Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had trouwens mijn camera ook bij me maar hij is mijn tanktas niet uit geweest :X

toch heb ik nog 1 foto gemaakt.......
full
 
Zo, de eerste pauze van vandaag
Opa zij het vroeger al : Wat je vandaag kunt doen, stel dat niet tot morgen uit. En hij had gelijk. Waarschijnlijk is toiletten schoonmaken beter in de avonduren te doen, dan in de vroege ochtenduren. B|
En even ter info. Het regent hier ;) (gisterennacht ook al trouwens)
 
Laatst bewerkt:
Daar vind ik het vooral mooi om alle commentaar te lezen, welke tips er allemaal zijn om die brandstapel aan te krijgen en dan erbij zijn geweest dus weten hoeveel van die tips al waren toegepast voordat deze stunt werd uitgehaald :X
Ja dat dacht ik ook bij het lezen van al dat commentaar :+
 
Zo, de eerste pauze van vandaag
Opa zij het vroeger al : Wat je vandaag kunt doen, stel dat niet tot morgen uit. En hij had gelijk. Waarschijnlijk is toiletten schoonmaken beter in de avonduren te doen, dan in de vroege ochtenduren. B|
En even ter info. Het regent hier ;) (gisterennacht ook al trouwens)
Tjonge :X

En hier is het nu even droog :)
Maar we hebben dit jaar toch heerlijk weer gehad tijdens het fehn *D
 
*O*

Zelf gereden of opgehaald/gebracht?


Ben inderdaad zelf naar huis gereden, zonder het volledige verhaal zo open en bloot neer te gooien:
ben dus naar het Marien Hospital gebracht, aanrader als je het leuk vind om door nonnetjes wakker gemaakt te worden overigens.

Al daar volledig door de molen getrokken, bloed onderzoek, eeg, ECG, CT-scan you name it.
de Nederlandse neuroloog die daar werkt kon geen vreemde zaken vinden
Al met al niet echt een heel duidelijke oorzaak gevonden, behalve dat ik te weinig zout in mijn lijf had.
Maar ja omdat ik zo graag vanmorgen thuis wilde zijn, mocht ik gaan, maar ga ik verder thuis weer de hele santekraam door wandelen, want dit is natuurlijk niet lollig.

Voor volgende keer moeten de grappen dus minder flauw zijn :P

Maar goed, ben gisteren door Norbert opgehaald in het ziekenhuis en ben daarna zelf op de motor (droog) naar huis gereden zonder problemen.
 
Fijn dat je weet thuis bent!
Hopen dat het alleen zouttekort is- makkelijk te behandelen.... (ik ging ook onderuit door zouttekort, maar dat was na de vierdaagse; na twee boeljonnetjes van de ehbo weer boven jan)
 
Guttegut, die 1/10 seconde zit Michiel wel dwars hoor _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan