Feest!

daydreamer

MF veteraan
16 mei 2004
2.276
0
Rotterdam
Vandaag op de dag af 2 jaar mn rijbewijs wat betekend dat ik mn 25 KW netjes heb uitgezeten..! *O*

2 jaar lang op deze dag gewacht dus afgelopen maand --> hopla, begrenzer eruit laten wippen en mn moto staat onbegrensd klaar voor heerlijk rijplezier.. :]

Het kleine dompertje: Ik ben pas in december weer terug in Nederland.. -O- :+

Moest dit topic gewoon even openen om dit heugelijke feit te vieren.. (anders hadden jullie me niet gehoord, en was ik de hele dag gaan rijden) misch vanaaf nog maar even ergens een stukje taart op de kop tikken.. ;) *O*

kleine uitleg voor de duidelijkheid.. ik zit vanwege studie voor 5 maanden in de tropen (Singapore) en kan met het reizen hier het gemis van mijn moto wel aardig compenseren.. maar kon het niet laten er vandaag toch even wat aandacht aan besteden..)

veel rijplezier allemaal nog dit seizoen..! :] *O*
 
Thnx..

Heb btw wel goed afscheid genomen van mn moto, een week voor tijd nog even mn eerste kneedown gemaakt.. bij gebrek aan klitteband op de broek maar op een alternatieve manier.. :+

full


ben erg benieuwd hoe ie in Januari aan gaat voelen..

*O*
 
ik wil die sv wel ff warm houden tot die tijd hoor :+

Wil ook een sv650n :9
 
Haha Master die ducktape!!!!

Je had ook elastiek kunnen gebruiken maar die knellen wat meer :P
 
Gefeliciteerd ! Ik keek zojuist even in mn rijbewijs en ook ik heb op deze dag, 23-8 mijn rijbewijs gehaald, maar dan wel 6 jaar geleden :P

Alleen heb ik het examen de 21e gehaald, had alleen geen tijd om een A stempel erbij te laten zetten diezelfde dag en de dag erna :X
 
Singapore?

Kan je effe bij m'n maat langs om te zeggen dat die een dikke reet heeft gekregen.
Hij woont er tegenwoordig permanent.

is wel balen dat je tot December moet wachten |(
 
Vandaag op de dag af 2 jaar mn rijbewijs wat betekend dat ik mn 25 KW netjes heb uitgezeten..! *O*

2 jaar lang op deze dag gewacht dus afgelopen maand --> hopla, begrenzer eruit laten wippen en mn moto staat onbegrensd klaar voor heerlijk rijplezier.. :]

Het kleine dompertje: Ik ben pas in december weer terug in Nederland.. -O- :+

Moest dit topic gewoon even openen om dit heugelijke feit te vieren.. (anders hadden jullie me niet gehoord, en was ik de hele dag gaan rijden) misch vanaaf nog maar even ergens een stukje taart op de kop tikken.. ;) *O*

kleine uitleg voor de duidelijkheid.. ik zit vanwege studie voor 5 maanden in de tropen (Singapore) en kan met het reizen hier het gemis van mijn moto wel aardig compenseren.. maar kon het niet laten er vandaag toch even wat aandacht aan besteden..)

veel rijplezier allemaal nog dit seizoen..! :] *O*

Singapore maar??? Das naast de deur!
:+

Ik vertrek 30 augustus voor 5 maanden naar Australië (Brisbane) eveneens voor mijn studie.
 
@liessy, SV stuurt heerlijk.. geen slechte keus dus! De mijne word af en toe al een beetje warm gehouden door mn vader (die overigens anderhalf jaar geleden pas zn rbw heeft gehaald.. goed voorbeeld doet volgen.. :+ )
@bazzi, ik heb nog overwogen om er een cola blikje omheen te vouwen voor wat extra vonk effecten, maar was bang dat die misschien zou happen in het asfalt.. :+

En tja singapore.. zit al op 11300 km afstand en australie is vanaf hier nog maar 6000 km.. heb ook gekozen voor een beetje andere cultuur(hoewel sing zelf erg westers is..) en veel makkelijke reisopties hier... (ik vlieg voor 40 euro heen en terug naar phuket, thailand..! Van het weekend naar Pulau Sibu - malaysia voor een proefduik!)

wat betreft "jammer dat ik tot december moet wachten": Tja, ik zou wel een enorme idioot zijn geweest als ik dit had laten schieten voor mn motor.. :+

Waarschijnlijk ga ik proberen nog wel een motortocht door maleisie te maken op een huurfietsje.. *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan