FC-Moto.de (spijt dat ik er gekocht heb)

En waarom zou een bandenboer 20 euro laten lopen

Beetje kort door de bocht maar goed jij bent ook geen bandenboer
 
Kwestie van principe,ik ben verwarnings monteur,nou kan iedereen een ketel bij warmteservice kopen,maar dan moeten ze hem zelf aansluiten,ik doe het in ieder geval niet,natuurlijk verdien ik op een nieuwe ketel,en die winst heb ik dan niet.
Het is zelf zo erg ze kopen en instaleren hem zelf en dan mij vragen of ik het garantie bewijs ff invul, De Groetjes
 
Dat is appels met peren vergelijken

Ben 2 weken geleden naar een bandenboer cq motorzaak geweest en die was gewoon blij met weer wat werk

Maar goed back on topic
 
Mooi dat hij zo snel geleverd is ,maar nu moet hij er nog snel op,als ik de bandenboer was zou ik zeggen doe het lekker zelf

Dat heb ik ook zelf gedaan. gebalanceerd ook. Testrit ook. alles prima bedankt voor je bezorgdheid.

Trouwens, die webshop (pneusonline) heeft montagepunten ook waar ze de band zelfs rechtstreeks naar toe sturen indien gewenst.

Maar de bandenboeren waren hier lange tijd gesloten wegens coronagejank.

Betreffende FCmoto, vind het niet kunnen dat ze iets op beschikbaar zetten online en dan toch niet hebben maar aan de andere kant leveren ze wel gewoon uit uiteindelijk. ik heb nooit problemen gehad met die webshop maar sinds ik een fysieke winkel weet zijn die dezelfde of scherpere prijzen heeft voor Dainese, bestel ik niet meer bij FC moto.
 
Als je ze er zelf op zet vind ik het een heel ander verhaal.
Maar banden via internet en dan laten monteren bij een ander is iemand iets misgunnen
En Frits het is geen appels met peren vergelijken,het gaat om het gunnen
En als jou bandenboer blij is met 2 tientje voor twee banden,zou hij wel heel slecht in het werk zitten,dan staat hij zwaar onder de kostprijs te werken.
Maar het blijft ieder zijn eigen keus,ik laat mijn banden er op zetten waar ik ze ook koop,ik gun de man zijn winst
 
Maar als ze dus wel goedkoper waren dan bestelde je alsnog bij FCmoto ?
jep.

Neehoor, dat gezoek op internet en gesleep met eigen banden laat ik aan de bandenboer over....paar tientjes verschil is voor mij niet de moeite....

michelin pilot road 5 180/55/17 in google en eerste hit is pneusonline bij mij. welgeteld 30 seconden werk met bestelling inclusief.
 
Achja, banden via internet.....een verkeerde zuinigheid.

Zijn heus wel voordelige aanbieders waar je hiervoor terecht kunt...... ;)

En bepaalde merken bieden nu de bekende cashbacks aan zoals bv. Dunlop! (elk jaar hetzelfde).


En mail ontvangen van FC Moto, geen excuus of korting voor het lange wachten (precies een maand) :? :N
Maar de spullen zijn onderweg, liggen nu bij DHL in Aachen.

-edit- Gisteravond 8 mei eindelijk mijn spullen ontvangen. En gelukkig het juiste product! Maar ruim een maand :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan