Feestje zaterdag 7 oktober a.s

lijkt me gezellie, maar helaas '(
heb al kaarten gehaald voor een feest hier in het dorp |(

maar veel plezier allen die wel gaan _O-
 
Neem je de rest van de WuD-ers niet mee dan? -O-


wel hoor! :Y

baby if you know how to count, you can count me in! *O*

dan blijf ik ook slapen en wil ik motorgek ook wel afwisselen/vergezellen achter de bar hoor 8-) zou natuurlijk erg raar zijn als ik een zaterdagnacht niet sta te tappen O-)

gezellig meiden, tot dan!

ehmmm moet nog wel vrij vragen trouwens, maar als dat niet lukt kom ik iig na 2200 's avonds want dan zorg ik wel dat ik begin van de avond werk.. jullie horen t wel! :)
 
:^

Svijf en Jackyp gaan ook kijken of ze oppas kunnen regelen O-)
*O* ik zet jullie er iig ovb bij ;)
wel hoor! :Y

baby if you know how to count, you can count me in! *O*

dan blijf ik ook slapen en wil ik motorgek ook wel afwisselen/vergezellen achter de bar hoor 8-) zou natuurlijk erg raar zijn als ik een zaterdagnacht niet sta te tappen O-)

gezellig meiden, tot dan!

ehmmm moet nog wel vrij vragen trouwens, maar als dat niet lukt kom ik iig na 2200 's avonds want dan zorg ik wel dat ik begin van de avond werk.. jullie horen t wel! :)

yeaah... hulp is altijd welkom :Y na 22.00 uur is ook geen enkel probleem.. denk niet dat het heel vroeg zal eindigen O-)
 
Laatst bewerkt:
Het klinkt wel gezellie *D


Ik zal mijn Meisje eens voorzichtig polsen of ze die zotten van MF wil ontmoeten :X
 
Lijkt me leuk! Even overleggen en wie weet.. Zet me nog maar niet op de lijst, maar ik hou het topic in de gaten.

Doen jullie dan wel zo'n schattige naamsticker op? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan