Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zijn ook weer veilig over gekomen.

Dankzij een onvrijwillige toeristische omzwerving wel twee keer dezelfde auto met motor aanhanger gespot :P

E.G.J. En crew bedankt voor alle goede zorgen.
 
De delegatie ui Julianadorp is ook weer veilig thuis gekomen.
Wat een dag.... Ik hou van tradities, maar soms is het teveel van het goede....
@iedereen die er niet was, jullie hebben wat gemist......
Erwin & crew bedankt voor alle goede zorgen.
 
Ook weer thuus.
Onderweg 2x ingehaald door een mf-choppert met paardestaart, die had denk ik een extra pitstop. :W

Ook in D de binnenlanden mogen aanschouwen en vervolgens een half uurtje stau gevaren.
Maar ook in NL in de file getsaan en open bruggen....

Al met al is het me prima bevallen met de motor (en auto).

Tradities.....pfffff :X


EGJ en crew, thanks het was weer toppie. :Y
 
full
 
Ook weer thuis, nu eerst douchen en plat op de bank.

E.G.J en crew complimenten voor de goede verzorging :} het was weer super gezellig en de muziek was top !!!! *O*
 
Iedereen die meegeholpen heeft er een leuk weekend van te maken, enorm bedankt *D
"Iedereen" die er een onvergetelijk weekend van wilden maken, enorm bedankt B|
 
Laatst bewerkt:
Motor thuisgebracht en nu in Beusichem.
3x GjvH en Flipper gespot en 2x Raymond.
Bij de brug van Vreeland zag ik opeens 2 spiegeltjes boven de autodaken spieken dus maar even de rij auto's voorbij gereden om Raymond te laten schikken :+

Bij Zwolle is @nne afgehaakt om binnendoor te gaan (dus extra stop om gedag te zeggen)
Vlak voor Nijkerk getankt en bij Nijkerk is Erw1n afgehaakt en ben ik doorgereden naar huis.

Onderweg al update gehad over CB400, dank Flipper ;)
 
Ook weer veilig thuis en raad eens wat er op de mat lag ? B| Juist ! Een boek -O-

Bij deze de sneak preview (als de link niet werkt kijk ff op gezichtenboek van het Fehn):

11898678_1482836878710858_2436817282889031334_n.jpg


Later deze week de uitleg, mocht je hem willen bestellen.
 
Die flauwe bijrijder is overigens niet meegereden, die heeft nog een nachtje geheel verzorgd all-inclusive aangeboden gekregen. :+ EGJ vertelde bij mijn vertrek dat hij wel weer wat kleur en praatjes had :)

Meer info heb ik er ook niet meer over
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan