Fazerrit - 25 september 2011 - De tweede van 2011

TdB 85

MF veteraan
23 mrt 2010
18.388
85
Fazerrit - 25 september 2011 - De tweede van 2011

P1040792.jpg


Zondag 25 september 2011 is het weer zover; een leuke rit met Fazerrijders, voormalig Fazerrijders, of Fazerliefhebbers.

Onderweg zal er een leuke en vooral lekkere lunchstop worden aangedaan.
's Middags zullen we stoppen voor een ijsje!

Aanmeldingen
YamFaz
Blackviper
suuzzie
Paul_K
xjrtuffer
Redline Rider
Lange85
BlueFazerin
Rykers
Jansen007
dennedin
Chrisace
SilverShadow
MarkieNL
kippenei0
Margjelinde
JWHijmans
Stepje_MkXV
FaToPi
Ruben

Aanmeldingen al dan niet onder voorbehoud. Dat wordt niet bijgehouden :+


Verzamelpunt: http://www.mcdonaldsrestaurant.nl/ermelo/restaurants/strand-horst (McDonald's Ermelo Strand Horst, langs de A28.)
Verzameltijd: 10:15 uur.
Er bevindt zich een Firezone tankstation onderaan A28 afrit 11 Harderwijk-Zuid.
Tank hier voor aanvang van de rit. ;)

De lunchstop is café De Kribbe aan de IJssel.

's Middags zullen we in Hoenderloo stoppen voor een lekker ijsje.

Eindpunt: http://www.mcdonaldsrestaurant.nl/veenendaal-drive-a12/restaurants/veenendaal-nieuweweg-noord (McDonalds Veenendaal Drive A12)


De testversie van de route:
TEMPMFFazersept2011-1.jpg

De route is beschikbaar op aanvraag.


Lijkt het je leuk, en wil je graag meerijden? Stuur een PB, of meld het in dit topic!



Schone dames Pre-Meet Amsterdam Foodstrip
Verzameltijd:
09:00
Vertrektijd: 09:15
Locatie: Google Maps
Aanmeldingen
Paul_K
Suuzzie
jansen007
YamFaz
BlueFazerin

Pre-meet Watertoren Raamsdonksveer
Locatie: Watertoren A27/A59
Tijd: 09:00
Aanmeldingen
MarkieNL
Kippenei0


Pre-Meet Shell de Andel A12

Locatie: Shell de Andel, langs de A12 richting Utrecht, ná afslag Gouda
Verzameltijd: 09:20 uur
Vertrektijd: 09:30 uur
Aanmeldingen
Tdb 85
Blackviper
Silvershadow
xjrtuffer






Disclaimer:

-Deelname geschiedt op eigen risico.
-Ik, noch Motor-Forum, ben aansprakelijk voor enigerlei gevolgen resulterend uit deelname aan deze rit.
-Eenieder is verantwoordelijk voor diens acties, en voertuig.
-De route, en alle overige informatie is - zonder mededeling - is aan wijzigingen onderhevig.
-De route is slechts een voornemen, kan fouten bevatten, en op enig moment worden aangepast.
-Eenieder wordt geacht op de hoogte te zijn van boven- (en onder-)staande 'regels.'


-Zorg dat je van start gaat met een in goede staat verkerende motor.
-Zorg dat je met een volle tank van start gaat! Er zal een tankstop worden ingepland, mocht jij toch extra moeten tanken dien je dit vooraf aan te geven.
-Daar we in een groep rondrijden dien je rekening met elkaar te houden; geef elkaar ruimte, haal onderling niet in, en let op elkaar.
- Rijd op rechte stukken in baksteenformatie, rij in bochten echter je eigen lijn. Pas je wegpositie aan als de verkeerssituatie daar om vraagt.
-Volg niet blindelings je voorganger, bepaal zelf of je veilig je weg kunt volgen.
-Let op de rijder achter je, raakt hij/zij achter dan dien je op hem/haar te wachten. Als iedereen dit doet wordt voorin de groep vanzelf duidelijk of er moet worden gewacht op eventuele achterblijvers. Spiegel regelmatig!
-Niet iedereen heeft eenzelfde voertuigbeheersing, laat eenieder zijn/haar eigen rit rijden. Kan, of wil, je zeker zijn dat je rustig kunt rijden, kom dan voorin de groep rijden. Hoe verder achterin de groep, hoe harder er gereden wordt.
-Gedraag je zodanig dat je ander verkeer geen last of hinder bezorgt, ook wij motorrijders willen graag een goede naam hoog houden. Houdt ook rekening met mensen in bewoonde gebieden, schakel desnoods een versnelling op om geluidsoverlast te voorkomen.
- Wil/ga je de rit eerder verlaten dan gepland, geef dit van tevoren aan en voorkom zo dat er nodeloos op je wordt gewacht!
-Géén artikel 5 gedrag: bij gevaarlijk weggedrag zul je uit de groep worden verwijderd en ben je niet langer welkom deel te nemen.

Heb je vragen/opmerkingen: stel deze gerust :)


NB: Gelieve mooi weer mee te nemen!
 
Laatst bewerkt:
De rit wordt rond de 200 km of meer??? Dan ga ik mee. Dan zijn mijn snelweg km's namelijk korter dan de rit ;)
 
Eerste helft is tot nu toe - uit m'n hoofd - 102 km. :)
 
ik hoef maar 50 km te rijden... naar Veenendaal :D

ook hallo trouwens!!
 
Laatst bewerkt:
Ik ga ook proberen er bij te zijn.
Vorige rit was ook een succes dus stukje extra rijden naar het begin is ook zeker de moeite wel waard :)
 
Ik ben er ook bij . Zoals dit topic even in de OP zetten van het fazertopic.
 
Ik heb deze route http://home.hccnet.nl/e.kats/PDF%27s/Veluwerit.pdf (Veluwerit) al 2x gereden en blijft mooi. Als echt mooi weer is en je vertrekt laat dan heb je last van vele fietsers.

Zie ook http://home.hccnet.nl/e.kats/ (route's).
 
Afgelopen zondag heb ik deze route uitgezet voor groepje Kroatie, helaas viel het letterlijk en figuurlijk in het water.
@Thijs ....geen Tom;-) Misschien heb je wat aan.

Route duurt 2 uur en 11 min excl. stop

full
 
Ah, bedankt voor de tips :) Wij gaan natuurlijk voor een heerlijk zonnige, warme late zomerdag.

Heb vanavond weer zitten puzzelen, wat leuke wegen in de route gestopt. Wordt een afwisselende route. Ben nu overgeschakeld naar netbook + hangen op de bank, kan even geen voorbeeld posten.

Zal van het weekend naar deze aanraders kijken *D
Zo snel zie ik al wat wegen die ik er ook in heb gestopt, een goed teken dus ;)

Zondag mag ik nog een andere route voorrijden tijdens een testdag. Mogelijk moet ik die nog wat aanpassen, dan gaat die rit even voor (is eerder dan de Fazerrit).
 
Laatst bewerkt:
Dit is ook een goed adres voor begin of einde van de rit.
Pannenkoekenhuis De Langenberg in Ede
Handig als van te voren aangeeft dat je apart wilt betalen. Ze vroegen wel of je niet van stoel wil verwisselen (of je naam op een postit schrijven....mijn idee). Als je zegt je wilt betalen, dan binnen 3 min. krijgt iedereen een aparte bonnetje .
 
Laatst bewerkt:
Dit is ook een goed adres voor begin of einde van de rit.
Pannenkoekenhuis De Langenberg in Ede
Handig als van te voren aangeeft dat je apart wilt betalen. Ze vroegen wel of je niet van stoel wil verwisselen (of je naam op een postit schrijven....mijn idee). Als je zegt je wilt betalen, dan binnen 3 min. krijgt iedereen een aparte bonnetje .

Bedankt voor ook deze tip :)
Heb al een lunchplek in gedachten (toevallig ook een pannenkoekenhuis :') ,maar je kunt er ook ander voer krijgen).
En daar is de eerste helft van de route ook naar uitgezet.
 
In bijna elk restaurant kun je wel apart betalen, dat is nog nooit een probleem geweest.
Alleen het AC in Maarssen doet moeilijk, daarom is ons startpunt van ritten van de club ook naar de Mac verplaatst :)
 
In bijna elk restaurant kun je wel apart betalen, dat is nog nooit een probleem geweest.
Alleen het AC in Maarssen doet moeilijk, daarom is ons startpunt van ritten van de club ook naar de Mac verplaatst :)


Ik lust ook geen macDonalds ;) })
 
:^ Nog een stuk goedkoper ook :Y . Moet toch ergens van sparen, zodat ik straks iets kan kopen waarmee ik hier niet meer welkom ben ;) :+

Picknicktafel opzoeken onderweg?

Zal ik dan maar niet zeggen dat ik misschien op de XT kom?
Kunnen we mooi wat offroadwegen opzoeken })
 
Terug
Bovenaan Onderaan