FC Moto; advies gevraagd

MissWen

MF'er
24 jul 2007
50
0
Nieuw Lekkerland
Hoi,


15 maart heb ik motorlaarzen onder rembours daar besteld. op 17 maart de orderbevestiging gekregen, 20 maart een mail dat het in behandeling was.


sindsdien echter niets meer vernomen, geen antwoord gekregen op drie mails die ik gestuurd heb, telefoonnummer wat ik heb kunnen traceren (staat niet op de site vermeld) is vaak in gesprek.

kortom wat nu? Gekke is dat mijn vriend een paar weken daarvoor iets besteld had en binnen 5 dagen in huis had.


iemand advies???
 
Mails heb je al gestuurd, dus nog een mail versturen heeft weinig zin.
Ik zou wel een aantal keren proberen te blijven bellen, als je het goede nummer hebt.

Ik kan me voorstellen dat het soms wat langer duurt voor een bedrijf dan 5 dagen om iets bij de klant te krijgen.
Een maand daarentegen is wel erg lang, en dan mag er ook wel gereageerd worden op de mails die je verstuurd hebt.

Aan de andere kant heb je de laarzen nog niet binnen gekregen en dus nog niet betaald, dus geen ramp lijkt me.
 
Ik weet niet hoe goed je duits is, maar anders zou ik gewoon even bellen :)
De zaak is je niet aan het bezeiken natuurlijk, zal gewoon ergens iets fout gaan
 
gewoon bellen
heb ik ook gedaan
jas besteld, order bevestiging binnen, maar niets binnen krijgen
toen maar gebeld, zouden ze ff naar t magazijn gaan en terug bellen
bleek dat de kleur er niet meer was, kon wel andere kiezen, toen gedaan en in een week binnen
 
Ik ben twee weken [insert]geleden[/insert] :P in de winkel geweest in Aken. Nette winkel met een heel groot assortiment. Vrijwel alle maten voorradig en ze hebben een magazijn waar nog meer ligt aan de overzijde van de straat. Ze zijn vaak in gesprek, althans toen ik binnen was ging de telefoon constant.
De zaak ziet er in ieder geval degelijk uit.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen zondag via internet dus wat besteld bij hun :Y

weet iemand hoelang de (normale) levertijd is :?
zo ongeveer dan :Y
 
Goede zaak! Heb er al veel kleding (oa pakken en helmen) gekocht en altijd goede service en goede prijzen :Y
 
Zijn ze ook een beetje vlot als je via internet besteld :?

Kan je iets van een verwachte levertijd geven ??
 
Zijn ze ook een beetje vlot als je via internet besteld :?

Kan je iets van een verwachte levertijd geven ??

Ik had binnen 2 weken mijn laarzen-onderkleding-protector- binnen..
Nalevering van handschoenen was 1 week later..

En nog 1 week later kwam upc met precies dezelfde handschoenen nogmaals aan de deur..vriendelijk verteld dat ik ze een week ervoor al had ontvangen,1 dag later belde fc-moto in het gebrekkig engels om te vragen wat er was fout gegaan :)

Ik heb bijzonder goede ervaring met de zaak..ook qua levering

succes
 
Laatst bewerkt:
Nou heb ze te pakken gekregen, ze zijn aan het uitzoeken met het magazijn hoe en of wat en ik word teruggebeld, heb daar ook alle vertrouwen in.
Voor mijn vriend was de bestelling binnen 5 werkdagen binnen, dus het zit over het algemeen best wel snor met deze zaak, lees eigenlijk altijd goede dingen.
ik denk gewoon dat mijn voorbeeld en die van anderS meer uitzondering dan regel is.
 
Ik ben twee weken in de winkel geweest in Aken. Nette winkel met een heel groot assortiment. Vrijwel alle maten voorradig en ze hebben een magazijn waar nog meer ligt aan de overzijde van de straat. Ze zijn vaak in gesprek, althans toen ik binnen was ging de telefoon constant.
De zaak ziet er in ieder geval degelijk uit.


Twee weken? Had je ook een tentje, slaapzak en overlevingsmiddelen bij je? Phuu, naar een dag winkelen heb ik het meestal wel gehad :9
 
Ik heb er al regelmatig dingen gekocht. Ben zelf wel langs geweest maar kan alleen maar goede dingen vertellen. Goede service en over de prijs kun je nog onderhandelen.
 
ik ben er 2 keer geweest. 1 keer had ik een nieuw pak nodig, maar vond niet echt wat ik zocht. Om nu te zeggen dat ik hierbij super geholpen ben, nou nee.
Laatst ben ik daar geweest voor een paar alpinestar zomerhandschoenen. Deze waren flink afgeprijst. Ik moest ff passen voor de maat en dan zouden ze kijken of ze de door mij gewenste kleuren hadden.
Nou ik de maat vastgesteld en hij bellen. Komen me zo'n paar duistere figuren de winkel in gelopen met die handschoenen. Buiten komen ze nog even naar mij toe en vragen waar ik mijn pak gekocht had (büse) en druipen dan weer af. Beetje een duister gebeuren (voor mijn gevoel). Maar het is de enigste alpinestar dealer in de buurt en de prijs is goed. Met service heb ik nog geen ervaring.
 
@MissWen

Heb je je laarzen al binnen :?

Ik zit zelf ook nog steeds te wachten op m'n pak namelijk ;(
 
hai Mac,

yep heb ze binnen. kreeg ze op donderdagavond (1,5 week geleden) zo rond zessen aan de lijn en in engels gevraagd naar mijn laarzen. bleek dat de order om de een of andere reden niet behandeld was, dag later kreeg ik keurig netjes een mail van ups dat hij in levering was, de maandag erna heerlijk de laarzen thuis ontvangen :-)

Ik zou maar even bellen voor de zekerheid Mac. normaal gesproken leveren ze eigenlijk binnen 1 week (met ups erbij inbegrepen).
 
Ik heb ze al proberen te bellen maar ik krijg ze niet te pakken :N :X ;(

ook al een mail verstuurd ,week geleden ,ook geen reactie '(
 
Laatst bewerkt:
Net mailtje gehad van FC-Moto *O*

[qoute[
Hello,

we ordered it and it comes to us 17.05.08. and than we send it asap to you.


Mit freundlichen Grüssen
FC-Moto.de Team
[/qoute]

nou weet ik tenminste iets :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan