Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weersvoorspelling voor de terugrit is niet qua neerslag, maar tijdens de rest van het weekend ziet het er best aardig uit.
 
to doe lijstje:
- matje opzoeken en plakken (ondanks dat het Fehn aardig zacht is, wil ik toch een matje)
- nieuwe remblokjes kaatje (moet iets te veel met voeten over het asfalt om vaart te minderen)
- regenpak inpakken, geen risico lopen!
 
to doe lijstje:
- matje opzoeken en plakken (ondanks dat het Fehn aardig zacht is, wil ik toch een matje)
- nieuwe remblokjes kaatje (moet iets te veel met voeten over het asfalt om vaart te minderen)
- regenpak inpakken, geen risico lopen!

zonnebrandcrème :?
 
Maar wij komen wel *O*

Vandaag maar eens gebruiken om tenten van de zolder af te halen, tassen in te pakken en spullen van kleintje in ontvangst te nemen :Y
Niet vergeten dremel mee te nemen zodat ik de naam van de winnaar van dit jaar gelijk in de gieter kan bijzetten *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de route naar Nohome gestuurd. Hij vangt de deelnemers op die naar Assen komen, en rijd de route voor.
Houd het topic in de gaten voor eventueel aanvullende info van Nohome.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de route naar Nohome gestuurd. Hij vangt de deelnemers op die naar Assen komen, en rijd de route voor.
Houd het topic in de gaten voor eventueel aanvullende info van Nohome.
Wie rijdt er nu mee vanaf Assen? dan weet ik op wie ik moet wachten
 
Ik ga ook een poging ondernemen om met de auto naar `t Fehn te komen.
Nu wil Tommy weten naar welk adres we gaan, je moet die dingen ook alles van tevoren vertellen he?

En ik weet t adres ook al niet? |(
Kortom, kan iemand een strassenaam geven waar de camping is?
 
Ik ga ook een poging ondernemen om met de auto naar `t Fehn te komen.
Nu wil Tommy weten naar welk adres we gaan, je moet die dingen ook alles van tevoren vertellen he?

En ik weet t adres ook al niet? |(
Kortom, kan iemand een strassenaam geven waar de camping is?

Naturlich :P
Die strasse had kans viele birken ;) so die heist birkenstrasse
und das ist in westoverledingen. Nummertje is 100+70+3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan