Fehn Wochenende nr.6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Filmpje moet maar even wachten (wel nieuwsgierig )

@CB400 hopelijk dat het dan alleen zout gebrek is .... En volgende keer dus direct als je je bes uitkomt een extra zoute bouillon drinken :+

En niet van die flauwe grappen nu jongens B| :+
 
moet ik zeker ipv zwarte koffie, koffie met een schepje zout gaan drinken.
Lijkt me niet te drinken
 
Zoals al eerder aangekondigd, de veranderingen voor volgend jaar in vogelvlucht.
Wij gaan werken met een draaiboek, en minder mensen in de crew.
Het moet weer zo worden zoals het in beginsel is gedacht. En dat is een feest/verzorging voor de deelnemers aan de toertochten.

Mensen van buitenaf worden niet meer uitgenodigd en toegelaten op het terrein. En er komen hekken met een doorgang ter grote van een deur aan voorkant parkeerterrein en achterkant feestterrein, om een "besloten" party te kunnen handhaven. De camping zal zo blijven zoals het al was.
Buiten het "afgesloten" deel houd wel mijn aansprakelijkheid/verantwoording op.
Alle alcohol zal van uit de bar verstrekt worden. Ook eventuele sterke bestelde/meegebrachte drank.
Als je zelf alcohol wilt meenemen, geef dit dan af aan de barmedewerker. Hij/zij zal een sticker met naam op de fles plakken zodat het duidelijk blijft van wie of wat.

Ik zal helaas niet meer aan de toertochten deelnemen, deze rol gaat Nohome invullen. Wel blijf ik mee plannen aan de route invulling. En blijf ik standby voor calamiteiten onderweg.

Een kleine schets van het toekomstige Fehn-Wochenende :

Vrijdags rond de middag verzamelen bij het TT-circuit in Assen.
Nohome rijd met jullie in een leuke afwisselende toertocht naar Grosswolderfeld.
Aankomst tussen 16 en 17 uur , ritueel, tent opbouwen, en om 19:00 uur bij de catering aanschuiven.
Avonds een klein feestje met pupquiz, enzovoorts...

Zaterdagmorgens ergens tussen 9:00 en 10:30 een luxe ontbijt.
Daarna neemt Nohome jullie mee in een leuke afwisselende toertocht door Ost-Friesland.
Op de route zal er een stop zijn om iets bijzonders te zien, en ik verzorg een lunch op de route. (Een soort van picknick)
Om ongeveer 17:00 uur zijn jullie terug op de camping waar we aansluitend door gaan met het gieterspel.
Om 19:00/19:30 is er de tijd om jezelf even op te frissen.
Rond 20:00/20:30 is de catering weer aanwezig en zal op het feestterrein een barbecue verzorgen.

Zondagmorgens ergens tussen 10:30 en 11:00 een luxe ontbijt. Daarna is het tijd voor links, rechts, links, of een stevige handdruk.

Heb je iets op of aan te merken, laat het dan weten, zodat wij er over kunnen nadenken en eventueel iets aanpassen en verbeteren.
En het aller belangrijkste is dat jullie je niet laten afschrikken door de "nieuwe" gedragsregels. Want de soep wordt nooit zo zout gegeten als het word opgediend.
 
Laatst bewerkt:
En over boek gesproken, hierbij de bestelinstructie voor diegenen die interesse hebben:


Via onderstaande bestellink kom je op een pagina waar het boek te bestellen is. Zodra je op die pagina komt, wordt gevraagd naar een code. Ook deze vind je hieronder. Vervolgens bestel en betaal je het boek. Ieder boek wordt na bestelling op afroep gedrukt, er is dus géén voorraad. Houd qua levertijd rekening met circa een week. (eigen ervaring).

Het boek kost 17 EURO excl. verzendkosten en inclusief BTW.

Bestellen doe je via: Private: Dag zonder zorgen - geschreven doorEGJ | Boekenbestellen.nl
De code is: 31989

Uiteraard staat het vrij deze link met informatie te delen met anderen. :Y
EGJ: hij mag uiteraard ook in de OP van dit en volgende jaren :)

EGJ: namens alle MF-ers nogmaals dank voor de jaarlijkse leuke weekenden !!! :}
 
Ik vind het prima regels E.G.J., goed mee te leven.
Het moet voor iedereen leuk blijven, overzichtelijk zijn, te doen wat betreft verantwoordelijkheden.

En die soep moet toch nou net wel zo zout? :+
 
Laatst bewerkt:
En over boek gesproken, hierbij de bestelinstructie voor diegenen die interesse hebben:


Via onderstaande bestellink kom je op een pagina waar het boek te bestellen is. Zodra je op die pagina komt, wordt gevraagd naar een code. Ook deze vind je hieronder. Vervolgens bestel en betaal je het boek. Ieder boek wordt na bestelling op afroep gedrukt, er is dus géén voorraad. Houd qua levertijd rekening met circa een week. (eigen ervaring).

Het boek kost 17 EURO excl. verzendkosten en inclusief BTW.

Bestellen doe je via: Private: Dag zonder zorgen - geschreven doorEGJ | Boekenbestellen.nl
De code is: 31989

Uiteraard staat het vrij deze link met informatie te delen met anderen. :Y
EGJ: hij mag uiteraard ook in de OP van dit en volgende jaren :)

EGJ: namens alle MF-ers nogmaals dank voor de jaarlijkse leuke weekenden !!! :}

:} Geweldig !! *O*
 
Boek is besteld *O*
Nieuwe regels zijn prima, als je er maar voor zorgt dat jij je er goed bij voelt en lol hebt, dan moet het goed komen :P
 
Back to basic lijkt me een prima idee.
Wij motorrijders hebben niet zoveel nodig.
Goed gezelschap en een goed gesprek blijft voor mij de kern.

Mocht ik nog ergens mee van dienst kunnen zijn, laat het weten.

Mijn motto in alles is: Keep it simple. Ik denk dat dit hier ook van toepassing zou kunnen zijn. 8-)
 
:^ met de nieuwe regels.

Tipje ter verbetering:
Een hekje om het zwembad, gelukkig was de persoon die erin viel geheel nuchter en kon hij op eigen kracht naar de kant zwemmen. :+
 
Terug naar de essentie, een gezellig weekend met leuke motorritjes, slappe spreuken rond de vuurton, en een snuifje cultuur op de zaterdagrit, en dan de mazen van het gieterspel.
Ik verheug me nu al op de volgende editie.
:]
 
En natuurlijk een grotere parkeerplaats, anders kunnen we alle auto's niet kwijt.
Het worden er namelijk ieder jaar meer. :+
 
Back to basic lijkt me een prima idee.
Wij motorrijders hebben niet zoveel nodig.
Goed gezelschap en een goed gesprek blijft voor mij de kern.

Mocht ik nog ergens mee van dienst kunnen zijn, laat het weten.

Mijn motto in alles is: Keep it simple. Ik denk dat dit hier ook van toepassing zou kunnen zijn. 8-)

Als ik zo ver ben dat het draaiboek klaar is, dan laat ik weten welke taken er nog open staan.


:^ met de nieuwe regels.

Tipje ter verbetering:
Een hekje om het zwembad, gelukkig was de persoon die erin viel geheel nuchter en kon hij op eigen kracht naar de kant zwemmen. :+

Onderschat het niet. Het was wel met kleren aan......

Terug naar de essentie, een gezellig weekend met leuke motorritjes, slappe spreuken rond de vuurton, en een snuifje cultuur op de zaterdagrit, en dan de mazen van het gieterspel.
Ik verheug me nu al op de volgende editie.
:]

Ik denk dat ik Harley Davidson fietsen ga uitsluiten van deelname :X

Zie het al voor me, gieter gewoon voor op de tank of in de koffer. Nee dat moeten we niet hebben :N

En natuurlijk een grotere parkeerplaats, anders kunnen we alle auto's niet kwijt.
Het worden er namelijk ieder jaar meer. :+

Tot nu toe heeft nog niemand het woord camper genoemd toch :?
Ai jai , als ik daar aan denk :X
220 voorziening aanleggen.
Kabel-televiezie
Internet
Een opvang voor de lichtgevende-keutel emmer...., enzovoorts....

Moet er niet aan denken zeg -O-
 
Laatst bewerkt:
Zat er juist aan te denken om met de camper te komen:
img-22.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan