feestje voor wieke tingels 13/06

@tommeke zonder hoofdletter en met 2 platte streepkes:
SmackBottom.gif
 
Laatst bewerkt:
pas op, aan de lichten naar rechts ipv naar links en ge zit in den off road aan QMS _O-
-O-

Ik mag er niet aan denken dat ik in de vroege uurtjes daar in de modder aan het ploeteren ben en dan ne cwalker tegenkom die komt kijken wat dat kabaal is aan zijn voordeur (met nen ara op zijn ochtendstok '( )
 
-O-

Ik mag er niet aan denken dat ik in de vroege uurtjes daar in de modder aan het ploeteren ben en dan ne cwalker tegenkom die komt kijken wat dat kabaal is aan zijn voordeur (met nen ara op zijn ochtendstok '( )

der zijn inderdaad wel prettiger zichten om aan te denken :+
 
-O-

Ik mag er niet aan denken dat ik in de vroege uurtjes daar in de modder aan het ploeteren ben en dan ne cwalker tegenkom die komt kijken wat dat kabaal is aan zijn voordeur (met nen ara op zijn ochtendstok '( )

Definieer "ochtendstok" :+
 
Laatst bewerkt:
euhm, ik kom van antwerpe ja, ma ik dacht da gij eerst na gent moest vo een buffet in en museum of zoiets?

hmm.. tankstation, ligt da op de a 12, of moet ik er ergens af dan? kweet al dakket ni gn vinde :P

en dan rijden we naar de vrijdagsmarkt waar dn tom zo vriendelijk is op ons te wachte en de weg te tonen :}
 
euhm, ik kom van antwerpe ja, ma ik dacht da gij eerst na gent moest vo een buffet in en museum of zoiets?

hmm.. tankstation, ligt da op de a 12, of moet ik er ergens af dan? kweet al dakket ni gn vinde :P

en dan rijden we naar de vrijdagsmarkt waar dn tom zo vriendelijk is op ons te wachte en de weg te tonen :}
Kzie ik dat wel zitten om vanaf daar de weg te tonen..

Maar kweet niet wat er nu moeilijker te vinden is: de vrijdagsmarkt of de plaats van bestemming. :)



Anders moet iemand maar een uur voorstellen, ik ben er toch in de buurt.
 
euhm, ik kom van antwerpe ja, ma ik dacht da gij eerst na gent moest vo een buffet in en museum of zoiets?

hmm.. tankstation, ligt da op de a 12, of moet ik er ergens af dan? kweet al dakket ni gn vinde :P

en dan rijden we naar de vrijdagsmarkt waar dn tom zo vriendelijk is op ons te wachte en de weg te tonen :}

Als je op de a12 rijdt vanuit antwerpen is dat tankstation eigenlijk juist voorbij den duvel. Tankstation ligt dus ook aan de a12 en ook aan de rechter kant, kan je normaal niet missen. Is net voorbij de verkeerslichten aan den duvel.

Langs de vrijdagmarkt rijden lijkt me ook geen goed idee. Aangezien het vlakbij QMS is en ik daar al een paar keer geweest ben zullen we dat wel vinden ;)
 
Als je op de a12 rijdt vanuit antwerpen is dat tankstation eigenlijk juist voorbij den duvel. Tankstation ligt dus ook aan de a12 en ook aan de rechter kant, kan je normaal niet missen. Is net voorbij de verkeerslichten aan den duvel.

Langs de vrijdagmarkt rijden lijkt me ook geen goed idee. Aangezien het vlakbij QMS is en ik daar al een paar keer geweest ben zullen we dat wel vinden ;)
Allez, das dan ook weeral geregeld.
 
aight, das dan idd geregeld, tom__ merci voor de medewerking ;)

en ioclevius: ik kom dan naar da tankstation, geeft mij maar een uur, en 30min later ben ik er :+ en ik volg u dan naar da feesje
 
Tegen welk uur gaan de wieke tingels?

Btw, we hebben uiteraard afgesproken in Temse ipv aan den duvel |(

Als er nog mensen willen meerijden, laat maar iets weten ;)
 
Ne gelukkige verjaardag Rizzo *O*

ik verontschuldig mij ook (had mij wel niet ingeschreven), maar om 5u loopt mijne wekker af B|
Ik zou zeggen geeft er een goei lap op, en euhh ni te zat he _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan