Feestje bij Highlands: 12 november!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet om het 1 of ander...

Heeft de organisatie er nog wel zin in? De OP is al sinds 20 augustus niet meer bij gewerkt en het is ook wel een goeie stimulans om te zien wie er nu allemaal komen.

(Of is het omdat ik kom dat mensen geen zin meer hebben? :9 )
blijkbaar gaat het niet meer door, denk dus ook dat ik maar wat anders in ga plannen. T moet niet elke keer van 1 kant komen natuurlijk
 
blijkbaar gaat het niet meer door, denk dus ook dat ik maar wat anders in ga plannen. T moet niet elke keer van 1 kant komen natuurlijk

Ik zou nog steeds wel willen dat het doorgaat. Maar de vorige keer hebben we het verplaatst omdat er wat weinig mensen aangemeld waren.

Zoals het er nu uitziet komen er weer weinig aanmeldingen bij.
Wel jammer.

Misschien een optie om als thema haloween te nemen en allemaal af te spreken op de haloweenparty die we op 29 oktober hebben.
 
ik?
vanwegen het onderwerp of vanwegen de gezelligheid ;)

Nee tuurlijk niet jij.

Ik had het tegen Cadcatz, maar jij post er gewoon weer tussendoor.

Gezellig was het wel, alleen ik vind dat jij slecht tegen de thee kan. Je weet toch dat dat spul alleen voor echte mannen is. Als je er niet tegen kan, dan drink je maar gewoon een biertje. :+
 
Nee tuurlijk niet jij.

Ik had het tegen Cadcatz, maar jij post er gewoon weer tussendoor.
pcies, zo ben ik :P
Gezellig was het wel, alleen ik vind dat jij slecht tegen de thee kan. Je weet toch dat dat spul alleen voor echte mannen is. Als je er niet tegen kan, dan drink je maar gewoon een biertje. :+
Ik heb jouw de hele avond aan het bier gezien O-)
net zoals die ene man met dat verhaal over die olifant _O- en die voor het vuur moest zorgen O-)
 
Ik zou nog steeds wel willen dat het doorgaat. Maar de vorige keer hebben we het verplaatst omdat er wat weinig mensen aangemeld waren.

Zoals het er nu uitziet komen er weer weinig aanmeldingen bij.
Wel jammer.

Misschien een optie om als thema haloween te nemen en allemaal af te spreken op de haloweenparty die we op 29 oktober hebben.


-O-


Tja als men het lijstje niet bijwerkt komen er niet meer mensen bij :N Ik had me allang aangemeld, zelfs die Vic gemeeld B| *O* ook van anderen weet ik dat ze komen....

Dit is dus een aanmelding ;) *O* en nu hopen dat de rest van de schapen over het hek gaan :P

images


Kom op mensen aanmelden *D

 
Laatst bewerkt:
Ik zou nog steeds wel willen dat het doorgaat. Maar de vorige keer hebben we het verplaatst omdat er wat weinig mensen aangemeld waren.

Zoals het er nu uitziet komen er weer weinig aanmeldingen bij.
Wel jammer.

Misschien een optie om als thema haloween te nemen en allemaal af te spreken op de haloweenparty die we op 29 oktober hebben.

Ja, zoals ik al zei... als er van de kant van de modjes nix mee gedaan word denkt idd dat er niemand komt. Er komen zeker weten meer mensen. En als het weer verplaatst word heb ik er ook wel genoeg van en haak ik af. Dan ga ik liever een paar MFFM af.
 
Ja, zoals ik al zei... als er van de kant van de modjes nix mee gedaan word denkt idd dat er niemand komt. Er komen zeker weten meer mensen. En als het weer verplaatst word heb ik er ook wel genoeg van en haak ik af. Dan ga ik liever een paar MFFM af.


Goed gezegd :} maar tis een samenvatting van mijn verhaal, jij nepperd :(

Nou schop die modjes onder hun reet B|
 
Wij hebben ons ook al een poosje geleden aangemeld, maar geloof niet dat de mail bijgehouden wordt B|
 
Ja,het valt me nog mee dat ik er nog in sta alleen niet met betaald er achter ook al heb ik dat al zo'n 1,5 a 2 maandjes terug gedaan!! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan