Feestje bij Highlands: 12 november!

Status
Niet open voor verdere reacties.

EarlyUC

MF veteraan
30 jan 2003
1.829
0
rotterdam
FEESTJE!!!!!

Jazeker, tijd voor weer een feestje bij Highlands *D
Na de nieuwjaarsfeestjes en de BBQ is het nu tijd voor een themafeestje met BBQ. Welk thema? Biggen, hoeren en snollen 8-)
Bij een themafeestje hoort natuurlijk ook een dresscode dus kleedt je zo snollerig, pooierig aan en blend in the theme. Voor de leukste, origineelste, creatievste outfit is er de MF-Highlands Hoeren Biggen Snollen Dresscode of the Year Award 8-)

NU NIEUW GELATINE PUDDING WORSTELEN DUS BIKINI LIJN BIJWERKEN EN BUIKSPIEREN STRAK AFTRAINEN

voor kledingideeen: http://www.pimpsuits.net/ (met dank aan Flagg: })
Waar: Highlands, IJsselstein
Wanneer: 12 november 2005
Hoe laat: lopend buffet, van 18:00 tot 20:00, feest begint om 21:00

We hebben een aantal opties om uw allen te plezieren. Want er is het buffet en het feest maar des ochtends als je wilt ook een ontbijt.

Dus de opties met de prijs:
allin + ontbijt:........a €14,50 p.p
allin= buffet en het feest.a €10,- p.p
alleen feest + ontbijt:.a € 9,50 p.p
alleen feest............a € 5,- p.p

Helaas is de optie alleen ontbijt er niet dan kruip je maar over de weg naar de McDonalds :P

Highlands ligt in het pitoresce IJsselstein vlakbij Arie Molenaar dus je hoeft echt niet helemaal naar schotland. www.highlands.tk

Hoe doe ik opgeven en betalen?
Stuur een mailtje met als onderwerp "FEESTJE!!!!!!!!!!" naar viccie@motor-forum.nl en je krijgt een mail terug met de betalingsgegevens. Vermeldt in je mailtje ook even je nickname, welke opties je wilt (feest, bbq, ontbijt) en voor hoeveel mensen je euro's gaat overmaken.

Lijstje wie er komen:
-EarlyUC (betaald)
-Viccie (betaald)
-RoyR (betaald)
-Lady J
-Ferrekau
-VFRedS
-Svijf (betaald)
-Jacky (betaald)
-DRSRobnetjes afgemeld maar toch op lijst
-R1 oen
-Fuck Het Milieu (betaald)
-Cadcatz (betaald)
-motormuiswilliam (betaald)
-Ster (betaald)
-motorgek (betaald)
-lul-ijzer (betaald)
-bouke (betaald)
-dropkick
-remakil
-duivelinnetje
-yamapino
-Blauwitje
-Fietsertje
-SuperKris
-R1 Tiel
-Kaasszje
-Ertje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Feestje *D en dan ook nog eens met een cool thema!
Alleen waarom nou weer in een weekend dat ik eigenlijk naar de Eifel zou gaan... Hmm, ik ga nog ff denken wat ik ga doen...
 
Feestje *D

Cool thema, nou nog een wit pak zoeken he ;) iemand goud te leen :? Veeeeeeeeeeeel goud....
 
neuh ik verzamel eerst een zooi mailtjes en dan mail ik in 1x alles terug, das wat handiger ;)

d'r staat trouwens een uitroepteken teveel in het onderwerp van je mailtje B| :+

Dat kan niet heb gecopypasted, heb der extra op gelet :P

Jawel, maar van 1 hoer kan ik niet leven })Whahahaha! :P

Zullen we onze krachten bundelen? We zullen ten strijde trekken als Uber Pimps!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan