fehn-10.1 // 5,6,7 augustus AFGELAST

I stand corrected ;)
Het is gemakzucht/spreektaal om het sceptic tank te noemen, officieel is het idd een Kleinkläranlage.
Net zoals wij hier in de omgeving die Holländer zijn, terwijl we geen van beide uit Holland komen :+

Overigens ken ik ook mensen met een kläranlage die hem (na de controle) alsnog mogen laten leegzuigen omdat ze zoveel troep door de afvoer spoelen :X
De Kleinkläranlage moet (hier in de Kreis in ieder geval) 1 keer in de 5 jaar worden leeggezogen. Ook als bij de controles steeds alles in orde is.
De mijne is 12 jaar oud, en nog nooit leeggemaakt. En er zit bijna niets in. Het proces werkt goed.
 
Mooie stek, blijft dit huisje wel staan? Je moet wel weer een schuur bouwen zeker?
 
Mooie stek, blijft dit huisje wel staan? Je moet wel weer een schuur bouwen zeker?
Dit blijft staan. Het achterhuis/deel is met een zeer ruime 200 m2 groot genoeg voor de vrachtwagen, de motoren, werkplaats, onderdelen/gereedschap/machines en opslag.
Dat ik er ter zijnde tijd nog weer een loods bijplaats is niet uitgesloten....
 
De nieuwe Fehn locatie is goedgekeurd, onder toeziend oog van de meester
IMG_20211107_134803.jpg
 
Effe gemist! Nieuwe stek! Ver van de oude?
De valletjes hangen al- niks meer aan doen.

Mooi man! Gefeliciteerd!
 
Effe gemist! Nieuwe stek! Ver van de oude?
De valletjes hangen al- niks meer aan doen.

Mooi man! Gefeliciteerd!
Dankjewel *D

Wat is ver? Het hangt ervan af hoe je de afstand aflegt. De auto tijd klopt niet helemaal. Ik heb het nog niet binnen de tien minuten gered....

afstand.jpg
 
Geachte volgers,

sinds lange tijd, zat ik gisteren weer aan de lange tafel, het leven te genieten.
Gedachten naar weleer dwaalden door mijn gedachten en brachten de vraag naar boven, wanneer weer?
Het antwoord is het eerste weekend van augustus. Mits er in de tussentijd niet nog eens roet in het eten gegooid wordt. Want 100% zeker is immers niets, maar wij gaan er van uit dat dit wel los zal lopen.
Wij hopen jullie dan ook weer te kunnen verwelkomen op het Fehn 10.1

Vrolijke groet, E.G.J.
 
Dit lijkt me een erg mooie stek en de moeite waard om eens te bekijken!
Indien mogelijk zal ik me aanmelden voor dit weekend van 5, 6 en 7 augustus, maar het is nog erg vroeg in het jaar.
Ff aanmelden op de Fehn site:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan