Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
838405273_konijnenhok_xl_basis.jpg


En bedankt weer EGJ, crew en iedereen, 't was... tja, onvergetelijk is inderdaad waarschijnlijk het beste woord!
 
Alle plaatjes

Voor de achterblijvers een korte opsomming wat jullie gemist hebben:

Een lekker ding en een lelijke vent met een onderkin tot op z'n knieën
Fehn%252520Wochenende006.jpg


EGJ had een romantisch diner:
Fehn%252520Wochenende016.jpg


the Village People live:
Fehn%252520Wochenende024.jpg


NoHome vergist zich bijna:
Fehn%252520Wochenende045.jpg


Schoenen tegen zeeziekte:
Fehn%252520Wochenende057.jpg


Duitsers hebben wel humor:
Fehn%252520Wochenende056.jpg


Het was erg koud.......
Fehn%252520Wochenende063.jpg


NoHome op jacht naar lekkere wij....euh....leuke vrouwen:
Fehn%252520Wochenende092.jpg


Oud Hollands spijkerpoepen ???
Fehn%252520Wochenende091.jpg


Tja....
Fehn%252520Wochenende123.jpg


Waar zo'n topkoffer al niet goed voor is:
Fehn%252520Wochenende019.jpg


En nu gaat het lampje uit..... :W
Fehn%252520Wochenende054.jpg
 
E.G.J en crew en alle aanwezige bedankt voor het gezellig weekend.
Heb het erg naar het zin gehad. Groetjes uit Julianadorp
 
Alle foto's voor 7,50??? Koopje.... :+

Leuk gedaan, vooral sommige gezichtduitdrukkingen heb je mooi vastgelegd. :}
 
Eerst bedankt voor de hulde aan het team :)
En zonder dat iemand zich direct of indirect aangesproken moet voelen, is er nog een belevenis waar het laatste woord nog niet over geschreven is. Maar dat komt later wel eens.....
Ik zal het voor nu kort houden.

Er was vanmiddag een stroeve wrijving tussen mij en de andere crew leden. In beginsel zag het er naar uit dat dit de laatste editie is geweest.
En de ene mens is de andere niet, en sommige mensen kunnen nu eenmaal beter met tijdsdruk/spanning en verantwoording omgaan dan de andere. En was het afgelopen weekend voor een aantal van ons een zeer zware beproeving.

Nadat ik gezegd heb dat ik geen zins van plan ben om mij door een vervelende gebeurtenis uit veld te laten slaan, en dat niemand vrij is van fouten, en het ook niet erg is om fouten te maken. Zolang we er maar van leren.........
En dat ik regels ga opstellen met betrekking op alcohol gebruik door de jongeren onder ons. ( bijvoorbeeld : het verbod op het meebrengen van eigen alcoholische drank)
En dat het voor iedereen een ontspannen weekend moet worden, en dat ik er aan ga werken om dit te bereiken.

En na een aantal getapte biertjes, een worstje, salade, anekdotes die ons aan het lachen maakten, staan de neuzen weer in dezelfde richting.
Wij gaan door !!!

Het nieuwe topic open ik pas nadat ik alles duidelijk heb overdacht en omschreven. Ik ga eerst genieten van de mooie foto's en filmpjes die voorbij zijn gekomen en gaan komen.



Hmm :X , ik wou het kort houden.............

Tot slot wil ik jullie, namens de E.G.J. Crew, hartelijk bedanken voor een onvergetelijk weekend ! :} :}
 
Laatst bewerkt:
[sms Konijnenplager] Hier alles goed, lig rustig op de kamer te wachten op morgen. Voel me verder prima, heb wat te lezen, en de verzorging is goed
[/sms Konijnenplager]
 
[sms Konijnenplager] Hier alles goed, lig rustig op de kamer te wachten op morgen. Voel me verder prima, heb wat te lezen, en de verzorging is goed
[/sms Konijnenplager]
Testen ze hem ook op myxomatose.... :+ ;) :9
@ EGJ goed om te horen, en ervan leren dat is het belangrijkste. En meedenken kan altijd.
Vooral in de basis waar het om gaat, dat is m.i. slap oh-en bij de vuurton na een leuke rit met een gezellige groep.
En de mazen van het gieterspel natuurlijk.....
Als ik wat kan doen, maar dat weet je.
 
Het is het weekend van de bucket list, ben vanmorgen door een non wakker gemaakt. Weer redelijk op de been, maar wel erg benieuwd.
 
Door het bericht van E.G.J. realiseer ik me ineens dat ik hem natuurlijk niet persoonlijk heb kunnen bedanken voor het geweldige weekend, en dat de dank uiteraard niet alleen naar hem uitgaat maar ook naar de rest van de crew. Ik vermoed dat ik niet eens weet wat voor werk jullie allemaal achter de schermen verzetten! Mede dank zij jullie inspanningen kunnen wij genieten van een geweldig zorgeloos (sic) weekend.
Nogmaals hulde en dank!!
 
Wat kan uitslapen toch lekker zijn...........
Nu kan het schoonmaken/opruimen eindelijk beginnen :+
En als dat verderop de week klaar is, dan gaat E.G.J. met een bloemetje naar een oud vrouwtje een "eindje verderop"
Zij werd namelijk in het hele vroege zondag-ochtenduur uit haar slaap gedeurbeld en in lichte verwarring gebracht.
En met deze kleine attentie wil ik haar bedanken voor het juiste handelen.
 
@Egj ik heb je een Whatsapp gestuurd.
Die bos bloemen betaal ik uiteraard, ik wilde je het al vragen of je dat wilde doen.
Zij gaat van ons uiteraard ook nog persoonlijk bericht krijgen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan