Feestje bij Highlands: 12 november!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga mijn avond anders besteden, veel plezier aan diegene die nog wel gaan


:W


bedankt organisatie :W
 
Ja, zoals ik al zei... als er van de kant van de modjes nix mee gedaan word denkt idd dat er niemand komt. Er komen zeker weten meer mensen. En als het weer verplaatst word heb ik er ook wel genoeg van en haak ik af. Dan ga ik liever een paar MFFM af.
Dit feest geven Viccie en EarlyUC samen. Het wordt dus helemaal buiten de MF-crew om geregeld. Je moet dus bij een van deze 2 zijn.
 
Zo, ik geloof dat mensen vergeten zijn dat sommige mensen ook wél eens op vakantie gaan?

Maar nu we er weer zijn, kunnen we dit topic weer bovenaan de kaart zetten :)
 
Dit topic zakt gewoon te ver weg steeds ...............ik ga em vanaf af vandaag iedere dag een schopje geven O-)

Ik laat het niet gebeuren dat het weeeeer niet doorgaat :(
 
Viccie en EarlyUC, gaat er nu onderhand nog wat bekend worden :?

Heb jullie beide regelmatig gezien en mijn indrukken van jullie waren toch echt veel beter :Y Waarom laten jullie het nu zo gigantisch afweten :?

Op zijn minst kunnen jullie is een keer reageren in dit topic :Y

Pas op zijn minst de openingspost aan :X
 
Yes! Kom op *ster*, zet je schouders eronder, werp jezelf op als 'organisatrice' *O* :Y *O* ..dan kom ik misschien ook.. :P

Tuurlijk kom jij want dat vinden wij gezellie *O* of heb je weer late dienst en kun je geen vrij krijgen? -O-

Maar nee; ik word geen organisatrice; die eer is aan Vic en aan Early. Ik kan natuurlijk wel helpen om t topic een beetje levendig te houden O-)
 
Laatst bewerkt:
Zo, ik geloof dat mensen vergeten zijn dat sommige mensen ook wél eens op vakantie gaan?

Maar nu we er weer zijn, kunnen we dit topic weer bovenaan de kaart zetten :)

Ik geloof dat ik Viccie al regelmatig online heb gezien hoor... maar zie onder.

Viccie en EarlyUC, gaat er nu onderhand nog wat bekend worden :?

Heb jullie beide regelmatig gezien en mijn indrukken van jullie waren toch echt veel beter :Y Waarom laten jullie het nu zo gigantisch afweten :?

Op zijn minst kunnen jullie is een keer reageren in dit topic :Y

Pas op zijn minst de openingspost aan :X

:^
 
even een :

flying%20kick.jpg
 
Wie? Ik hier?

Maar goed.. ja het duurde even voor ik hier weer reageer. Druk druk druk... verhuizen, studie, een mini in huis :P etc.

Anyway, feestje gaat gewoon door wat mij betreft. Updates zijn er eigenlijk niet te melden, nieuwe aanmeldingen ook maar weinig '(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan