaal niet nodig was.


Beter dat dan op je plaat gaan..

;)
 
wat een gemene opmerking mark :P
valt jou motor nog steeds stil als je gas geeft of is dat nu verholpen? :P

De mijne of die van Mark?? Heb wel ooit een probleem gehad boven de 5000 toeren, maar kan me niet herinneren dat ik dat hier gemeld had?

Mijn motor kan niet goed samen met choppers rijden, dat is wat anders ;)
 
Beter dat dan op je plaat gaan..

;)

:W

Pas geleden nog bijna gegaan, ging te hard tekeer op m'n Fazer zonder vering aan de achterzijde.. Stom B|

Ging een rotonde op, behoorlijk hard, en moest nogal plat om de rotonde te halen. Daarbij trok ik onbedoeld m'n laars vol over het asfalt. Normaal natuurlijk geen probleem, ware het niet dat ik altijd met m'n voeten flink naar buiten wijs op de stepjes, en zo lekker in het asfalt haakte. :+
Kon gelukkig de motor nog een stukje oprichten, waarna de motor direct wijd liep aangezien de achterkant geen snelle bewegingen meer kan opvangen. Was ook de laatste rit op de Fazer O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan