Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
gjvh heeft sinds vanavond andere motor *O*
full


@ Momotortje.... we nemen beide mee, kan jij op de scarver en als ik ook een stukje wil/kan kunnen we de achterop plek bij gjvh afwisselen :Y
 
Net de accu in de motor....dood :+

(Drey heeft dit jaar nog niet gereden) :X

Inmiddels voorzien van een nieuw exemplaar, als ik geluk heb kan ik dit weekend dus nog ff kijken of de remmen het nog doen met die nieuwe remblokjes :')
 
Morgen even naar de meern rijden, doen de remmen het, kan je gelijk met de OBT meerijden (moet je er wel op tijd zijn natuurlijk :+ )
 
Onbekende henk kan zijn eenmanszaakje niet achter te laten volgend weekend en komt dus niet mee. Hij heeft tot het laats hoop gehouden dat hij mee kon maar durft het toch niet aan. Volgend jaar doet hij een nieuw poging.
 
Morgen even naar de meern rijden, doen de remmen het, kan je gelijk met de OBT meerijden (moet je er wel op tijd zijn natuurlijk :+ )

Mis ik nu gewoon een OBT, simpel omdat ik het niet wist :(
Dat is jammer, maar goed ga zo naar het kanaal toe hier om de sail out te kijken.
 
Zo, er zijn weer een aantal betalingen verwerkt.
Aan de hand van deze betalingen maak ik op dat Pauline_K niet mee gaat.
Is dit juist Paul ?

@ De man zonder huis : Ik heb Lydia gesproken. En zij zij : Ik weet nog niet of ik ook mee ga, of ik dan vakantie...... enzovoorts. En Harold mag mijn plekje wel aan een ander verschenken. En mocht het zo zijn dat ik er wel ben, en de zit is nog vrij, dan graag.

Ooh ja, we hebben dit jaar ook een zwembad *D

Tja, en verder........., dat met muziek, maar dat had ik al gezegd geloof ik O-)
Jaren wordt er gevraagd naar een zwembad.... nou zegt hij dit en niemand die het verder opvalt :?
Hopen dat het weer meezit dan :Y
 
Jammer dat onbekende Henk niet mee gaat. We zullen er wel eentje extra drinken dan voor hem ;)

:Y
En eentje voor Duncan *O*
En eentje voor Flopmeister *O*
En eentje voor Nelis coño *O*
En eentje voor 11fje *O*
En eentje voor Dozo *O*
En eentje voor Fighternorrie *O*
En eentje voor Ootje *O*
En eentje voor Mevrouw Ootje *O*
En eentje voor Jerretje *O*
En eentje voor Duivelinnetje *O*
En eentje voor snydia *O*
En eentje voor Geslonselde collega *O*
En eentje voor sLief Dlaakje ;) *O*
En eentje voor uh de sus van Astrix....... uh, uh, .... ooh ja, Ilonax hhhaaahahahaha hehehe, jonge lang geleden zo gelache _O-
En eentje voor me vrindtt *hik*
En ientje voor Smeerlllkees
En enne Kroudendoes
En tswee op Annananats
Ene alve liter,........ voor Boos.B
*burp* irkema
uhls Paullls kk/k en Pssauline Kut


:Z |( '(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan