feestje voor wieke tingels 13/06

heb je dus laten weten dat ik het niet ga halen....
was even op grootscherm Nederland-Frankrijk kijken (4-1)
ben er net van thuis :X
 
En en en? Sterke verhalen?
Wijvenavond is geëindigd in drie geeuwende dames die ipv blijven slapen toch maar weer braaf naar huis zijn gegaan op een uur dat je nog veel te christelijk kan noemen.

[me]mompelt iets over oud worden *[/me]
Maar wel heel leuk *O* *O* *O*
 
@Rizzo: bedankt voor de uitnodiging en de drank en de hapjes. De volgende keer een foto van je vriendin posten, dan staan gegrandeerd alle wieke tingels aan u deur ;)

@De aanwezige tingels: het was gezellig :Y
 
@Rizzo: bedankt voor de uitnodiging en de drank en de hapjes. De volgende keer een foto van je vriendin posten, dan staan gegrandeerd alle wieke tingels aan u deur ;)

@De aanwezige tingels: het was gezellig :Y
ook goe wakker precies _O-

ik ben om 11u30 al opgestaan, terwijl ik om 5u thuis aankwam B|

oelaat waart gij thuis ioclevius? zal ook ni zo vroeg geweest zijn, tjah, waar dien e17 naartoe is, da wetek ook ni, e40 en e19 dan maar :+

maar twas plezant, merci vode uitnodiging he bram *O*
 
ook goe wakker precies _O-

ik ben om 11u30 al opgestaan, terwijl ik om 5u thuis aankwam B|

oelaat waart gij thuis ioclevius? zal ook ni zo vroeg geweest zijn, tjah, waar dien e17 naartoe is, da wetek ook ni, e40 en e19 dan maar :+

maar twas plezant, merci vode uitnodiging he bram *O*

Was ook rond 5u thuis, om 12u opgestaan :Z
 
aan allen die aanwezig waren: bedankt! :}
ik zat er in rond 5u30 en om 10u terug ter plekke voor de verlichting terug te brengen en de zaal op te kuisen.
da heeft zwaar gepiekt B|
was bijne van plan nog eens bij cwalker binnen te springen voor een koffietje maar zelfs gene tijd voor gehad :X

ga eens kijken voor fotootjes op te zetten, maar heb ze nog nie allemaal...
 
1195htj.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan