Fehn Wochenende * 10 *

Ok, ik noteer dat. op een lijstje die we tot nu toe niet hadden :P
Vrijdags komend met auto? Zoals het er nu uit ziet kun je mij en Konijntje daar ook opzetten.
Gister over een stoeprandje gevallen en beetje lelijk terecht gekomen waardoor dikke blauwe hand waarmee ik op dit moment geen koppeling kan inknijpen. En een soortgelijke kin waardoor ik twijfel of mijn helm nog wel prettig zit. 😬
 
Vrijdags komend met auto? Zoals het er nu uit ziet kun je mij en Konijntje daar ook opzetten.
Gister over een stoeprandje gevallen en beetje lelijk terecht gekomen waardoor dikke blauwe hand waarmee ik op dit moment geen koppeling kan inknijpen. En een soortgelijke kin waardoor ik twijfel of mijn helm nog wel prettig zit. 😬

Dan kan met de auto komen wel verstandig zijn. Eerst maar even beterschap, misschien valt het nog mee.
 
Beterschap kleintje_b!

Wij komen nog steeds vrijdagavond op de motor, tenminste, als je me het adres nog een keer kan geven Erwin:$. Mn tomtom weet het niet meer en ik zo ongeveer :)
 
Wij zijn ook al weer even thuis, was weer heel gezellig!!

Uiteraard weer grote dank naar iedereen die er aan heeft meegewerkt om dit te laten slagen :}
 
Zo,weer thuis na een zeer gezellig weekend. Dank aan de organisatie :} ;)
En dank aan de deelnemers die het mede mogelijk hebben gemaakt.;)

EGJ en de anderen van de organisatie super bedankt voor het fijne weekend, ook namens onbekende Henk. En wie weet tot volgend jaar.

Wie weet:? Volgend jaar ben je er gewoon weer bij !!B|:o


Ook weer thuis, was weer gezellig, dank aan een ieder voor het organiseren van een andere en nieuw Fehn. :}
Iedereen ook bedankt voor het meewerken aan de proef editie.
Nu kunnen wij er aan gaan werken om het nog beter te laten lopen.

Wij zijn ook al weer even thuis, was weer heel gezellig!!

Uiteraard weer grote dank naar iedereen die er aan heeft meegewerkt om dit te laten slagen :}
Graag gedaan, dat weet je *D


Ik ben zo nieuwsgierig naar de foto's O-)
 
En verder....Ik ben nu bezig met de laatste loodjes.
De bierwagen moet nog schoon, en worden weggebracht. Even als de rest van de vloeibare overblijfselen.
Ik zei nog tegen de buren: Laten we nog even bij elkaar gaan zitten, dan maken we nog even het aangesloten fust leeg.
8 Glazen kwamen er nog uit -O-

90 Liter bier...., volgens mij was het dorstig weer. Net als de radler, nog nooit zijn hier zoveel kisten van opgegaan. En van de frisdrank en andere sapjes nog nooit zo weinig _O-

Maar goed, later meer tekst :W
 
Om te beginnen wil ik, ook namens Wubbe en Daniel, iedereen bedanken voor een supergezellig weekend. Speciaal dank aan de rijders die mee hebben gewerkt om onze Pilot te testen. Door deze proef editie hebben wij al enkele verbeterpunten gevonden, maar mochten er nog adviezen of klachten zijn, mail ze naar mij, dan kunnen wij er mee aan de slag! Miranda_luiken@hotmail.com

Hierbij de vragen en antwoorden van de FEHN Quiz in PDF, Mocht je de lijst willen ontvangen met de daarbij behorende Foto's, Filmpjes en Muziekfragmenten, stuur dan ook even een mail naar eerder genoemd emailadres. Het overzicht met de gegeven antwoorden van de FEHN Quiz volgt, zo ook de einduitslag en score van de FCC (FEHN Coördinaten Challenge).
 

Bijlagen

  • Vragen en Antwoorden FEHN Quiz 2019.pdf
    230,4 KB · Weergaven: 14
In de bijlage een overzicht van de door de deelnemers gegeven antwoorden van de FEHN Quiz.
In de blauw gekleurde regel staat per vraag een 1 of een 0, 1 betekend dat de vraag goed is beantwoord, 0 betekend dat de vraag fout is beantwoord.
In de geel gekleurde regel staat hoeveel punten er per vraag verkregen zijn.
 

Bijlagen

  • Antwoorden + punten FEHN Quiz 2019.pdf
    249,9 KB · Weergaven: 12
In deze bijlage een overzicht van alle behaalde punten per persoon
 

Bijlagen

  • Uitslag en score FCC + FEHN Quiz 2019.pdf
    221,6 KB · Weergaven: 10
Fotootjes voor de niet-facebookend. Uiteraard mag de rest er ook kijken 🤪
https://myalbum.com/album/QCTmRDfmSYka

Wat een prachtige, veelzeggende reportage !! :}

Trouwens, soms is zwijgen het beste tijdmoment......
69416194_2709581422398917_4607706903026335744_n.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan